Σε κλίμα χαράς πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Νηπιαγωγείο η κοπή της βασιλόπιτας. Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό, αντάλλαξαν ευχές για τη νέα χρονιά και απόλαυσαν τις 2 βασιλόπιτες που μας προσέφερε ο φούρνος Καλαντζή.
Τα όμορφα δώρα που συνόδευσαν το φλουρί, προσέφερε με μεγάλη χαρά ο Σύλλογος Γονέων, τον οποίο ευχαριστούμε θερμά για τη συνεχή στήριξη και τη συμβολή του στις δράσεις του σχολείου μας.
Τυχεροί της ημέρας ήταν η Χριστίνα και ο Παναγιώτης, οι οποίοι βρήκαν το φλουρί και παρέλαβαν τα δωράκια τους μέσα σε χειροκροτήματα.
Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά και τις οικογένειές τους χαρούμενο 2026 γεμάτο υγεία και ευτυχία!

























