Σχέδιο δράσης: Σχέσεις σχολείου-οικογένειας: Παρουσίαση βιωματικής δράσης για την ανακύκλωση

Την Τετάρτη 21 Μαΐου 2025 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας βιωματική δράση σχετική με την ανακύκλωση από εκπαιδευτικό, μητέρα μαθήτριας.

ANAKYKLOSH 5

Τα παιδιά με ιδιαίτερο ενδιαφέρον προσέγγισαν το ζήτημα της υπερκατανάλωσης και διαχείρισης των απορριμμάτων. Διερεύνησαν τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές παραμέτρους και αναζήτησαν τρόπους επίλυσης του προβλήματος, μέσα από βιωματικές δράσεις. Επίσης, είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με ανακυκλώσιμα υλικά και να αναδείξουν την αξία της ανακύκλωσης.

ANAKYKLOSH 3   ANAKYKLOSH 2   ANAKYKLOSH 1

Ευχαριστούμε θερμά την κα Δήμητρα για την αποδοχή της πρόσκλησης και την άρτια παρουσίαση.

Σχέδιο δράσης: Σχέσεις μεταξύ μαθητών: Τελικό ερωτηματολόγιο

Σύνοψη απαντήσεων του τελικού ερωτηματολογίου του Σχεδίου Δράσης  Σχέσεις μεταξύ των μαθητών: Ένας εγώ, ένας εσύ, γινόμαστε ομάδα δυνατή!



Λήψη αρχείου

 

 

 

Επίσκεψη στο Άλσος Συγγρού

Την Τρίτη 6 Μαΐου 2025 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ινστιτούτο Γεωπονικών Επιστημών (Άλσος Συγγρού). Οι μαθητές και οι μαθήτριες συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Το ταξίδι της Βασούλας μελισσούλας”.

KTHRIO ALSOS SYGGROY PROSOPSH Anonymo schedio 8

Οι μαθητές / τριες , μέσα από ειδικά σχεδιασμένες διαδραστικές δραστηριότητες και πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό, ανακάλυψαν στοιχεία και πληροφορίες για τη δομημένη κοινωνία των μελισσών, τη ζωή και τις συνήθειές τους  και τον σημαντικό ρόλο των μελισσών στη φύση.
Επίσης, έμαθαν για τα προϊόντα που προσφέρουν οι μέλισσες στον άνθρωπο.

PAROYSIASH    PAROYSIASH 2 3

Στο εργαστήρι του μουσείου, τα παιδιά επεξεργάστηκαν ένα λεπτό φύλλο κηρήθρας και το μετέτρεψαν σε ένα πρωτότυπο κεράκι.

6 FYLLO KHRHTHRAS  KERI 2

Στη συνέχεια, στον κήπο του κτηρίου είχαν την ευκαιρία να   γίνουν μικροί /ες μελισσοκόμοι. Φόρεσαν τις μελισσοκομικές μάσκες, κράτησαν και χρησιμοποίησαν εργαλεία που χρησιμοποιούν οι μελισσοκόμοι για να συλλέξουν το μέλι από τις κυψέλες.

KYPSELH  MIKROI MELISSOKOMOI 3

20250506 112710

4

Τέλος, οι μαθητές / τριες περιηγήθηκαν στα εκθέματα του μουσείου και γνώρισαν την παραδοσιακή και σύγχρονη μελισσοκομία.
Η αίθουσα περιλάμβανε μια συλλογή από σπάνιες ξύλινες και πήλινες κυψέλες από όλα τα μέρη της Ελλάδας, εργαλεία που χρησιμοποιούσαν οι μελισσοκόμοι και μικρά και μεγάλα πιθάρια που αποθήκευαν το μέλι.

5 TA ERGALEIA TOY MELISSOKOMOY STO MOYSEIO STO MOYSEIO 4

Η επιστροφή στο σχολείο συνοδεύτηκε και από ένα “γλυκό” δώρο που πρόσφεραν οι υπεύθυνοι του προγράμματος.

DORAKI 2 1 Anonymo schedio 9

 

Και μια μικρή ομαδική κατασκευή για να θυμόμαστε την σημερινή μας επίσκεψη…

20250516 133625

 

 

Σχέσεις μεταξύ των μαθητών: Ένας εγώ, ένας εσύ, γινόμαστε ομάδα δυνατή!

Διαβάσαμε παραμύθια όπως: Φίλοι; Φως φανάρι, Η αγκαλιά που ψήλωνε και Φίλοι στον λόφο, με στόχο τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με αξίες όπως η φιλία, η συνεργασία και η αποδοχή της διαφορετικότητας.

20250526 141645 2

Πασχαλινές ευχές

«Μακριά χτυπούν καμπάνες από κρύσταλλο

αύριο, αύριο, αύριο λένε: το Πάσχα του Θεού»(Ο. Ελύτης)

5f612977743d5fb3441be34903f5c26d

Σας ευχόμαστε Καλή Ανάσταση με υγεία και φως στις καρδιές όλων μας!

