Το Σχέδιο Δράσης ενάντια στο Σχολικό Εκφοβισμό συνεχίστηκε μέσω της δραματοποίησης του παραμυθιού “Τα δύο Δέντρα” που αφηγείται μια ιστορία φιλίας.
Τα δύο δέντρα, λοιπόν, ήταν διαφορετικά μεταξύ τους: ένα μεγάλο και ψηλό και ένα μικρό και πιο κοντό. Τσακώνονταν συχνά για το ποιο είναι το καλύτερο, ποιο έχει πάνω του τα πιο πολλά πουλιά κλπ.
Κάποτε χτίστηκε ανάμεσά τους ένας τοίχος και δεν μπορούσαν πια να δουν το ένα το άλλο. Άρχισαν, λοιπόν, να νιώθουν μοναξιά… Έτσι, το κοντό δεντράκι έβαλε τα δυνατά του ώστε να ψηλώσει τόσο πολύ, να ξεπεράσει τον τοίχο και να καταφέρουν να ξανασυναντηθούν…
Μέχρι που τα κατάφεραν και τα δύο δεντράκια ήταν πια ευτυχισμένα!
Η ιστορία δραματοποιήθηκε κι άλλη φορά και το χάρηκαν τα παιδιά όλης της τάξης!
Στο πλαίσιο της ενασχόλησής μας με την Υγιεινή διατροφή, διαβάσαμε ένα παραμύθι – παραλλαγή του κλασικού παραμυθιού “Χάνσελ και Γκρέτελ”. Στη συνέχεια, τα παιδιά συμπλήρωσαν ανοιχτό φύλλο εργασίας συνδυάζοντας και την εκμάθηση του αριθμού 10.
Στο επόμενο ανοιχτό φύλλο εργασίας, τα παιδιά έπρεπε να επιστρατεύσουν τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους και να φτιάξουν ένα σπιτάκι από υγιεινά τρόφιμα.
Τέλος, αξιοποιήθηκαν ΤΠΕ όπου οι μαθητές/τριες έπρεπε να διαχωρίσουν τις υγιεινές από τις ανθυγιεινές τροφές…
Με αφορμή το Εργαστήριο Δεξιοτήτων σχετικά με τις διάφορες μορφές οικογένειας, φτιάξαμε το δικό μας ατομικό βιβλίο σχετικά με τη δική μας οικογένεια. Ενδεικτικά, παραθέτουμε 3 από αυτά! Το 1ο…
Οι αλκυονίδες μέρες έκαναν δειλά δειλά την εμφάνισή τους και αποτέλεσαν μια καλή ευκαιρία για να αναπτύξουμε τη δημιουργικότητά μας. Αρχικά, διαβάστηκε ο μύθος της Αλκυόνας όπως εκείνος αποδόθηκε στη μυθολογία. Έπειτα, οι μαθητές/τριες ανέλαβαν τη δουλειά του εικονογράφου και απέδωσαν με εικόνες κάθε μία από τις σκηνές της ιστορίας.
Έπειτα, οι εικόνες αυτές χρησιμοποιήθηκαν για τη δημιουργία ψηφιακού βιβλίου το οποίο μπορείτε να δείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο
Στο πλαίσιο της ενασχόλησής μας με το θέμα της διατροφής, αφιερώσαμε χρόνο και στην περισσότερο καλλιτεχνική τους προσέγγιση. Έτσι, τα παιδιά έφτιαξαν ένα φρούτο ή λαχανικό το οποίο χρωμάτισαν με νερομπογιές.
χρωμάτισαν ένα μήλο με λαδοπαστέλ πάνω σε χαρτί βελουτέ…
ζωγράφισαν με σκόνη κουρκουμά…
και εμπνεύστηκαν από έργα της Γιαγιόι Κουσάμα όπως αυτό…
και αυτό…
και έφταιξαν τα ακόλουθα έργα…
Έπειτα, τα παιδιά εργάστηκαν σε ομάδες και εικονογράφησαν τις κατηγορίες τροφίμων αντιγράφοντας τα ονόματά τους αλλά και τα ονόματα των τροφών.
Ακόμα, συμπλήρωσαν ατομικό φύλλο εργασίας στο οποίο συνδύασαν ζωγραφική και κολλάζ.
