Υλοποίηση προγραμμάτων Erasmus την σχολική χρονιά 2025-26

Με μεγάλη χαρά το 1ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης υποδέχτηκε φοιτήτριες του προγράμματος Erasmus+ από τη Ρουμανία και την Πολωνία, τον Φεβρουάριο και τονΑπρίλιο αντίστοιχα στο πλαίσιο μιας όμορφης και δημιουργικής συνεργασίας!
Οι φοιτήτριες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά την καθημερινότητα του νηπιαγωγείου, να συμμετάσχουν σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες και να αλληλεπιδράσουν με τα παιδιά, ανταλλάσσοντας ιδέες, εμπειρίες και καλές πρακτικές. Η παρουσία τους έφερε έναν αέρα ευρωπαϊκής συνεργασίας και ενίσχυσε τις αξίες της διαπολιτισμικότητας, της αποδοχής και της φιλίας.
Μέσα από το πρόγραμμα Erasmus+, χτίζουμε γέφυρες γνώσης και συνεργασίας, προσφέροντας στα παιδιά πολύτιμα ερεθίσματα και ανοίγοντας παράθυρα στον κόσμο.
Ευχαριστούμε θερμά τις φοιτήτριες για την ενέργεια, τον ενθουσιασμό και τη δημιουργικότητά τους! Τους ευχόμαστε καλή συνέχεια στο ταξίδι της γνώσης και ελπίζουμε να τις ξαναδούμε σύντομα!
#ErasmusPlus #Διαπολιτισμικότητα #1οΝηπιαγωγείοΝεάπολης #ΕυρωπαϊκάΠρογράμματα

ERASMUS ROUMANIA1  ERASMUS ROUMANIA  ERASMUS4ERASMUS5

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *