1nipkerats

Ε

Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων της διαθεματικής ενότητας ΄΄Αρχαιολογικοί χώροι-Μουσεία΄΄, το σχολείο μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στον Αρχαιολογικό χώρο της Ελευσίνας , όπου μικροί και μεγάλοι ήρθαμε σε επαφή με την πολιτιστική μας κληρονομιά. Η χαρά μας από την ξενάγηση ήταν απερίγραπτη. Είδαμε τα αρχαία μνημεία του χώρου, περπατήσαμε στις πλαγιές του λόφου της ακρόπολης, στο ναό της θεάς Δήμητρας, είδαμε την ιερά πύλη (χώρο συγκέντρωσης των πιστών), διαβήκαμε τα Μικρά Προπύλαια ( Εσωτερικό Ιωνικό Πρόπυλο αφιερωμένο στη θεά), το τελεστήριο και τις Θριαμβικές Αψίδες και το Καλλίχορον φρέαρ( χώρος όπου κάθησε η θεά Δήμητρα , όταν ήρθε στην Ελευσίνα ).Εκείνο που προκάλεσε ιδιαίτερη εντύπωση στα παιδιά ήταν το Πλουτώνιο, μιας και είναι η σπηλιά , από όπου κατέβασε στον Άδη ο Πλούτωνας την Περσεφόνη.

Ε

Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων της διαθεματικής ενότητας ΄΄Αρχαιολογικοί χώροι-Μουσεία΄΄, το σχολείο μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στον Αρχαιολογικό χώρο της Ελευσίνας , όπου μικροί και μεγάλοι ήρθαμε σε επαφή με την πολιτιστική μας κληρονομιά. Η χαρά μας από την ξενάγηση ήταν απερίγραπτη. Είδαμε τα αρχαία μνημεία του χώρου, περπατήσαμε στις πλαγιές του λόφου της ακρόπολης, στο ναό της θεάς Δήμητρας, είδαμε την ιερά πύλη (χώρο συγκέντρωσης των πιστών), διαβήκαμε τα Μικρά Προπύλαια ( Εσωτερικό Ιωνικό Πρόπυλο αφιερωμένο στη θεά), το τελεστήριο και τις Θριαμβικές Αψίδες και το Καλλίχορον φρέαρ( χώρος όπου κάθησε η θεά Δήμητρα , όταν ήρθε στην Ελευσίνα ).Εκείνο που προκάλεσε ιδιαίτερη εντύπωση στα παιδιά ήταν το Πλουτώνιο, μιας και είναι η σπηλιά , από όπου κατέβασε στον Άδη ο Πλούτωνας την Περσεφόνη.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ

Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων της διαθεματικής ενότητας ΄΄Αρχαιολογικοί χώροι-Μουσεία΄΄, το σχολείο μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στον Αρχαιολογικό χώρο της Ελευσίνας , όπου μικροί και μεγάλοι ήρθαμε σε επαφή με την πολιτιστική μας κληρονομιά. Η χαρά μας από την ξενάγηση ήταν απερίγραπτη. Είδαμε τα αρχαία μνημεία του χώρου, περπατήσαμε στις πλαγιές του λόφου της ακρόπολης, στο ναό της θεάς Δήμητρας, είδαμε την ιερά πύλη (χώρο συγκέντρωσης των πιστών), διαβήκαμε τα Μικρά Προπύλαια ( Εσωτερικό Ιωνικό Πρόπυλο αφιερωμένο στη θεά), το τελεστήριο και τις Θριαμβικές Αψίδες και το Καλλίχορον φρέαρ( χώρος όπου κάθησε η θεά Δήμητρα , όταν ήρθε στην Ελευσίνα ).Εκείνο που προκάλεσε ιδιαίτερη εντύπωση στα παιδιά ήταν το Πλουτώνιο, μιας και είναι η σπηλιά , από όπου κατέβασε στον Άδη ο Πλούτωνας την Περσεφόνη.

ΦΘΙΝΟ







Το φθινόπωρο έφτασε.Τα χελιδονάκια έφυγαν να πάνε σε ξένες χώρες.Τα φύλλα πέφτουν από τα δέντρα και οι γεωργοί τραγουδούν την μπιρμπιρίτσα, να φέρει τη βροχούλα , για να ποτίσει τα χωράφια. Ο πορτοκαλάκης και ο αχλαδάκης μας καλωσορίζουν στην παρεούλα τους και μας μιλούν για την υγιεινή διατροφή.