Ακολούθησε η παράσταση – κουκλοθέατρο όπου τα παιδιά παρακολούθησαν την ιστορία της Λένιας που τόσο πολύ αγαπούσε τις λιχουδιές αλλά τελικά το πάθημά της την έκανε να εκτιμήσει την υγιεινή διατροφή!
Με αφορμή το παραμύθι “Το δώρο της παπλωματούς΄” πραγματοποιήσαμε διάφορες δραστηριότητες. Συγκεκριμένα, ακούσαμε το παραμύθι και συζητήσαμε το νόημά του και τη χρονική σειρά των γεγονότων.
Έπειτα, παρατηρήσαμε την όμορφη εικονογράφηση και διαπιστώσαμε ότι τα παπλώματα της Παπλωματούς είχαν τετραγωνάκια με όμορφα χρώματα και σχέδια. Έτσι, γνωρίσαμε την τεχνική του patchwork και είδαμε και ανάλογες εικόνες στο διαδίκτυο. Δημιουργήσαμε, λοιπόν, ζωγραφιστά patchwork…
και γνωρίσαμε την τεχνική του αργαλειού. Το κάθε παιδί είχε το δικό του ατομικό αργαλειό φτιαγμένο από χαρτόκουτα.
Ο δεύτερος κύκλος των Εργαστηρίων δεξιοτήτων αφορά στην ποικιλομορφία που υπάρχει στις οικογένειες και τη μοναδικότητά τους. Η προσέγγιση των διαφόρων τύπων οικογένειας γίνεται μέσω της αναλογίας με οικογένειες ζώων. Έτσι, η πυρηνική οικογένεια προσεγγίστηκε μέσω της οικογένειας των πιγκουίνων. Συγκεκριμένα, λάβαμε στην τάξη μας ένα γράμμα από μια οικογένεια πιγκουίνων από την μακρινή Ανταρκτική. Αναρωτηθήκαμε γιατί μπορεί να λάβαμε ένα τέτοιο γράμμα και η εκπαιδευτικός προβάλλει βίντεο με τίτλο «Πιγκουίνοι» από τη συλλογή εκπαιδευτικών ντοκιμαντέρ της Disney «Ο μαγικός κόσμος των ζώων» https://www.youtube.com/watch?v=lZHGm2Xhf1E
Ακολούθησε συζήτηση στην ολομέλεια για τη δομή της οικογένειας του πιγκουίνου και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της. Η συζήτηση οδήγησε στον ορισμό της πυρηνικής οικογένειας. Ακολούθησε θεατρικό παιχνίδι με τους μαθητές να χωρίζονται σε τετραμελείς ομάδες αναπαριστώντας μια τυπική μέρα της πυρηνικής οικογένειας. Στη συνέχεια, οι μαθητές/τριες έφτιαξαν σε ατομικό φύλλο εργασίας το σπίτι των πιγκουίνων που είναι φτιαγμένο από τουβλάκια της ΑΓΑΠΗΣ.
Έπειτα, η εκτεταμένη οικογένεια προσεγγίστηκε αναλογικά με την οικογένεια των λύκων. Επισκεφθήκαμε τη σελίδα του Αρκτούρου (https://www.arcturos.gr/) για να μελετήσουμε υλικό και πληροφορίες για τους λύκους. Εν συνεχεία, προβλήθηκε το βίντεο με τίτλο «Λύκοι» από τη συλλογή εκπαιδευτικών ντοκιμαντέρ της Disney «Ο μαγικός κόσμος των ζώων». Στη συνέχεια καταγράψαμε στην ολομέλεια σε μορφή ιστογράμματος τι μάθαμε για τους λύκους και μιλήσαμε για την εκτεταμένη οικογένεια.
Έπειτα, έγινε συζήτηση στην ολομέλεια των μαθητών για τις δυσκολίες που μπορεί να συναντήσει μια εκτεταμένη οικογένεια στη λειτουργία της, αλλά και για τις όμορφες στιγμές που μπορούν να έχουν τα μέλη της.
και σε ανοιχτό φύλλο εργασίας οι μαθητές ζωγράφισαν μια όμορφη και μια δυσάρεστη στιγμή με την οικογένεια τους.
