Υλοποίηση προγραμμάτων Erasmus την σχολική χρονιά 2025-26

Με μεγάλη χαρά το 1ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης υποδέχτηκε φοιτήτριες του προγράμματος Erasmus+ από τη Ρουμανία και την Πολωνία, τον Φεβρουάριο και τονΑπρίλιο αντίστοιχα στο πλαίσιο μιας όμορφης και δημιουργικής συνεργασίας!
Οι φοιτήτριες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά την καθημερινότητα του νηπιαγωγείου, να συμμετάσχουν σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες και να αλληλεπιδράσουν με τα παιδιά, ανταλλάσσοντας ιδέες, εμπειρίες και καλές πρακτικές. Η παρουσία τους έφερε έναν αέρα ευρωπαϊκής συνεργασίας και ενίσχυσε τις αξίες της διαπολιτισμικότητας, της αποδοχής και της φιλίας.
Μέσα από το πρόγραμμα Erasmus+, χτίζουμε γέφυρες γνώσης και συνεργασίας, προσφέροντας στα παιδιά πολύτιμα ερεθίσματα και ανοίγοντας παράθυρα στον κόσμο.
Ευχαριστούμε θερμά τις φοιτήτριες για την ενέργεια, τον ενθουσιασμό και τη δημιουργικότητά τους! Τους ευχόμαστε καλή συνέχεια στο ταξίδι της γνώσης και ελπίζουμε να τις ξαναδούμε σύντομα!
#ErasmusPlus #Διαπολιτισμικότητα #1οΝηπιαγωγείοΝεάπολης #ΕυρωπαϊκάΠρογράμματα

ERASMUS ROUMANIA1  ERASMUS ROUMANIA  ERASMUS4ERASMUS5

Όταν η 1η παιδική ηλικία συναντά την 3η ηλικία, τότε Οι Ψυχές Αποκτούν Φτερά και Η Καρδιά Χτυπά!

…ένα καινοτόμο πρόγραμμα στα πλαίσια της Διαγενεακής Μάθησης που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία οκτώ(8) νηπιαγωγείων διάπαρτα στην Ελλάδα :1ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης, 3ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης, 11ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης, 5ο Νηπιαγωγείο Πεύκων, Πρότυπο Καλλιτεχνικό Εκπαιδευτήριο «στον Μαγικό Αυλό»-Ιδιωτικό συστ/νο Νηπιαγωγείο , Νηπιαγωγείο Βαλτεσινίκου, 2ο Νηπιαγωγείο Παραλίας Σταυρού, 4ο Νηπιαγωγείο Διαβατών! Οι δράσεις των συμμετεχόντων νηπιαγωγείων αποτυπώθηκαν σε ένα βίντεο

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΤΗΣ ΠΑΓΩΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΚΡΙ ΚΡΙ

Την Τετάρτη 20 Μαϊου 2026 το 1ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης Θεσσαλονίκης είχε την ευκαιρία να επικεφτεί το θεματικό πάρκο της Παγωτοβιομηχανίας Κρι Κρι στις Σέρρες.  Το «Εργοστάσιο Παγωτού» είναι ένα μοναδικό και σύγχρονο Θεματικό Πάρκο εκπαιδευτικού και ψυχαγωγικού χαρακτήρα! Ένας ειδικά σχεδιασμένος χώρος 2.000 τ.μ, τμήμα ενός καθαρά σύγχρονου βιομηχανικού χώρου, άνοιξε τις πύλες του και σε σχολεία .Ανακαλύψαμε να φιλόξενο, βιωματικό και επισκέψιμο πάρκο και μουσείο, όπου οι μαθητές/τριες μαζί με γονεις και εκπαιδευτικούς γνώρισαν  το Παγωτό και την Ιστορία του μέσα από έναν μοναδικό και λαχταριστό τρόπο, μία απίστευτη εμπειρία ξενάγησης!

kri kri2 kri kri kri kri1 kri kri3

Η συμμετοχή του 1ου Νηπιαγωγείου Νεάπολης στο 1ο Μαθητικό Περιβαλλοντικό Συνέδριο του Περιφερειακού Δικτύου «Σχολικοί Λαχανόκηποι-Καλλιεργούμε Αξίες, Φυτεύουμε το Μέλλον» με τίτλο: “Σπόροι Γνώσης, Καρποί Αειφορίας”

🌱🤖 Το 1ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης συμμετείχε με μεγάλη χαρά στο 1ο Μαθητικό Περιβαλλοντικό Συνέδριοτου Περιφερειακού Δικτύου «Σχολικοί Λαχανόκηποι-Καλλιεργούμε Αξίες, Φυτεύουμε το Μέλλον»με τίτλο: “Σπόροι Γνώσης, Καρποί Αειφορίας” υπό την Αιγίδα της Σχολής Γεωπονίας, Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος Α.Π.Θ την Παρασκευή 15 Μαΐου 2026, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο NOESIS – Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας, παρουσιάζοντας το εργαστήρι ρομποτικής με τίτλο «Τα Ρομποσποράκια»! 🌿✨Οι μικροί μας μαθητές γνώρισαν τα μέρη του φυτού και τα στάδια ανάπτυξής του μέσα από ένα διαδραστικό παιχνίδι γρίφων. Αρχικά σκάναραν τα αντίστοιχα QR codes, άκουγαν τους γρίφους και στη συνέχεια καλούνταν να οδηγήσουν τη BeeBot robot, βρίσκοντας και σχηματίζοντας τον σωστό αλγόριθμο ώστε να φτάσουν στη σωστή λύση!

🐝💡Μέσα από τη βιωματική μάθηση, τη συνεργασία και τη ρομποτική, τα παιδιά ανέπτυξαν δεξιότητες σκέψης, επίλυσης προβλημάτων και περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης.

🌍♻️Ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση μας έδωσε η θερμή ανταπόκριση των μαθητών από τα υπόλοιπα σχολεία που συμμετείχαν στο συνέδριο. Τα παιδιά ασχολήθηκαν με μεγάλο ενθουσιασμό με το εργαστήριο ρομποτικής μας, συνεργάστηκαν, πειραματίστηκαν και διασκέδασαν μαθαίνοντας μέσα από το παιχνίδι και την τεχνολογία!

😊🤖🌱Θερμά συγχαρητήρια στους διοργανωτές του συνεδρίου, στις σχολικές μονάδες που συμμετείχαν, καθώς και στους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας για την εξαιρετική τους παρουσία!

👏👏Ιδιαίτερες ευχαριστίες και συγχαρητήρια στους γονείς που συνόδεψαν και στήριξαν τα παιδιά σε αυτή την όμορφη εμπειρία! ❤️

Afisa romposporakia NOESIS NOESIS3 NOESIS2

Περιβαλλοντικά προγράμματα του 1ου Νηπιαγωγείου Νεάπολης: Ρομποσποράκια και Πράσινες Γειτονιές

🌱🤖 Στο 1ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης στην βαθμίδα της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο 1ο Τμήμα υλοποιήθηκε περιβαλλοντικό πρόγραμμα με τίτλο «Τα Ρομποσποράκια» στο πλαίσιο του Δικτύου ” Γεωργία και Περιβάλλον” του Κ.Ε.ΠΕ.Α Νάουσας.
💡🌿✨Οι μικροί μας μαθητές γνώρισαν τα μέρη του φυτού και τα στάδια ανάπτυξής του μέσα από ένα διαδραστικό παιχνίδι γρίφων. Αρχικά σκάναραν τα αντίστοιχα QR codes, άκουγαν τους γρίφους και στη συνέχεια καλούνταν να οδηγήσουν τη BeeBot robot, βρίσκοντας και σχηματίζοντας τον σωστό αλγόριθμο ώστε να φτάσουν στη σωστή λύση!
🌍♻️Μέσα από τη βιωματική μάθηση, τη συνεργασία και τη ρομποτική, τα παιδιά ανέπτυξαν δεξιότητες σκέψης, επίλυσης προβλημάτων και περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης.
😊🤖🌱Ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση μας έδωσε η θερμή ανταπόκριση των μαθητών/τριών . Τα παιδιά ασχολήθηκαν με μεγάλο ενθουσιασμό , συνεργάστηκαν, πειραματίστηκαν και διασκέδασαν μαθαίνοντας μέσα από το παιχνίδι και την τεχνολογία!