ΦΘΙΝΟ







Το φθινόπωρο έφτασε.Τα χελιδονάκια έφυγαν να πάνε σε ξένες χώρες.Τα φύλλα πέφτουν από τα δέντρα και οι γεωργοί τραγουδούν την μπιρμπιρίτσα, να φέρει τη βροχούλα , για να ποτίσει τα χωράφια. Ο πορτοκαλάκης και ο αχλαδάκης μας καλωσορίζουν στην παρεούλα τους και μας μιλούν για την υγιεινή διατροφή.

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ







Το φθινόπωρο έφτασε.Τα χελιδονάκια έφυγαν να πάνε σε ξένες χώρες.Τα φύλλα πέφτουν από τα δέντρα και οι γεωργοί τραγουδούν την μπιρμπιρίτσα, να φέρει τη βροχούλα , για να ποτίσει τα χωράφια. Ο πορτοκαλάκης και ο αχλαδάκης μας καλωσορίζουν στην παρεούλα τους και μας μιλούν για την υγιεινή διατροφή.

Το σχολείο μας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2009-10, θα εκπονήσει δύο Προγράμματα Καινοτόμων Δράσεων. Το πρώτο πρόγραμμα αφορά τον τομέα της Αγωγής Υγείας και έχει τίτλο :΄΄ ΤΑ ΔΟΝΤΑΚΙΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΧΩ΄΄.Εχει σαν στόχο να προσεγγίσει, να προασπισθεί και να προαχθεί το ενδιαφέρον των παιδιών , για τη στοματική υγιεινή και κατά επέκταση την σωματική, ψυχική και συναισθηματική του υγεία. Το δεύτερο πρόγραμμα είναι Πολιτιστικό και έχει τίτλο :΄΄ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ΄΄.Έχει σαν στόχο να φέρει τα παιδιά σε επαφή με την πολιτιστική μας κληρονομιά και τη λαική παράδοση, με ήθη και έθιμα του τόπου μας, μέσα από το τραγούδι και το παραμύθι.

Το σχολείο μας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2009-10, θα εκπονήσει δύο Προγράμματα Καινοτόμων Δράσεων. Το πρώτο πρόγραμμα αφορά τον τομέα της Αγωγής Υγείας και έχει τίτλο :΄΄ ΤΑ ΔΟΝΤΑΚΙΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΧΩ΄΄.Εχει σαν στόχο να προσεγγίσει, να προασπισθεί και να προαχθεί το ενδιαφέρον των παιδιών , για τη στοματική υγιεινή και κατά επέκταση την σωματική, ψυχική και συναισθηματική του υγεία. Το δεύτερο πρόγραμμα είναι Πολιτιστικό και έχει τίτλο :΄΄ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ΄΄.Έχει σαν στόχο να φέρει τα παιδιά σε επαφή με την πολιτιστική μας κληρονομιά και τη λαική παράδοση, με ήθη και έθιμα του τόπου μας, μέσα από το τραγούδι και το παραμύθι.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ

Το σχολείο μας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2009-10, θα εκπονήσει δύο Προγράμματα Καινοτόμων Δράσεων. Το πρώτο πρόγραμμα αφορά τον τομέα της Αγωγής Υγείας και έχει τίτλο :΄΄ ΤΑ ΔΟΝΤΑΚΙΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΧΩ΄΄.Εχει σαν στόχο να προσεγγίσει, να προασπισθεί και να προαχθεί το ενδιαφέρον των παιδιών , για τη στοματική υγιεινή και κατά επέκταση την σωματική, ψυχική και συναισθηματική του υγεία. Το δεύτερο πρόγραμμα είναι Πολιτιστικό και έχει τίτλο :΄΄ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ΄΄.Έχει σαν στόχο να φέρει τα παιδιά σε επαφή με την πολιτιστική μας κληρονομιά και τη λαική παράδοση, με ήθη και έθιμα του τόπου μας, μέσα από το τραγούδι και το παραμύθι.

Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ-ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΟΥ


Στόχος της διαθεματικής προσέγγισης είναι ,να αντιληφθούν τα παιδιά ορισμένες αξίες που αφορούν τα θέματα υγείας , να γνωρίσουν το σώμα τους και τη λειτουργία του, να αποκτήσουν αυτοπεποίθηση , δεξιότητες και γνώσεις απαραίτητες , για να ακολουθήσουν τους βασικούς κανόνες υγιεινής .

© 2025 1nipkerats   Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση