Τελευταίες μέρες του 2024

Οι τελευταίες ημέρες του 2024 στο Νηπιαγωγείο μας ήταν γεμάτες χαρά, δημιουργία και εορταστική διάθεση, χάρη στις υπέροχες δράσεις που διοργάνωσε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού Σχολείου.

Τα παιδιά μας:

  • Άκουσαν ένα μαγευτικό χριστουγεννιάτικο παραμύθι που ζωντάνεψε τη φαντασία τους.
  • Απόλαυσαν λαχταριστές κρέπες, φτιαγμένες με πολλή αγάπη.
  • Μεταμορφώθηκαν με χρώματα και σχέδια μέσα από το διασκεδαστικό face painting.
  • Συμμετείχαν σε χριστουγεννιάτικες δραστηριότητες γυμναστικής, γεμίζοντας κέφι και ενέργεια.

Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του και τους εκπαιδευτικούς του 1ου Δημοτικού για τη συνεργασία και την προσφορά τους, που γέμισε το Νηπιαγωγείο μας με γιορτινή μαγεία.

Ευχόμαστε σε όλους καλές γιορτές και ένα ευτυχισμένο νέο έτος!

Ανώνυμο σχέδιο 1

Κάλαντα για καλό σκοπό!

Με μεγάλη χαρά τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν σε μια ξεχωριστή δράση, τραγουδώντας τα κάλαντα για την υποστήριξη του οργανισμού Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος).

Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία, τα παιδιά μας έδωσαν το δικό τους μήνυμα αγάπης και αλληλεγγύης, συμβάλλοντας στην εκπλήρωση ευχών παιδιών που αντιμετωπίζουν σοβαρές ασθένειες. Η ενέργεια αυτή, γεμάτη χαμόγελα και μουσική, μας γέμισε όλους υπερηφάνεια και συγκίνηση.

Ευχαριστούμε θερμά τους μαθητές μας, τις οικογένειές τους  για τη στήριξή τους και τη συμμετοχή τους σε αυτή την τόσο σημαντική δράση.

Ανώνυμο σχέδιο

Σκάκι στο σχολείο μας!

Σήμερα, πραγματοποιήθηκαν οι ενδοσχολικοί αγώνες στο 1ο Δημοτικό Σχολείο, με τη συμμετοχή 68 μαθητών και μαθητριών από όλες τις τάξεις, καθώς και του 1ου Νηπιαγωγείου.

Οι μικροί μας σκακιστές συμμετείχαν με ενθουσιασμό, δίνοντας το δικό τους στίγμα στον μαθητικό σκακιστικό μαραθώνιο, που διοργανώνει φέτος για 13η χρονιά ο Σύνδεσμος Παικτών Ζατρικίου. Η παρουσία τους ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντική, αναδεικνύοντας τη σημασία της πρώιμης επαφής με το σκάκι και την ανάπτυξη στρατηγικής σκέψης από μικρή ηλικία.

Ειδικά συγχαρητήρια αξίζουν στον νικητή Αλέξανδρο Σ. , ο οποίος διακρίθηκε για τις εξαιρετικές του επιδόσεις στον αγώνα.

Συγχαίρουμε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες για τη συμμετοχή τους και ευχαριστούμε τους διοργανωτές για την άψογη διεξαγωγή της δράσης.

ψανδιεσ 1

Επίσκεψη στο ταχυδρομείο

Σήμερα το νηπιαγωγείο μας έκανε μια πολύ ξεχωριστή βόλτα!
Επισκεφθήκαμε το Ταχυδρομείο, όπου οι μικροί μας ταχυδρόμοι έριξαν στο γραμματοκιβώτιο το γράμμα μας για τον Άγιο Βασίλη  γεμάτο ευχές, χαρά και παιδικά χαμόγελα!

Παράλληλα, στείλαμε κάρτες με αγάπη στους διαδικτυακούς μας φίλους στη Μελβούρνη , αλλά και ευχές για τη δράση Win Cancer, θέλοντας να μεταφέρουμε λίγη από τη μαγεία και τη ζεστασιά των Χριστουγέννων σε όσους το χρειάζονται περισσότερο.

Μάθαμε πώς λειτουργεί το ταχυδρομείο, γνωρίσαμε τους ανθρώπους που φροντίζουν να ταξιδεύουν τα γράμματα σε όλο τον κόσμο και νιώσαμε τη χαρά του να προσφέρεις και να μοιράζεσαι!

χρόνια πολλά Κέρκυρα

Στο Νηπιαγωγείο μας, τιμήσαμε σήμερα το αγαπημένο έθιμο των λουκουμάδων, γεμίζοντας τη μέρα μας με αρώματα, γεύσεις και χαμόγελα!

Με την πολύτιμη στήριξη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Δημοτικού, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την παράδοση, απολαμβάνοντας  λουκουμάδες!!!

Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την εξαιρετική πρωτοβουλία και τη συνεχή υποστήριξή τους, που κάνει κάθε μας γιορτή ξεχωριστή.

ψανδιεσ