Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2025

Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε ενεργά στην Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου, προωθώντας τη σωστή και υπεύθυνη χρήση του διαδικτύου από μικρούς και μεγάλους!

 Μέσα από διαδραστικές δραστηριότητες, συζητήσεις και δημιουργικά παιχνίδια, τα παιδιά έμαθαν:
0 Πώς να προστατεύουν τα προσωπικά τους δεδομένα
0 Τη σημασία της ευγένειας και του σεβασμού στο διαδίκτυο
– Να ξεχωρίζουν το σωστό από το λάθος στις διαδικτυακές πληροφορίες

 Τα παιδιά ζωγράφισαν τις δικές τους αφίσες για ένα ασφαλές διαδίκτυο και παρακολούθησαν εκπαιδευτικό υλικό ειδικά προσαρμοσμένο στην ηλικία τους.

Με μεγάλη χαρά, λάβαμε τα πιστοποιητικά συμμετοχής μας και τις βεβαιώσεις υποστηρικτή επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή μας στη δημιουργία ενός ασφαλούς και δημιουργικού διαδικτυακού περιβάλλοντος για τα παιδιά!

Καταγραφή

Ημέρα ξεναγού

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ξεναγού (21 Φεβρουαρίου), τα παιδιά του 1ου Νηπιαγωγείου είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν τον κόσμο της αρχαίας Κέρκυρας μέσα από μια ξεχωριστή ξενάγηση στο Αρχαιολογικό Μουσείο Κέρκυρας.

Με τη βοήθεια της γιαγιάς του μαθητή μας Κωνσταντίνου, κ. Μαρίας, επαγγελματία ξεναγού, ταξιδέψαμε πίσω στον χρόνο και μάθαμε συναρπαστικά πράγματα για την ιστορία και τον πολιτισμό του νησιού μας. Τα παιδιά περιηγήθηκαν στις αίθουσες του μουσείου, θαύμασαν αρχαία αγάλματα, αγγεία και νομίσματα, ενώ άκουσαν ενδιαφέρουσες ιστορίες για τη ζωή των ανθρώπων στην αρχαιότητα.

Τι μας εντυπωσίασε περισσότερο;
✨ Το επιβλητικό Γοργόνειο, η μεγαλύτερη σωζόμενη αρχαϊκή ανάγλυφη παράσταση, με το τρομακτικό βλέμμα της Μέδουσας!
✨ Το εντυπωσιακό Λιοντάρι του Μενεκράτη, ένα από τα αρχαιότερα ταφικά μνημεία του μουσείου, που μας έκανε να φανταστούμε πώς τιμούσαν τους νεκρούς στην αρχαία Κέρκυρα.
✨ Τα λεπτοδουλεμένα αρχαία νομίσματα και αγγεία, που μας έδειξαν πώς ζούσαν και τι χρησιμοποιούσαν οι άνθρωποι πριν από χιλιάδες χρόνια.

Η εμπειρία αυτή μας έδειξε πόσο σημαντικοί είναι οι ξεναγοί, αφού χάρη στις γνώσεις και την αφήγησή τους, η ιστορία ζωντανεύει μπροστά στα μάτια μας!

👏Ευχαριστούμε θερμά την κ. Μαρία για την υπέροχη ξενάγηση και για όλα όσα μας έμαθε

Το κείμενο της παραγράφου σας

Διάχυση του Προγράμματος Erasmus+ στους Μαθητές

Στο 1ο Νηπιαγωγείο Κέρκυρας, οι εμπειρίες που αποκτήθηκαν από τη συμμετοχή μας στο πρόγραμμα Erasmus+ και το σεμινάριο “The Best for Preschool Teachers” στη Μπολόνια της Ιταλίας μεταφέρθηκαν στους μικρούς μας μαθητές!

Η συμμετοχή στο πρόγραμμα και η γνωριμία με καινοτόμες παιδαγωγικές προσεγγίσεις, όπως η Μέθοδος Montessori, η υπαίθρια εκπαίδευση και η προσέγγιση Reggio Emilia, εμπλούτισε την εκπαιδευτική μας πρακτική και έφερε νέες, δημιουργικές μεθόδους διδασκαλίας στην τάξη.

Σύντομα, οι μαθητές μας θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν μέσα από το παιχνίδι, τη συνεργασία και την εξερεύνηση την εκπαίδευση με έναν καινοτόμο και βιωματικό τρόπο, που θα ενισχύσει τη συμμετοχή τους και θα προάγει την αυτονομία τους.

Οι μαθητές είχαν ήδη την ευκαιρία να γνωρίσουν την Ιταλία στον χάρτη, μοιραστήκαμε μαζί τους φωτογραφίες και βίντεο από τα σχολεία που επισκεφθήκαμε, ενώ κεραστήκαν ιταλικά γλυκίσματα, προσφέροντας μια γεύση από την πολιτιστική κληρονομιά της χώρας.

Με στόχο τη βελτίωση της μαθησιακής τους εμπειρίας, οι μέθοδοι που θα εφαρμόσουμε θα βοηθήσουν τα παιδιά να αναπτύξουν δεξιότητες, να εκφράσουν τη δημιουργικότητά τους και να αποκτούν νέα γνώση με ενδιαφέρον και ενθουσιασμό.

Είμαστε ενθουσιασμένοι που οι μικροί μαθητές μας θα συμμετέχουν ενεργά σε αυτή τη διαδικασία και ανυπομονούμε να δούμε τα αποτελέσματα αυτής της καινοτόμου και διαδραστικής εκπαιδευτικής προσέγγισης!

Διάχυση προγράμματος erasmus στους μαθητές

 #ErasmusPlusIKY #ErasmusPlusGreece #ErasmusPlus  #ΣυνεχίζουμεErasmus

εκπαιδευτικό εργαστήριο

Το 1ο Νηπιαγωγείο Κέρκυρας σας προσκαλεί σε εκπαιδευτικό εργαστήριο με θέμα:

“Ενισχύοντας τη συμμετοχή των παιδιών του νηπιαγωγείου στην εκπαιδευτική διαδικασία”

📅 Ημερομηνία: Τετάρτη 05/03/2025, ώρα 18:00
📍 Τοποθεσία: 1ο Νηπιαγωγείο Κέρκυρας

Στο πλαίσιο της διάχυσης του προγράμματος Erasmus+, θα παρουσιαστούν οι εμπειρίες και οι γνώσεις που αποκτήθηκαν από τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στο σεμινάριο “The Best for Preschool Teachers”, που πραγματοποιήθηκε στην Μπολόνια της Ιταλίας από τον οργανισμό ELA (Erasmus Learning Academy).

Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου, θα συζητηθούν σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις, όπως η μέθοδος Montessori, η υπαίθρια εκπαίδευση και η προσέγγιση Reggio Emilia, και πώς μπορούν να ενσωματωθούν στη διδακτική πρακτική.

Η συμμετοχή σας θα είναι ιδιαίτερα πολύτιμη, καθώς θα έχουμε την ευκαιρία να ανταλλάξουμε απόψεις και να εξερευνήσουμε νέες καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας στην προσχολική εκπαίδευση.

Σας περιμένουμε!

Green and White Simple Parenting Workshop Seminar Instagram Post 1 1

2η ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ERASMUS+

Το 1ο Νηπιαγωγείο Κέρκυρας συμμετείχε με ενθουσιασμό στη δεύτερη κινητικότητα του προγράμματος Erasmus+ στην Μπολόνια της Ιταλίας, μαζί με εκπαιδευτικούς από Ιρλανδία, Μάλτα και Ιταλία.

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τη μέθοδο Montessori, να εξερευνήσουν την υπαίθρια εκπαίδευση σε ένα σχολείο του δάσους και να εμπνευστούν από την καινοτόμο προσέγγιση Reggio Emilia.

Οι γνώσεις και οι εμπειρίες που αποκτήθηκαν θα συμβάλουν στον εμπλουτισμό της εκπαιδευτικής πρακτικής, ενισχύοντας την εφαρμογή σύγχρονων και καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας. Το 1ο Νηπιαγωγείο Κέρκυρας συνεχίζει δυναμικά την προσπάθεια για τη βελτίωση της προσχολικής εκπαίδευσης, αξιοποιώντας ευρωπαϊκές εμπειρίες και καλές πρακτικές.

Bologna Italy

 #ErasmusPlusIKY #ErasmusPlusGreece #ErasmusPlus  #ΣυνεχίζουμεErasmus

Ευχαριστήρια επιστολή για τη Συμμετοχή στο “Επισκεπτήριο Αγάπης”

Οι μαθητές του σχολείου μας απέδειξαν για ακόμα μία φορά πως η αγάπη και η δημιουργικότητα μπορούν να φωτίσουν τις ζωές των συνανθρώπων μας!

Με πολλή χαρά και συγκίνηση, τα παιδιά μας ζωγράφισαν χριστουγεννιάτικες κάρτες γεμάτες ευχές, χρώματα και αισιοδοξία, οι οποίες στάλθηκαν σε ασθενείς των αντικαρκινικών νοσοκομείων, προσφέροντας ένα μικρό αλλά πολύτιμο χαμόγελο σε όσους το έχουν ανάγκη.

Σας επισυνάπτουμε την ευχαριστήρια επιστολή που λάβαμε για τη συμμετοχή μας στη δράση «Επισκεπτήριο Αγάπης». Είναι μια υπενθύμιση ότι κάθε μικρή πράξη καλοσύνης κάνει τη διαφορά!

🙏 Ένα μεγάλο μπράβο σε όλα τα παιδιά για τη ζεστασιά και την ευαισθησία τους!

Καταγραφή 1

image3