 

Οι εκπαιδευτικοί και η Διευθύντρια του 1ου Νηπιαγωγείου Πεύκης

Απρίλιος, ο πασχαλινός!

Το Πάσχα έρχεται και για άλλη μία φορά το σχολείο μας γέμισε με  κατασκευές από τους/ τις μικρούς /ες μαθητές/τριες. Με διάφορες τεχνικές και υλικά τα παιδιά δημιούργησαν και έφυγαν για τις διακοπές του Πάσχα κρατώντας με περηφάνεια τις δημιουργίες τους!

  • Βιβλία με τα έθιμα του Πάσχα, χάρτινες λαμπάδες όμορφα διακοσμημένες, σταυροί από πηλό και τετράπτυχο με στιγμές από τη Μεγάλη Εβδομάδα

BIBLIO PASCHA LAMPADES 320250403 153526IMG cc1f636a3a4aeb1a0ab58aeb7a9816b5 V

STAYROI TRIPTYCHO M EBDOMADAS

 

  • Πασχαλινές ευχετήριες κάρτες

KARTES KARTA AGGLIKON 320250410 13193220250409 122251IMG a430bb0d282eb0d3906ead8eb4538412 V

  • Βάψιμο αβγών και τοποθέτησή τους σε όμορφα καλαθάκια

eikona Viber 2025 04 13 22 28 41 539KATASKEYH KALATHIOY KALATHAKIA 320250409 120000

  • Δεν θα μπορούσε να λείψει η διακόσμηση της τάξης με κοτούλες και αβγά με φυσικά λουλούδια στο εσωτερικό τους αλλά και κουνελάκια πασχαλινά

KOTES K GRAMMES TRELOKOTES 2 eikona Viber 2025 04 13 22 42 14 958

20250409 134528IMG ab1bb91491c926eafb0048f8e574a30b VIMG 02ee99dec60343101f33d06a1cd6d32f V

  • Το παιχνίδι του κρυμμένου πασχαλινού αβγού  με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού της Αγγλικής Γλώσσας ενθουσίασε τα παιδιά, που συνεργάστηκαν επιτυχώς για να βρουν τα αβγά και να γεμίσουν τα καλαθάκια των ομάδων τους.

eikona Viber 2025 04 13 22 13 21 331   eikona Viber 2025 04 13 22 13 20 997  eikona Viber 2025 04 13 22 13 20 804

Καλό Πάσχα!

 

Σχέδιο δράσης: Σχέση μεταξύ μαθητών- Ομιλία Κοινωνικής Λειτουργού

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Κοινωνική Λειτουργό κ. Μαρίνα Πετροπούλου για την άμεση και θετική ανταπόκριση στην πρόσκλησή μας, καθώς και για την ουσιαστική και ανθρώπινη παρουσίασή της.

Μέσα από την ομιλία της, ανέδειξε με σαφή και ουσιαστικό τρόπο τρόπους διαχείρισης καταστάσεων που συναντώνται συχνά στην καθημερινότητα της σχολικής ζωής – όπως οι συγκρούσεις, οι αποκλεισμοί και οι δυσκολίες στη συνεργασία – οι οποίες μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών. Παράλληλα, προσέφερε χρήσιμες προτάσεις και εργαλεία για την αντιμετώπιση ζητημάτων που απασχολούν όλους μας ως γονείς, ανεξαρτήτως της ηλικίας των παιδιών μας.

Η συζήτηση που ακολούθησε με τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου υπήρξε ιδιαίτερα γόνιμη και υποστηρικτική.

Ακολουθούν φωτογραφίες από την ομιλία:

20250513 143714

20250514 115052

20250514 115105

Το σχολείο πηγαίνει…στο Μέγαρο Μουσικής!

Την Παρασκευή 4 Απριλίου 2025 οι μαθητές/ τριες παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση Το δέντρο που αγαπούσε της ομάδας ΒίΔα στην Αίθουσα Γιάννης Μαρίνος. Πρόκειται για τη συγκινητική και διαδραστική εκδοχή του εμβληματικού παραμυθιού Το δέντρο που έδινε που αναδεικνύει την αξία της φιλίας, της αγάπης και της συνύπαρξης, τόσο ανάμεσα στους ανθρώπους όσο και ανάμεσα στη φύση και τον άνθρωπο. Η παράσταση, που συνδυάζει εντυπωσιακές ερμηνείες, προηχογραφημένη και ζωντανή μουσική, χορό και animation, θέτει το καίριο και ζωτικής σημασίας ερώτημα: Τι χρειάζεται ο άνθρωπος για να είναι ευτυχισμένος;

Ο χώρος του Μεγάρου και η κατάλληλα διαμορφωμένη αίθουσα παρακολούθησης της παράστασης εντυπωσίασαν  και χαροποίησαν τους μικρούς/ ες μαθητές/ τριες.

EXOTERIKO MEGAROYTO DENTRO POY AGAPOYSE 2TO DENTRO POY AGAPOYSE 3ZOGRAFIES PAIDION