🌱Συνδυάσαμε τη συμμετοχή μας στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα, κατά το σχολικό έτος 2025-2026, εστίαζοντας στην αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαιδευτική διαδικασία και συγκεκριμένα, στην οπτικοποίηση, μέσω τεχνητής νοημοσύνης, της γειτονιάς του σχολείου, όπως θα την ήθελαν να είναι, οι ίδιοι οι μαθητές/τριες .Μεσα από μύθους, δραματοποίηση, παρατήρηση, καταγραφή αλλά και μέσα από τις τέχνες σε συνδυασμό με την τεχνολογία και την χημεία οι μικροί μαθητές/τριες ανάπτυξαν τη συμμετοχή τους σε ενέργειες που αποσκοπούν στη βελτίωση και προστασία του περιβάλλοντος καλλιεργώντας παράλληλα κοινωνικές, συνεργατικές και ψηφιακές δεξιοτήτες στοχεύοντας στη δικτύωση καιτο «άνοιγμα» του σχολείου στην κοινωνία.

Τα Ρομποσποράκια στις Πράσινες Γειτονιές

 

Συμμετοχή του 1ου Νηπιαγωγείου Νεάπολης σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα Etwinning με τίτλο”We Learn By Coding”

 
poster

Το 1ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης συμμετείχε μαζί με σχολεία από άλλες 4 χώρες στο ευρωπαϊκό
πρόγραμμα Etwinning με τίτλο”We Learn By Coding”. Κύριοι στόχοι του προγράμματος ήταν:
*Να βοηθήσει τα παιδιά να αναπτύξουν λογική σκέψη, επίλυση προβλημάτων, συνεργασία και επικοινωνιακές δεξιότητες. *Να ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα των παιδιών και να αυξήσει την αυτοπεποίθησή τους. *Να αναπτύξει δεξιότητες αξιολόγησης και λήψης αποφάσεων. *Να τα βοηθήσει να βλέπουν τις σχέσεις μεταξύ γεγονότων ή καταστάσεων. *Να αναπτύξει δεξιότητες αναλυτικής σκέψης *Να αναπτύξει δεξιότητες σχεδιασμού

Θερμές ευχαριστίες στο Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο Library4all για τη δωρεά βιβλίων στο 1ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης

Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση θα θέλαμε να σας εκφράσουμε τις θερμότερες ευχαριστίες
μας, που ανταποκριθήκατε στο αίτημα μας δωρίζοντας 25 εξαιρετικά βιβλία στο 1ο
Νηπιαγωγείο Νεάπολης Θεσσαλονίκης.
Η προσφορά σας αποτελεί πολύτιμη ενίσχυση για τη σχολική μας βιβλιοθήκη και συμβάλλει
ουσιαστικά στην καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και της αγάπης για το βιβλίο από τα πρώτα
κιόλας βήματα των παιδιών στη μαθησιακή τους πορεία. Τα βιβλία που μας προσφέρατε ήδη
κέντρισαν το ενδιαφέρον και τον ενθουσιασμό των μικρών μας μαθητών, εμπλουτίζοντας τις
καθημερινές μας δραστηριότητες με νέες ιστορίες, εικόνες και ερεθίσματα. Χαρίσατε όχι μόνο
βιβλία αλλά και απερίγραπτη χαρά δίνοντας στους μικρούς αναγνώστες τα φτερά της γνώσης
και της φαντασίας.
Πρωτοβουλίες όπως η δική σας ενισχύουν έμπρακτα το έργο της εκπαίδευσης και μας
υπενθυμίζουν τη σημασία της συνεργασίας και της προσφοράς στην εκπαιδευτική κοινότητα.
Σας ευχαριστούμε θερμά για τη στήριξη και το σημαντικό έργο που επιτελείτε και ευχόμαστε
να συνεχίσετε να προσφέρετε χαρά και γνώση σε ακόμη περισσότερα παιδιά.

Οι μαθητές/μαθήτριες και οι εκπαιδευτικοί του 1ου Νηπιαγωγείου Νεάποληςbiblia biblia3 biblia4 biblia5

Συμμετοχή του σχολείου μας στο πρόγραμμα «Υιοθέτησε μια Γραφίδα και ένα Διαβήτη – Από τα παιδιά για τα παιδιά»

Με ιδιαίτερη χαρά και αίσθημα ευθύνης το σχολείο μας συμμετείχε στο καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Υιοθέτησε μια Γραφίδα και ένα Διαβήτη – Από τα παιδιά για τα παιδιά», το οποίο υλοποιείται με μεγάλη επιτυχία για δεύτερη συνεχή χρονιά κατά τα σχολικά έτη 2024-2025 και 2025-2026 από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης.

