Στα πλαίσια της 1ης Θεματικής ενότητας ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ-ΕΥ ΖΗΝ των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, καλέσαμε στο νηπιαγωγείο μας τους γονείς μαθητών μας που πρότειναν να υλοποιήσουν τις βιωματικές δράσεις “ΧΕΡΙΑ ΚΑΘΑΡΑ, ΜΙΚΡΟΒΙΑ ΜΑΚΡΙΑ” και “ΝΑΥΑΓΟΣΩΣΤΙΚΗ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ”, μετά από αίτημα τους και την αποδοχή του από το Σύλλογο Διδασκόντων.
Υποδεχτήκαμε με μεγάλη χαρά στο νηπιαγωγείο μας την Πέμπτη 7-12 την κ. Αικατερίνη Αγραφιάδου και την κ. Καλλιρόη Δρακομάνοβιτς, επισκέπτρια Υγείας, που μίλησαν στα παιδιά για θέματα προσωπικής υγιεινής και καθαριότητας, για τον σωστό τρόπο που θα πρέπει να πλένουν τα χέρια τους και τους πρόσφεραν αρωματικά σαπουνάκια.
Την Τρίτη 12-12 η κ. Μαριεύη Πολλάτου ταξίδεψε τα παιδιά με τον δικό της μοναδικό τρόπο με μουσικοκινητικά παιχνίδια, σε μια ονειρική παραλία και τους έδειξε τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να προφυλάξουν τον εαυτό τους και τους άλλους, από τη θέση ενός ναυαγοσώστη, σε μια δύσκολη στιγμή στη θάλασσα.
Η Προϊσταμένη, ο Σύλλογος Διδασκόντων και τα παιδιά του Νηπιαγωγείου που συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε όλες τις δραστηριότητες ,ευχαριστούν θερμά τους γονείς για την καταπληκτική πρωτοβουλία καθώς επίσης και τους Εκπροσώπους γονέων που βοήθησαν για την υλοποίηση τους.














