Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικό σεμινάριο

Οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου μας παρακολούθησαν το επιμορφωτικό σεμινάριο «Ένα βιβλίο, μια ιστορία και η Ιστορία», που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 17 Μαρτίου 2025 στο 11ο Δημοτικό Σχολείο Κέρκυρας.

Το σεμινάριο με εισηγήτρια την Κερκυραία συγγραφέα Κ. Αρμενιάκου, εστίασε σε σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για τη διδασκαλία της Ιστορίας στο Νηπιαγωγείο, με έμφαση στην αφήγηση και την αξιοποίηση ιστορικών πηγών.

 Συγχαρητήρια στους διοργανωτές για την πολύτιμη εμπειρία που μας πρόσφεραν.

IMG20250317190705 225x300 1

Συμμετοχή σε διαδικτυακή εκδήλωση

Σήμερα είχαμε τη χαρά να συμμετάσχουμε στη διαδικτυακή εκδήλωση των Εκδόσεων Μεταίχμιο, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης και την Επέτειο της Ελληνικής Επανάστασης του 1821.

Η εκδήλωση ήταν αφιερωμένη στον Διονύσιο Σολωμό και τον Νικόλαο Χαλικιόπουλο Μάντζαρο, τους δημιουργούς του Εθνικού μας Ύμνου. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη ζωή και το έργο τους μέσα από το βιβλίο «Οι ιππότες της ελευθερίας» της Κερκυραίας συγγραφέα Κωνσταντίνας Αρμενιάκου.

Μέσα από ένα ταξίδι στον χρόνο, οι μικροί μας μαθητές έμαθαν για τη ζωή στα Επτάνησα και την επαναστατημένη Ελλάδα του 19ου αιώνα, τη φιλία και τη συνεργασία των δύο μεγάλων δημιουργών και τη γέννηση του ύμνου της ελευθερίας.

Katagrafh

EU Code Week4 all 2024

Με χαρά ανακοινώνουμε ότι το Νηπιαγωγείο μας ολοκλήρωσε με επιτυχία την πρόκληση EU Code Week 4 All και έλαβε το Excellence Certificate!  Μέσα από τη συνεργασία μας με άλλους διοργανωτές δραστηριοτήτων, συμβάλαμε στην προώθηση του προγραμματισμού και της υπολογιστικής σκέψης σε ακόμα περισσότερους μαθητές! Επιπλέον, ολοκληρώσαμε και την πρόκληση Super Organiser Challenge, διοργανώνοντας 10 ή περισσότερες δραστηριότητες στο πλαίσιο της EU Code Week 2024.  Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς μας! Συνεχίζουμε με ενθουσιασμό να φέρνουμε τον προγραμματισμό στις μικρές ηλικίες!

Katagrafh 1

Katagrafh2

Από την Κέρκυρα στη Μελβούρνη, γεφυρώνοντας αποστάσεις!

Με αφορμή την υπέροχη δράση “Αλληλογραφούμε” της κυρίας Σιντορέ στο Instagram, που φέτος πραγματοποιείται για 3η συνεχόμενη χρονιά, το 1ο Νηπιαγωγείο Κέρκυρας ενώθηκε με τα σχολεία της ελληνικής κοινότητας στη Μελβούρνη!

Οι μικροί μαθητές αντάλλαξαν ήδη τα πρώτα γράμματά τους, γεμάτα ζωγραφιές, σκέψεις και συναισθήματα, ενώ πραγματοποίησαν και την πρώτη διαδικτυακή τους συνάντηση! Μέσα από χαμόγελα και ενθουσιασμό, συστήθηκαν μεταξύ τους και μίλησαν για το έθιμο της Σαρακοστής, ανακαλύπτοντας ομοιότητες και διαφορές στις παραδόσεις τους.

Μια μοναδική εμπειρία που ενώνει παιδιά από διαφορετικές γωνιές του κόσμου, καλλιεργώντας τη φιλία, την επικοινωνία και τη γνώση!

 

1ο Νηπιαγωγείο Κέρκυρας

Διανομή Ενημερωτικών Φυλλαδίων

Στο πλαίσιο της διάχυσης του προγράμματος Erasmus+, διανεμήθηκαν ενημερωτικά φυλλάδια στους γονείς του 1ου Νηπιαγωγείου Κέρκυρας, τα οποία περιλάμβαναν πληροφορίες για τις παιδαγωγικές προσεγγίσεις Montessori, Reggio Emilia και υπαίθρια εκπαίδευση, καθώς και τις δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν κατά τη συμμετοχή μας στο σεμινάριο “The Best for Preschool Teachers” στην Μπολόνια της Ιταλίας.

Τα φυλλάδια περιλάμβαναν επίσης δημιουργικές δραστηριότητες βασισμένες σε αυτές τις προσεγγίσεις, που οι γονείς μπορούν να υλοποιήσουν στο σπίτι με τα παιδιά τους. Στόχος είναι να ενισχυθεί η συμμετοχή των παιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία και να προαχθεί η δημιουργικότητα και η συνεργασία.

Οι γονείς ενθαρρύνθηκαν να αναρτήσουν τις δραστηριότητες που υλοποίησαν σε Padlet , για να μοιραστούν τις εμπειρίες τους και να συμβάλουν στη διάχυση και ανατροφοδότηση του προγράμματος.

Ανώνυμο σχέδιο

6 Μαρτίου – Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού

Στο νηπιαγωγείο μας αφιερώσαμε τη σημερινή ημέρα στη φιλία, τον σεβασμό και την αποδοχή, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα ενάντια στον σχολικό εκφοβισμό. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, τα παιδιά έμαθαν τη σημασία της ευγένειας, πώς να εκφράζουν τα συναισθήματά τους χωρίς θυμό και γιατί είναι σημαντικό να φροντίζουμε ο ένας τον άλλον.

Με ζωγραφιές, αφίσες και παιχνίδια συνεργασίας, μεταφέραμε το σύνθημά μας «Μαζί με σεβασμό και όχι με θυμό!». Τα παιδιά τραγούδησαν ένα τραγούδι για τη φιλία υπενθυμίζοντας πως το σχολείο μας είναι ένας χώρος αγάπης, κατανόησης και ασφάλειας για όλους.

Screenshot 20250306 224948 Chrome