Επιστημονικά υπεύθυνη του προγράμματος είναι η κ. Γλυκερία Κιλικλή, εκπαιδευτικός και Διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου Λαγκαδικίων, η οποία με συνέπεια και όραμα συντονίζει μια δράση που συνδυάζει την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση με την κοινωνική προσφορά.

Στόχος του προγράμματος είναι η συλλογή, επαναχρησιμοποίηση και δωρεά γραφικής ύλης σε παιδιά που την έχουν ανάγκη. Μέσα από τη συμμετοχή μαθητών, εκπαιδευτικών, γονέων και υποστηρικτικών φορέων, καλλιεργούνται αξίες όπως η αλληλεγγύη, ο εθελοντισμός, η κοινωνική ευθύνη και η οικολογική συνείδηση, ενώ παράλληλα ενισχύονται σημαντικές δεξιότητες συνεργασίας και ενεργού πολιτειότητας.

Η ανταπόκριση της σχολικής κοινότητας υπήρξε συγκινητική. Οι μαθητές συμμετείχαν με ενθουσιασμό στη συγκέντρωση σχολικών ειδών, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι ακόμη και μια μικρή προσφορά μπορεί να έχει μεγάλη αξία για κάποιον συνάνθρωπό μας. Η θετική επίδραση του προγράμματος είναι εμφανής τόσο στους μαθητές όσο και στους εκπαιδευτικούς, καθώς ενισχύει την ενσυναίσθηση, τη συνεργασία και την αποδοχή, αναδεικνύοντας το σημαντικό έργο που επιτελείται στην εκπαιδευτική κοινότητα.

Στο πρόγραμμα συμμετέχουν τα Δημοτικά Σχολεία Λαγκαδικίων (συντονιστικό σχολείο), Νέων Βρασνών, Αγίου Παύλου, Ευκαρπίας, Ωραιοκάστρου, Λαγκαδά, Πεύκων, καθώς και το 1ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης και το 13ο Δημοτικό Σχολείο Πολίχνης. Πολύτιμη είναι επίσης η υποστήριξη του Γυμναστικού Συλλόγου «Ηρακλής» και των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων των συμμετεχουσών σχολικών μονάδων.

Εκ μέρους του διδακτικού προσωπικού του σχολείου μας, ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της δράσης και προσέφεραν ανιδιοτελώς σχολικά είδη και γραφική ύλη. Με μεγάλη χαρά σας ενημερώνουμε ότι η βοήθειά σας έφτασε στον προορισμό της, προσφέροντας στήριξη και χαμόγελα σε παιδιά που το έχουν ανάγκη.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ επιστολη

EYCHARISTHRIA epistolh1

ΘΕΡΜΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥ 1ΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ

Αγαπητοί γονείς, μέλη του επίσημου νεοσυσταθέντος  Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Νηπιαγωγείου Νεάπολης, παππούδες και γιαγιάδες,

Σας ευχαριστούμε από καρδιάς για την πολύτιμη προσφορά, τη συνεργασία και τη στήριξή σας καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

Όλοι μαζί καταφέρατε πολλά! Δώσατε λύσεις όπου υπήρχαν ανάγκες και συμβάλατε ουσιαστικά στη βελτίωση του σχολικού μας περιβάλλοντος. Από το σκούπισμα των χαλιών, την αντικατάσταση των κατεστραμμένων κουρτινών και την τοποθέτηση των ραφιών που έλειπαν, μέχρι τις επισκευές σε ό,τι είχε φθαρεί ή χρειαζόταν φροντίδα, κάθε προσφορά είχε ιδιαίτερη αξία. Ευχαριστούμε θερμά και τον παππού της Ιωάννας για τις πολύτιμες επιδιορθώσεις που πραγματοποίησε με προθυμία και μεράκι.

Η συμβολή σας ήταν εμφανής σε κάθε γωνιά του σχολείου: από τον υπέροχο χριστουγεννιάτικο μπουφέ, τα γραμματοκιβώτια και τα νέα παιχνίδια της αυλής, μέχρι τον εξοπλισμό της γωνιάς της βιβλιοθήκης με τα όμορφα καναπεδάκια που δημιούργησαν έναν ζεστό και φιλόξενο χώρο για τα παιδιά. Ιδιαίτερες ευχαριστίες αξίζουν και στον μπαμπά της Ηλιάνας, ο οποίος  μετέφερε τις βιβλιοθήκες στο σχολείο, προσφέροντας πολύτιμη βοήθεια.