Ακόμα, προσεγγίσαμε τη θετή οικογένεια κατ’ αναλογία με την ιστορία του κούκου όπως αυτή αναφέρεται στην εικονογραφημένη ιστορία “Η μονα-δική μου οικογένεια” (http://play.byethost8.com/elfi/?i=2) Συγκεκριμένα, ο κούκος ζούσε με τη θετή του οικογένεια τη μαμά χελιδόνα και τα χελιδονάκια της. Ο μικρός κούκος ήταν πολύ χαρούμενος με την οικογένειά του και τα αδελφάκια του. Όλα τα μέλη της οικογένειας αγαπιόντουσαν και συνεργάζονταν – όταν όμως ήρθε η ώρα να πάει στο σχολείο, τα υπόλοιπα χελιδονάκια τον αντιμετώπιζαν με καχυποψία και το κορόιδευαν. Τότε αυτός απογοητευμένος “τρύπωσε” στην αίθουσα μουσικής και άρχισε να παίζει στο μεταλλόφωνο ένα ωραίο τραγούδι…Τα χελιδόνια μαγεύτηκαν και μαζεύτηκαν γύρω του με θαυμασμό. Ζήτησαν από τον κούκο να τους μάθει το τραγούδι, ο οποίος με μεγάλη χαρά τους έδειξε την μελωδία… Και από τότε όλα τα χελιδονάκια έπαιζαν τον μικρό κούκο καθώς εκτίμησαν το μοναδικό του ταλέντο και τον αποδέχτηκαν με τη υπέροχη διαφορετικότητά του. Την ιστορία αυτή, την παίξαμε σε κουκλοθέατρο με πρωταγωνιστές τα παιδιά. Έτσι, έφτιαξαν τις “κούκλες-φιγούρες”…
πρωταγωνίστησαν και υποκλύθηκαν…
Τέλος, ακούσαμε το τραγούδι του κούκου https://www.youtube.com/watch?v=FcV-MWm3tBw και μέσα από εποπτικό υλικό συζητήσαμε για τη ζωή του κούκου και την ωφελιμότητα του στη ζωή μας καθώς τρώει την βλαβερή κάμπια των πεύκων που καταστρέφει το δέντρο. Ακόμα, φτιάξαμε με κολάζ ομαδικά το δάσος στο οποίο ζει ο κούκος.
Το επόμενο ζωάκι με το οποίο ασχοληθήκαμε ήταν η χελώνα και πιο συγκεκριμένα η θαλάσσια χελώνα καρέτα-καρέτα. Παρακολουθήσαμε το βίντεο για τη ζωή της https://www.youtube.com/watch?v=LbZNZY8Iano. Συζητήσαμε για το τρόπο που η χελώνα γεννάει τα αυγά της και τα αφήνει στην άμμο, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα μικρά χελωνάκια και τη δύναμη που έχουν να παλέψουν μόνα τους για να φτάσουν στην θάλασσα. Έπειτα, παίξαμε παιχνίδι ομαδοποίησης και σειροθέτησης στην παρεούλα με εικόνες από το αυγό μέχρι το χελωνάκι και κάναμε σχετικό φύλλο εργασίας.
Ακόμα, δείξαμε τις περιοχές της Μεσογείου στις οποίες ζει η χελώνα καρέτα καρέτα καθώς και βίντεο της WWF (https://www.youtube.com/watch?v=CjazlL1hlzM ) και εικόνες από τον οργανισμό Αρχέλλων. Χορέψαμε το τραγούδι “Σώστε τη χελώνα καρέτα καρέτα” και συζητήσαμε για τους κινδύνους που αντιμετωπίζει το χελωνάκι, τους καταγράφουμε και σε ανοιχτό φύλλο εργασίας τους ζωγραφίζουν οι μαθητές. Στη συνέχεια, παίξαμε ψηφιακά παιχνίδια με πρωταγωνίστρια τη θαλάσσια χελώνα.
