Στην τάξη συζητήθηκε ξανά ο όρος Bullying με αφορμή τα ακόλουθα βίντεο.
Η συζήτηση που ακολούθησε κινήθηκε στο πλαίσιο του τι τελικά αποτελεί bulling καθώς αυτό δεν αφορά μόνο τη σωματική βία (όπως συχνά τα παιδιά πιστεύουν) αλλά και τη λεκτική – ψυχολογική που μπορεί να ασκείται.
Στη συνέχεια, η νηπιαγωγός ρώτησε τα παιδιά ποιοι ήρωες της ιστορίας έπαιξαν σημαντικό ρόλο στο να σταματήσει το bullying. Εκείνα εύστοχα επισήμαναν το ρόλο της χελώνας στο 1ο βίντεο και της ζέβρας στο 2ο βίντεο. Έτσι, η εκπαιδευτικός εισήγαγε το ρόλο του διαμεσολαβητή. Ρώτησε τα παιδιά τι μπορεί να είναι ο διαμεσολαβητής κι εκείνα ανέφεραν ότι μάλλον είναι εκείνος που βοηθά τα παιδιά που διαφωνούν στο να τα ξαναβρούν. Αφού τους επιβεβαίωσε πως είναι όντως έτσι, τους ρώτησε τι πρέπει να έχει ένας διαμεσολαβητής ώστε να κάνει σωστά τη δουλειά του. Τα χαρακτηριστικά που είπαν τα παιδιά ήταν: θάρρος, καλή καρδιά, να είναι δίκαιος και να γνωρίζει ακριβώς τι έχει συμβεί. Τους ανακοινώθηκε, λοιπόν, ότι από εδώ και στο εξής θα αναλαμβάνουν και οι ίδιοι ρόλο διαμεσολαβητή στην επίλυση συγκρούσεων μέσα στην τάξη.