Μικρές πράξεις με μεγάλη αξία, που αποδεικνύουν έμπρακτα το ενδιαφέρον και την αγάπη σας για τα παιδιά. Χάρη στο μεράκι, την προθυμία και τη διάθεση συνεργασίας σας, τα παιδιά σας – τα παιδιά μας – έχουν την ευκαιρία να φοιτούν σε ένα ποιοτικό, ασφαλές και όμορφο σχολικό περιβάλλον.

Σας ευχαριστούμε επίσης για τη συμμετοχή σας στις δράσεις του σχολείου, για τον χρόνο και τον κόπο που αφιερώσατε συνοδεύοντας τις εξορμήσεις μας, καθώς και για την πρόθυμη συμμετοχή των παππούδων και των γιαγιάδων στην εκδήλωση για την Τρίτη Ηλικία.

Θερμές ευχαριστίες αξίζουν ακόμη για τις εξαιρετικές παρουσιάσεις και τις δημιουργικές χειροτεχνίες με θέμα τα μνημεία της Θεσσαλονίκης, για τα εντυπωσιακά πειράματα που μας εξέπληξαν ευχάριστα, καθώς και για τα υλικά και τα ρούχα που προσφέρατε για τη γωνιά της μεταμφίεσης. Και φυσικά, για τόσα ακόμη μικρά και μεγάλα που καθημερινά προσφέρατε με αγάπη και ανιδιοτέλεια.

Σίγουρα υπάρχουν ακόμη πολλά που μπορούμε να κάνουμε. Με τη δική σας στήριξη, όμως, είμαστε βέβαιοι ότι θα συνεχίσουμε να δημιουργούμε το καλύτερο δυνατό περιβάλλον για τα παιδιά μας.

Σας ευχαριστούμε θερμά για όλα.

Σας ευχόμαστε υγεία, όμορφες οικογενειακές στιγμές και ένα καλό, ξέγνοιαστο και ήρεμο καλοκαίρι!

Με εκτίμηση,

Η Προϊσταμένη και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου

skoypa kai athlhtikos exoplismos paichnidi grammatokibotia mpoyfes

“ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ Ι.Ν ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ”

megas alexandros   leykos pyrgos cleanup  agios dhmhtrios1

Στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης Ενεργού Πολίτη με τίτλο «Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία», οι μαθητές και οι μαθήτριες του 1ου Νηπιαγωγείο Νεάπολης Θεσσαλονίκης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη σε δύο από τα σημαντικότερα μνημεία της Θεσσαλονίκη: στον Λευκό Πύργο και στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου Θεσσαλονίκης την Τετάρτη 29-04-2026.

Η δράση αυτή έδωσε στα παιδιά την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά την ιστορία και την πολιτιστική κληρονομιά της πόλης μας, να παρατηρήσουν σημαντικά μνημεία και να κατανοήσουν τη σημασία της προστασίας και του σεβασμού τους. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, συζήτηση και παρατήρηση, οι μικροί μαθητές ανακάλυψαν στοιχεία της ιστορίας της Θεσσαλονίκης και σύνδεσαν το παρελθόν με το παρόν της πόλης στην οποία ζουν.

Η επίσκεψη στον Λευκό Πύργο αποτέλεσε μια ξεχωριστή εμπειρία, καθώς τα παιδιά γνώρισαν το πιο εμβληματικό σύμβολο της Θεσσαλονίκης και ενημερώθηκαν για τη μακρά ιστορία του. Στη συνέχεια, στον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου, πολιούχου της πόλης, είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν τον ιστορικό ναό και να γνωρίσουν τη θρησκευτική και πολιτιστική του αξία.

Μέσα από το σχέδιο δράσης, οι μαθητές καλλιεργούν την έννοια του ενεργού πολίτη, μαθαίνοντας να αγαπούν, να σέβονται και να φροντίζουν την πόλη και τα μνημεία της. Η επαφή με την ιστορία και τον πολιτισμό συμβάλλει ουσιαστικά στη διαμόρφωση υπεύθυνων και ευαισθητοποιημένων πολιτών του αύριο.

Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην πραγματοποίηση της εκπαιδευτικής μας επίσκεψης και βοήθησαν τα παιδιά να ζήσουν μια όμορφη και δημιουργική εμπειρία.