Στο πλαίσιο του Σχεδίου δράσης για την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού και της ανάπτυξης θετικών και ομαλών σχέσεων μεταξύ των μαθητών, ασχοληθήκαμε με τις κοινωνικές ιστορίες. Συγκεκριμένα, ανατρέξαμε στο υλικό του ΙΕΠ όπως αυτό διατίθεται στην ακόλουθη σελίδα
Έγινε ανάγνωση κάποιων κοινωνικών ιστοριών που συνάδουν με το αντικείμενο ενασχόλησής μας και συμβάλουν στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων όπως π.χ. “είμαι ίδια, είμαι διαφορετική”, “το πάρτυ γενεθλίων”. Έπειτα. οι μαθητές/τριες έγιναν ηθοποιοί και μέσα από παιχνίδια ρόλων βίωσαν τις κοινωνικές στάσεις που προωθούνται σε αυτές τις ιστορίες. Εδώ, τα παιδιά δραματοποιούν τη ιστορία “Πότε κερδίζω και πότε χάνω σε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι” (https://prosvasimo.iep.edu.gr/docs/pdf/KI/%CE%A6%CE%B9%CE%BB%CE%AF%CE%B1%20&%20%CE%A0%CE%B1%CE%B9%CF%87%CE%BD%CE%AF%CE%B4%CE%B9%CE%B1%20%CE%95%CE%A0%CE%99%CE%A4%CE%A1%CE%91%CE%A0%CE%95%CE%96%CE%99%CE%9F%20%CE%A0%CE%91%CE%99%CE%A7%CE%9D%CE%99%CE%94%CE%99.pdf)
και “Φτιάχνω παζλ παρέα με μία φίλη μου” (https://prosvasimo.iep.edu.gr/docs/pdf/KI/%CE%A6%CE%B9%CE%BB%CE%AF%CE%B1%20&%20%CE%A0%CE%B1%CE%B9%CF%87%CE%BD%CE%AF%CE%B4%CE%B9%CE%B1%20%CE%A0%CE%91%CE%96%CE%9B%20%CE%A0%CE%91%CE%A1%CE%95%CE%91%20%CE%9C%CE%95%20%CE%9C%CE%99%CE%91%20%CE%A6%CE%99%CE%9B%CE%97.pdf)
Μέσα στην τάξη μας ακούσαμε την αφήγηση του μύθου “Ο ήλιος και ο βοριάς”. Συζητήσαμε το επιμύθιο και αποφασίσαμε να παίξουμε την ιστορία σε κουκλοθέατρο.
Τα παιδιά συνεργάστηκαν σε ζευγάρια…
και έφτιαξαν τις κούκλες του κουκλοθέατρου ζωγραφίζοντας τη “φιγούρα” και κολλώντας τη σε γλωσσοπίεστρο. Στη συνέχεια, μας έπαιξαν την παράσταση και χειροκροτήθηκαν από το κοινό.
Το Σχέδιο Δράσης συνεχίζεται και αυτήν την εβδομάδα. Αυτή τη φορά, η αποστολή των μαθητών που στάλθηκε από το άλλο υποτιθέμενο σχολείο είναι να βρουν λύσεις σε περιπτώσεις διαφορετικότητας μέσα στην τάξη. Συγκεκριμένα, τα παιδιά στην ολομέλεια παρακολούθησαν το ακόλουθο βίντεο…
Έπειτα ακολούθησε συζήτηση για το τι αντιλήφθηκαν από αυτό το βίντεο, ποια ήταν τα συναισθήματα του σκαντζόχοιρου, ποια των άλλων ζώων και τι έκαναν τα άλλα ζωάκια για να αντιμετωπίσουν τη δυσκολία των αγκαθιών. Τα παιδιά, πολύ σωστά εστίασαν στο συναίσθημα της λύπης του σκαντζόχοιρου που δεν μπορεί να κάνει φίλους και, μάλιστα, τόνισαν ότι τα άλλα ζωάκια τον ήθελαν για φίλο απλώς φοβόντουσαν τα αγκάθια του.
