Με τα νήπια και τα προνήπια του 1ου Νηπιαγωγείου Μηλεών, αρχικά μαζέψαμε πληροφορίες για τα προβλήματα της μόλυνσης της Μεσογείου, ασχοληθήκαμε με τη χελώνα καρέτα καρέτα και τη φώκια μονάχους μονάχους(κυρίως), ζωγραφίσαμε, λύσαμε το λαβύρινθο με τους φίλους και τους εχθρούς της φώκιας και προχωρήσαμε στην κατασκευή της μακέτας μας φτιάχνοντας 5 σταθμούς οι οποίοι είναι “υπεύθυνοι” για τη μόλυνση της Μεσογείου. Η φώκια μονάχους μονάχους(beebot) σταματά σε κάθε σταθμό και εκθέτει τους προβληματισμούς της και τις πιθανές λύσεις για μία καθαρή Μεσόγειο.
ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ
να σχεδιάζουν και να υλοποιούν μια τρισδιάστατη κατασκευή. να συσχετίζουν τις νέες με τις προϋπάρχουσες γνώσεις. να διατυπώνουν ερωτήματα, τα οποία μπορούν να απαντηθούν μέσω της διερεύνησης δεδομένων. να συλλέγουν πληροφορίες και να τις ταξινομούν. να συνεργάζονται και να προσφέρουν τις γνώσεις και τις ικανότητές τους στην ομάδα για την υλοποίηση μιας δραστηριότητας εργασίας. να εντοπίζουν και να αναπαριστούν διαδρομές με σύστημα αναφοράς έξω από το σώμα τους, με τη χρήση ποικίλων χωρικών εννοιών. να επιλύουν προβλήματα βασισμένα στην αλγοριθμική προσέγγιση (δομή ακολουθίας, δομή της επιλογής επαναληπτικές διαδικασίες).. να συνεργάζονται στην ομάδα για την παρουσίαση μιας κοινής εργασίας. να αναγνωρίζουν και να δημιουργούν χάρτες, εντοπίζοντας θέσεις και διαδρομές μεταξύ σημείων αναφοράς. να μετρούν διαδρομές (μετρήσεις μήκους με άμεση/έμμεση σύγκριση με τη χρήση μη συμβατικών μονάδων μέτρησης). να βελτιώνουν τις χωρικές τους δεξιότητες με την μετακίνησή τους στο χώρο και τη χρήση εννοιών προσανατολισμού. να προγραμματίζουν το ρομπότ να κινείται πάνω στο ταμπλό αποκτώντας δεξιότητες χωρικής κίνησης (βιωματικά και ψηφιακά). να οργανώνουν την παρουσίαση των δημιουργιών τους και των νέων γνώσεων.