Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε ενεργά στην Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου, προωθώντας τη σωστή και υπεύθυνη χρήση του διαδικτύου από μικρούς και μεγάλους!
Μέσα από διαδραστικές δραστηριότητες, συζητήσεις και δημιουργικά παιχνίδια, τα παιδιά έμαθαν:
0 Πώς να προστατεύουν τα προσωπικά τους δεδομένα
0 Τη σημασία της ευγένειας και του σεβασμού στο διαδίκτυο
– Να ξεχωρίζουν το σωστό από το λάθος στις διαδικτυακές πληροφορίες
Τα παιδιά ζωγράφισαν τις δικές τους αφίσες για ένα ασφαλές διαδίκτυο και παρακολούθησαν εκπαιδευτικό υλικό ειδικά προσαρμοσμένο στην ηλικία τους.
Με μεγάλη χαρά, λάβαμε τα πιστοποιητικά συμμετοχής μας και τις βεβαιώσεις υποστηρικτή επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή μας στη δημιουργία ενός ασφαλούς και δημιουργικού διαδικτυακού περιβάλλοντος για τα παιδιά!




