Μετά από αυτό, με αφορμή ερώτημα της νηπιαγωγού, τα παιδιά προβληματίστηκαν ψάχνοντας περιπτώσεις παιδιών που θα μπορούσαν να έρθουν στην τάξη και θα είχαμε δυσκολία στο να παίξουμε μαζί τους. Τα παιδιά εντόπισαν 5 περιπτώσεις: παιδί που μιλά άλλη γλώσσα, παιδί που βρίσκεται σε αμαξίδιο, παιδί που δε βλέπει (τυφλό), παιδί που δεν ακούει (κωφό) και παιδί που έχει άλλο χρώμα δέρματος. Η τελευταία περίπτωση προέκυψε καθώς πάνω στη συζήτηση κάποια παιδιά εξέφρασαν φόβο μπροστά στο ενδεχόμενο να παίξουν με ένα παιδί που προέρχεται από την Αφρική.
Έτσι, οι μαθητές/τριες χωρίστηκαν σε ομάδες και έψαξαν να βρουν έστω και μία λύση ώστε τα παιδιά αυτά να γίνουν μέλος της ομάδας.
Οι σκέψεις τους παρουσιάστηκαν στην ολομέλεια και ακολούθησαν και νέες προτάσεις από την υπόλοιπη ομάδα. Έτσι, οι νέες προτάσεις πλέον ήταν πολλές και ενδιαφέρουσες όπως…
Δεν πειράζει αν δεν ακούς: θα συνεννοούμαστε με νοήματα, θα παίζουμε παντομίμα και αν δυσκολευόμαστε θα σου γράφω και θα σου ζωγραφίζω!
Δεν πειράζει αν δε βλέπεις: θα σε κρατάω από το χέρι και θα σε οδηγώ με ασφάλεια, θα παίζουμε τυφλόμυγα, θα παίζουμε παιχνίδια αφής, θα τραγουδάμε και θα χορεύουμε!
Δεν πειράζει αν μιλάς άλλη γλώσσα: θα σε βοηθήσω να μάθεις τη γλώσσα μου, θα παίζουμε μαζί παζλ, θα παίζουμε μαγαζάκι και θα ρωτήσω τη μαμά σου πώς λέγονται κάποιες λέξεις στη γλώσσα σου και θα τις λέω κι εγώ!
Δεν πειράζει αν δεν περπατάς: θα παίξουμε μαγαζάκι και θα είσαι στο ταμείο, θα παίξουμε επιτραπέζιο, θα σε μετακινώ εγώ όποτε το χρειάζεσαι και θα σε καλέσω να πάμε για κολύμπι!
Δεν πειράζει εάν έχεις άλλο χρώμα στο δέρμα και οι άλλοι φοβούνται να παίξουν μαζί σου: θα σε πλησιάσω και θα σου πω “Γεια”, θα πω στη δασκάλα ότι οι άλλοι δε σε παίζουν για να μιλήσει στα άλλα παιδιά, θα οργανώσω ένα παιχνίδι με όλους και θα σε βάλω στην ομάδα και θα δω πού έχεις ταλέντο (π.χ. ζωγραφική) και θα το δείξω στους άλλους για να σε θαυμάζουν!
Οι ιδέες αυτές έγιναν ψηφιακή αφίσα και στάλθηκαν στο υποτιθέμενο νηπιαγωγείο συνεργασίας!
Το κρύο ήρθε για τα καλά και “ταξιδέψαμε” μέχρι τις μακρινές χιονισμένες χώρες! Σταθήκαμε τυχεροί και πετύχαμε την καταιγίδα φωτός, γνωστή ως Βόρειο Σέλας! Παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο όπως το ακόλουθο…
συζητήσαμε για το φαινόμενο και φτιάξαμε την ομαδική μας κατασκευή!
Οι μαθητές/τριες και των δύο τμημάτων συγκεντρώθηκαν μπροστά στη λέσχη ανάγνωσης κρατώντας την κάρτα της δανειστικής βιβλιοθήκης.
Αυτή τη φορά, η λέσχη ανάγνωσης οργανώθηκε με βιβλία που βρίσκονται στη βαλίτσα των ‘Βιβλίων με Ρόδες”.
Συμφωνήθηκε με τα παιδιά ότι μία φορά την εβδομάδα, θα μπορούν να “δανείζονται” μέσω της κάρτας τους ένα από αυτά τα βιβλία και έπειτα θα το επιστρέφουν.
