“Μεσόγειος, πηγή ζωής και πολιτισμού. Ας την προστατέψουμε!” (Κατασκευή μακέτας και STEM)

0a09a7d0 fed9 414b 8e48 5562ac626567 2cdef036 d0d3 441e 9ef3 74ac586e808b 2f242f4b e2df 4808 9470 696350bd6812 5bb5b7dd dedf 4b57 a997 c1b22b99572d 8cbadd24 f737 41a4 bb1d 97dde64dfd9c 23b5174e 3521 4a86 92e3 7a325e8d84b8 a7fe231f 8494 4e2f 84e7 03b984b2307f ae884ef6 a7a6 4513 8384 89a1d8cc34cb ba7e5144 31d9 410b 9b61 2eb40d57a2b7 de453592 a066 4378 a4a9 b4d0826e454d1 2 3 4 5 d43d55d1 278f 407e bf68 92ad5075a19f e4361093 f778 41cd bfc1 16db553000cb Οι σταθμοί

Με τα νήπια και τα προνήπια του 1ου Νηπιαγωγείου Μηλεών, αρχικά μαζέψαμε πληροφορίες για τα προβλήματα της μόλυνσης της Μεσογείου, ασχοληθήκαμε με τη χελώνα καρέτα καρέτα και τη φώκια μονάχους μονάχους(κυρίως), ζωγραφίσαμε, λύσαμε το λαβύρινθο με τους φίλους και τους εχθρούς της φώκιας και προχωρήσαμε στην κατασκευή της μακέτας μας φτιάχνοντας 5 σταθμούς οι οποίοι είναι “υπεύθυνοι” για τη μόλυνση της Μεσογείου. Η φώκια  μονάχους μονάχους(beebot) σταματά σε κάθε σταθμό και εκθέτει τους προβληματισμούς της και τις πιθανές λύσεις για μία καθαρή Μεσόγειο.

ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ

να σχεδιάζουν και να υλοποιούν μια τρισδιάστατη κατασκευή. να συσχετίζουν τις νέες με τις προϋπάρχουσες γνώσεις. να διατυπώνουν ερωτήματα, τα οποία μπορούν να απαντηθούν μέσω της διερεύνησης δεδομένων. να συλλέγουν πληροφορίες και να τις ταξινομούν. να συνεργάζονται και να προσφέρουν τις γνώσεις και τις ικανότητές τους στην ομάδα για την υλοποίηση μιας δραστηριότητας εργασίας. να εντοπίζουν και να αναπαριστούν διαδρομές με σύστημα αναφοράς έξω από το σώμα τους, με τη χρήση ποικίλων χωρικών εννοιών. να επιλύουν προβλήματα βασισμένα στην αλγοριθμική προσέγγιση (δομή ακολουθίας, δομή της επιλογής επαναληπτικές διαδικασίες).. να συνεργάζονται στην ομάδα για την παρουσίαση μιας κοινής εργασίας. να αναγνωρίζουν και να δημιουργούν χάρτες, εντοπίζοντας θέσεις και διαδρομές μεταξύ σημείων αναφοράς. να μετρούν διαδρομές (μετρήσεις μήκους με άμεση/έμμεση σύγκριση με τη χρήση μη συμβατικών μονάδων μέτρησης). να βελτιώνουν τις χωρικές τους δεξιότητες με την μετακίνησή τους στο χώρο και τη χρήση εννοιών προσανατολισμού. να προγραμματίζουν το ρομπότ να κινείται πάνω στο ταμπλό αποκτώντας δεξιότητες χωρικής κίνησης (βιωματικά και ψηφιακά). να οργανώνουν την παρουσίαση των δημιουργιών τους και των νέων γνώσεων.