Σήμερα στο βυθό του Νηπιαγωγείου μας,στο”Βυθό της Φιλίας” δείξαμε τι σημαίνει αγάπη,τι σημαίνει φιλία,σεβασμός,συνεργασία!!! Αποχαιρετίσαμε τους φίλους και συμμαθητές μας, δίνοντας τους τις καλύτερες ευχές για τα επόμενα “μεγάλα τους βήματα”!!! Και φυσικά απολαύσαμε παιχνίδια με το νερό στην όμορφη αυλή μας!!! Φτάνοντας στο τέλος αυτής της όμορφης σχολικής χρονιάς, οφείλουμε ένα ιδιαίτερο “ευχαριστώ” στο […]
Κάτω από : Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ”