Το Χριστουγεννιάτικο εργαστήριο γονέων ξεκίνησε με την αφήγηση ενός παραμυθιού στους μαθητές/τριες. Με αφορμή τις ευχές στις οποίες αναφερόταν το παραμύθι…
τα παιδιά σε συνεργασία με τους γονείς τους έπρεπε να γράψουν και να ζωγραφίσουν μία ευχή για το 2024.
Οι ευχές γράφτηκαν σε μικρά χαρτάκια που κολλήθηκαν πάνω σε μπαλόνια.
Όλοι μαζί σε κύκλο ελευθερώσαμε τα μπαλόνια και στείλαμε τις ευχές μας ψηλά στον ουρανό!
Αντίστοιχα, οι ευχές που ζωγραφίστηκαν έγιναν βιβλίο ευχών για το 2024!
Η μέρα συνεχίστηκε με τη σχολική γιορτή των Χριστουγέννων. Η θεατρική ομάδα Συνκίνησις “μεταμόρφωσε” τα παιδιά σε ηθοποιούς και όλοι μαζί μας παρουσίασαν το έργο “Μια νύχτα στο εργαστήρι των ξωτικών”!
Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης για τη Φιλαναγνωσία, το σχολείο μας εντάχθηκε στο Πρόγραμμα “Βιβλία σε Ρόδες” που είναι εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας. Έτσι, η βαλίτσα με τα βιβλία έφτασε στο σχολείο μας…
Το Σχέδιο Δράσης κατά του Σχολικού Εκφοβισμού συνεχίζεται με το σενάριο επικοινωνίας με άλλο νηπιαγωγείο να εξελίσσεται! Αυτή τη φορά, το υποτιθέμενο έτερο νηπιαγωγείο μας έστειλε mail για να τους βρούμε λύση. Συγκεκριμένα, μας είπαν ότι τον τελευταίο καιρό παρατηρούν ότι στην αυλή του σχολείου τους κάποια παιδιά κάθονται μόνα τους χωρίς παρέα. Τι μπορούν, λοιπόν, να κάνουν για να το αντιμετωπίσουν; Τα παιδιά διατύπωσαν υποθέσεις για ποιους λόγους μπορεί αυτά τα παιδιά να κάθονται μόνα τους και μέσα σε αυτές ήταν και η περίπτωση του να μην έχουν ακόμα φίλους ή να έχουν μαλώσει με τους φίλους τους. Έτσι, σκεφτήκαμε να φτιάξουμε το παγκάκι της φιλίας ώστε να υπάρχει στην αυλή ένα σημείο όπου όποιος θα κάθεται εκεί μόνος του θα αναζητά για παρέα. Οι άλλοι θα τον βλέπουν και θα του προτείνουν να κάτσουν μαζί. Η ταμπέλα από το παγκάκι της φιλίας διακοσμήθηκε από τα παιδιά…
Η ταμπέλα χρωματίστηκε και το παγκάκι της φιλίας είναι έτοιμο.
Οι φωτογραφίες “στάλθηκαν” στο υποτιθέμενο σχολείο και περιμένουμε με ανυπομονησία την επόμενη μας αποστολή!
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, οι μαθητές/τριες προβληματίστηκαν για το θέμα αυτό με αφορμή το παραμύθι “Η Αργυρώ γελάει” της Willis Jeanne.
Συζήτησαν στην ολομέλεια τι θα έκαναν εάν ερχόταν ένα παιδάκι σαν την Αργυρώ στην τάξη μας. Πώς θα αντιδρούσαν; Θα την προσέγγιζαν για να γίνουν φίλοι και με ποιο τρόπο; Το κάθε παιδί ζωγράφισε σε ανοιχτό φύλλο εργασίας τον εαυτό του μαζί με τη φίλη του την Αργυρώ.
Έπειτα, έφτιαξαν μια ομαδική κατασκευή όπου τα παιδιά μέσα σε μπαλόνια έγραψαν ή ζωγράφισαν τι θα έκαναν παρέα με την Αργυρώ!
Η Δανειστική Βιβλιοθήκη έχει ξεκινήσει τη λειτουργίας της εδώ και αρκετό καιρό. Οι μαθητές/τριες συμπληρώνουν το ατομικό τους δελτίο δανεισμού όπου αντιγράφουν τον τίτλο του βιβλίου που επέλεξαν!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή