Η περίοδος της σποράς έχει ξεκινήσει κι εμείς ασχοληθήκαμε με το θέμα αυτό. Με αφορμή, λοιπόν, το παραμύθι του Eric Carle «Το σποράκι ταξιδεύει»
δραματοποιήσαμε τη διαδικασία της σποράς και γίναμε σπόροι, γεωργοί, ήλιος, πουλιά και σκιάχτρα…
Στη συνέχεια, συζητήσαμε τι είναι η σπορά και με ποιον τρόπο γίνεται! Παρακολουθήσαμε ένα βίντεο για το πώς θα φυτέψουμε κι εμείς τους δικούς μας σπόρους…
και το κάθε παιδί ανέλαβε να φυτέψει δύο διαφορετικούς σπόρους στο σπίτι και να τους φέρει στο σχολείο. Το ένα είδος σπόρου θα φυτευόταν σε μπολάκι και το άλλο σε κλειστό σακουλάκι και που θα κρεμόταν στο παράθυρο για να το βλέπει καλά ο ήλιος. Τα φυτέματα ήρθαν στην τάξη και μπήκαν στο κέντρο μελέτης της φύσης για καθημερινή παρατήρηση.
Στη συνέχεια, τα παιδιά διατύπωσαν τις υποθέσεις τους για το τι θα συμβεί στους σπόρους που φύτεψαν. Επίσης, έπρεπε να επιχειρηματολογήσουν για το πού θα αναπτυχθεί καλύτερα ο σπόρος, στο μπολάκι ή στο σακουλάκι. Η πλειοψηφία υποστήριξε ότι το γλαστράκι είναι καλύτερο μέρος για να μεγαλώσει ο σπόρος γιατί έχει πιο πολύ χώρο και παίρνει αέρα. Κάποια παιδιά υποστήριξαν ότι το σακουλάκι έχει πιο πολύ ήλιο και είναι καλύτερο για το σπόρο. Η παρατήρηση θα δείξει ποιοι υπέθεσαν σωστά.
Ακόμα, παρακολουθήσαμε ένα βίντεο για το τι σημαίνει ότι ο σπόρος μεγαλώνει και γίνεται φυτό.
Μετά από λίγες μέρες άρχισαν να φαίνονται τα πρώτα αποτελέσματα!
Έπειτα, μιλήσαμε στην ολομέλεια για το επάγγελμα του γεωργού και το κάθε παιδί ατομικά, έφτιαξε την ακόλουθη κατασκευή.
Τέλος, ο κήπος μας μετατράπηκε σε λαχανόκηπο και όλη η ομάδα φύτεψε λαχανικά και μυρωδικά! Τα γλαστράκια ήρθαν στην τάξη και συζητήσαμε τι είναι το καθένα από αυτά.
Έπειτα βγήκαμε στην αυλή του σχολείου και αρχίσαμε το φύτεμα! Ο λαχανόκηπος του σχολείου μας είναι απίθανος!