• Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
  • Σύνδεση

1o NHΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ν.ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ

Μενού

Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Αρχική
  • Επικοινωνία
  • ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 2022-2023
  • Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2022-2023)
  • ΠΡΩΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 2022-2023: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΥΛΕΙΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ
  • Σχέδια δράσης 2022-2023
  • ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 2024- 2025/ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΩ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΩ ΚΑΙ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΣΤΟΝ ΑΥΛΕΙΟ ΧΩΡΟ ΜΟΥ
  • Το σχολείο μας
    • Εκπαιδευτικοί
    • Εσωτερική αξιολόγηση
    • Κανονισμός Λειτουργίας
    • Προσβασιμότητα σχολείου
    • Σχέδιο Δράσης
    • Ωράριο λειτουργίας
  • Ώρες ενημέρωσης γονέων

Πλοήγηση άρθρων

← Προηγούμενo Γιορτή παιχνιδιού
Τι υπάρχει άραγε στο κέντρο της Γης; →

Συντήρηση επιδαπέδιων παιχνιδιών αυλής

image0 25 Antigrafhimage1 24 Antigrafhimage3 17 Antigrafhimage2 21image4 16 image3 16 image1 23 image0 24

To Πριν και το μετά από τη συντήρηση των επιδαπέδιων παιχνιδιών αυλής που είχαν ξεθωριάσει από τον ήλιο.

Δημοσιεύθηκε στις 22 Μαΐου 2025 από τον/την 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΝΕΑΣ ΧΑΛΚΗΔΟΝΟΣ-ΚΡΙΝΗ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ κατηγορία: Γενικά | Permalink

Πλοήγηση άρθρων

← Προηγούμενo Γιορτή παιχνιδιού
Τι υπάρχει άραγε στο κέντρο της Γης; →

Σελίδες

  • Επικοινωνία
  • ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 2022-2023
  • Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2022-2023)
  • ΠΡΩΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 2022-2023: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΥΛΕΙΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ
  • Σχέδια δράσης 2022-2023
  • ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 2024- 2025/ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΩ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΩ ΚΑΙ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΣΤΟΝ ΑΥΛΕΙΟ ΧΩΡΟ ΜΟΥ
  • Το σχολείο μας
    • Εκπαιδευτικοί
    • Εσωτερική αξιολόγηση
    • Κανονισμός Λειτουργίας
    • Προσβασιμότητα σχολείου
    • Σχέδιο Δράσης
    • Ωράριο λειτουργίας
  • Ώρες ενημέρωσης γονέων

Πρόσφατα άρθρα

  • Έκθεση εσωτερικής αξιολόγησης έτος αναφοράς 2024-2025
  • Πλανήτες και διάστημα
  • Τι υπάρχει άραγε στο κέντρο της Γης;
  • Συντήρηση επιδαπέδιων παιχνιδιών αυλής
  • Γιορτή παιχνιδιού

Kατηγορίες

  • 25Η ΜΑΡΤΙΟΥ
  • 28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
  • Αθλητικές
  • Ανακοινώσεις
  • ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
  • ΑΝΟΙΞΗ
  • ΑΠΟΔΗΜΗΤΙΚΑ ΠΟΥΛΙΑ
  • ΑΠΟΚΡΙΕΣ
  • Αποταμίευση
  • ΑΡΙΘΜΟΙ
  • ΒΙΒΛΙΟ
  • Γενικά
  • ΓΙΟΡΤΕΣ
  • ΓΡΑΜΜΑΤΑ
  • ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΑΥΛΗΣ
  • ΔΙΑΣΤΗΜΑ
  • ΔΙΑΦΟΡΑ
  • Δράσεις
  • Εκδηλώσεις
  • ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ
  • ΕΚΘΕΣΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ
  • Εκπαιδευτικά προγράμματα
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ
  • ΕΝΤΟΜΑ
  • ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ
  • ΕΠΟΧΕΣ
  • Εργαστήρια Δεξιοτήτων
  • ΘΕΑΤΡΟ
  • ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟ
  • ΚΑΙΡΟΣ
  • ΚΑΙΡΟΣ
  • Καλοκαίρι
  • ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
  • ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΜΙΑ
  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
  • ΚΟΛΑΖ
  • ΛΑΪΚΉ ΤΕΧΝΗ
  • ΛΑΧΑΝΙΚΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ
  • ΜΕΡΑ-ΝΥΧΤΑ
  • Μεταφορικά μεσα
  • ΜΟΤΙΒΑ
  • ΜΟΥΣΙΚΗ
  • ΝΕΡΟ
  • ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
  • ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΜΕΡΕΣ
  • ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
  • ΠΑΣΧΑ
  • ΠΛΑΝΗΤΕΣ
  • ΠΟΙΗΣΗ
  • ΠΟΛΙΚΑ ΖΩΑ
  • Πολιτιστικές
  • ΠΟΛΥΕΧΝΕΙΟ
  • ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ
  • ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ
  • ΣΠΟΡΑ
  • ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
  • ΣΧΕΔΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
  • ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ – ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
  • ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ-ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ
  • ΣΧΗΜΑΤΑ
  • ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ
  • ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ
  • ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
  • ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ
  • ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
  • ΤΕΧΝΗ
  • τηλεεκπαίδευση
  • ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ
  • ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
  • ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ
  • ΦΙΛΙΑ
  • ΦΥΤΑ
  • ΧΕΙΜΩΝΑΣ
  • ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Σελιδοδείκτες

  • http://edu-gate.minedu.gov.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=75:ekserevnitis-tou-ypologisti-ilektronikos-taxydromos&Itemid=135&highlight=WyJcdTAzYjdcdTAzYmJcdTAzYjVcdTAzYmFcdTAzYzRcdTAzYzFcdTAzYmZcdTAzYmRcdTAzYjlcdTAzYmFcdTAzY2Nc
  • PADLET
  • Ας ζωγραφίσουμε το πασχαλινό μας αυγό σαν τον JACKSON POLLOCK!!
  • ΕΝΑΣ ΙΟΣ ΜΕ ΚΟΡΩΝΑ
  • ΠΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΑΙΟ
  • Ψηφιακό παραμύθι 1ο Νηπιαγωγείο Νέας Χαλκηδόνας / 1ο Νηπιαγωγείο Νέας Φιλαδέλφειας

ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ

CARTOON STORY MAKER

2844904_1

Όροι χρήσης blogs.sch.gr | Δήλωση προσβασιμότητας
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Accessibility by WAH
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα Μη αποδοχή