Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26

2ab2dc01f5a5e16eba90e26daa7b8022 768x768 1

  1ο  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ  ΚΑΛΛΟΝΗΣ

Εγγραφές των νηπίων –προνηπίων για το σχολικό έτος  2025-26

  • Οι αιτήσεις εγγραφών θα γίνουν με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

  • Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο.
  • Είναι απαραίτητη η έγγραφη συναίνεση (μέσω gov.gr) του έτερου γονέα από αυτόν που κάνει την αίτηση στην πλατφόρμα protieggrafi, πριν την οριστικοποίηση της αίτησης.
  • Θα πραγματοποιηθούν κατά το διάστημα από  5  έως 24Μαρτίου  2025.
  • Για το σχολικό έτος 2025-26  μπορούν να εγγραφούν νήπια-προνήπια που έχουν γεννηθεί το:

            2020   και   2021.

  • Στο 1ο Νηπιαγωγείο Καλλονής  εγγράφονται παιδιά που κατοικούν στην περιοχή της:

          Αρίσβης και της Καλλονής.

  • Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οιγονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν

διαδοχικά τα ακόλουθα :

α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή.  Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίουπρονηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή.

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγρ-άφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο,  ή Εκκαθαριστικό Εφορίας.

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου  :

–  στοΤμήμα Πρόωρης Υποδοχής(7.45΄-8.00΄),

–  στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα( 13.00΄-16.00΄), και

–  στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου ( 16.00΄- 17.30΄).

–   Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι

εγγεγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

Πρόωρη αποχώρηση προνηπίων/νηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα

δεν προβλέπεται.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

  • Πληροφορίες για την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης ( Οδηγίες Χρήσης-Εφαρμογής για Κηδεμόνες )μπορείτε να δείτε στην παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση

https://blogs.sch.gr/1nipkallon/files/2025/03/ΕΓΓΡΑΦΗ-ΣΤΟ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ-ΟΔΗΓΙΕΣ-ΧΡΗΣΗΣ-ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ-ΓΙΑ-ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ-.pdf

                                           Μετά την ηλεκτρονική αίτηση

οι γονείς/κηδεμόνες θα χρειαστεί να προσκομίσουν με  επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προσθεμίας που ορίζει  η  Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου:

α) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή  (Α.Δ.Υ.Μ.)

β) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

γ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. 

Τηλέφωνο επικοινωνίας : 2253350950

Ώρες επικοινωνίας με τη Δ/νση του Νηπιαγωγείου : 12.00΄-13.00΄

Η  Προϊσταμένη  του  Νηπιαγωγείου

ΚΟΧΛΙΑΡΙΔΟΥ  ΑΝΕΖΑ

Τα δώρα του Φλεβάρη…

Ήρθε πάλι ο Γλεντζοφλέβαρος και έφερε τις Απόκριες,

482158808 1020218313344883 7104676679456862200 n 1

στόλισε τις πόρτες και τις τάξεις,

481905460 1343666336835434 5479238197423902108 n 481950750 9245793018842840 466885107619777039 n

διάβασε παραμύθια,

Χωρίς τίτλο Χωρίς τίτλο1 Χωρίς τίτλο2

έφτιαξε καπέλα, μάσκες, διακοσμητικά,

482361826 1204688674351372 8849852682280156906 n 482426767 2690318511160209 2887022248074536569 n 481943114 654375753657422 3748964881716564054 n 482072894 1225891345800290 9060562655339556694 n 482098703 3987943178190924 522221454475871079 n 482265411 950835897216968 7930593447463632986 n 482402543 9890049631018579 2328759681507245273 n collage70 collage69 482146156 563681333501166 6458836457331635037 n collage64 481964507 1758574751372716 816806090719425071 n 482727503 2092184707888296 9189561650529691760 n

τσίκνισε

482705369 1378449023595465 2137259833182983823 n 482745980 2242058392863306 5135201706228366220 n

έκανε πάρτυ με τους μασκαράδες

collage71

έπαιξε παιχνίδια,

483228997 1168393841622108 2995146548006823909 n 482143989 1147183116675936 3170588752861765978 n 482212462 584165071322273 8335044689236075248 n 482722528 1002999338018942 4673478055003575995 n collage66 collage65

πάντρεψε τον Χαραλάμπη, την γριά την μπαμπόγρια, τον κάβουρα,

482157431 4823904987833868 8771077433904080470 n 482092508 2694622584068465 3228457892519029451 n collage68

έτριψε το πιπέρι,

collage62

χάρισε αγάπη,

482803769 1188373602657250 940063276387167057 n

χόρεψε το γαϊτανάκι και το βαλσάκι και άλλους πολλούς χορούς,

482239804 3232496270223930 8420523501598822419 n 482669826 538826108702025 3385168623927174852 n 482430392 1714926962752729 4139799232542242080 n 482105410 1702662723989323 5428224830132590579 n,

μελέτησε έργα ζωγραφικής, με θέμα τον χαρταετό

και αντέγραψε δύο

482161004 1169662014705944 464981949532356165 n  482395411 2904820733017984 7316590333363565179 n

482212462 4416599538566353 5010371097998346859 n 482465137 1176875784100886 2598712423910159177 n

έστειλε μηνύματα ελπιδοφόρα,

482393945 1907728579633736 781117287409902662 n

 συμμετέχοντας σε δράση με άλλα σχολεία της Ελλάδας και της Κύπρου,

481863386 667629228967830 1718408819484255474 n

και φεύγοντας μας άφησε μια πίκρα από τις μνήμες και τεράστια ανθρώπινα ποτάμια που ζητούν δικαιοσύνη και ειρήνη στον κόσμο…

482928651 1379588443053944 5055537198799026541 n 483231342 1819490892133440 8057188377983330104 n

Και του χρόνου….καλύτερα…

Καλή Σαρακοστή!

 

 

 

 

Ήρωες και ηρωίδες του διαδικτύου

Η δράση μας για την Ημέρα Ασφαλούς διαδικτύου που περιγράψαμε σε προηγούμενη ανάρτηση, μας έδωσε την ώθηση να ασχοληθούμε περισσότερο με τον κόσμο του διαδικτύου, να τον εξερευνήσουμε, να αποκτήσουμε γνώσεις γι΄αυτόν και να μην τον φοβόμαστε, δηλαδή να γίνουμε ήρωες και ηρωίδες του διαδικτύου.

Την ευκαιρία αυτή μας την έδωσε το πρόγραμμα “Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου” – ένα πολύπλευρο πρόγραμμα που έχει σχεδιαστεί για να αναπτύξει τις δεξιότητες που χρειάζονται οι νέοι για τη συνετή και ασφαλή πλοήγησή τους στο διαδίκτυο και το οποίο δημιουργείται και αναπτύσσεται στα πλαίσια συνεργασίας μεταξύ
της Google και του Ιδρύματος School with Class Foundation. Το πρόγραμμα «Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου» παρέχει στους εκπαιδευτικούς τα εργαλεία και τις μεθόδους που θα τους βοηθήσουν να διδάξουν τα βασικά στοιχεία της χρήσης του διαδικτύου.                      

Τα σχέδια μαθημάτων επικεντρώνονται στο πώς μπορούμε
να γίνουμε ασφαλείς και ενημερωμένοι πολίτες του ψηφιακού κόσμου.

Δεν είναι μόνο γεμάτα από ενδιαφέρουσες δραστηριότητες, ασκήσεις και προτροπές, αλλά είναι και εμπλουτισμένα με στοιχεία παιχνιδοποίησης χάρη στο Ίντερλαντ (g.co/interland/gr) – ένα περιπετειώδες διαδικτυακό παιχνίδι. Η μάθηση στο Ίντερλαντ είναι διαδραστική
και διασκεδαστική – όπως ακριβώς και το ίδιο το διαδίκτυο!
Το πρόγραμμα «Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου» επικεντρώνεται σε πέντε αξίες που σχετίζονται με την ψηφιακή ασφάλεια και ιθαγένεια:
• νοημοσύνη,
• εγρήγορση,
• δύναμη,
• ευγένεια,
• γενναιότητα

482766751 1704403840508871 523931437400112520 n

• Μπορείτε να δείτε την κεντρική σελίδα του προγράμματος Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου
για την Ελλάδα καθώς και το παιχνίδι Ίντερλαντ στη σελίδα:
https://beinternetawesome.withgoogle.com/el_gr
• Το παιχνίδι Ίντερλαντ υπάρχει εδώ:Ίντερλαντ

Το παιχνίδι θεωρήσαμε καλό να μην το παίξουμε στην τάξη ,για να αποφύγουμε την πολύωρη έκθεση των παιδιών στην οθόνη.

Ξεκινήσαμε λοιπόν γνωρίζοντας  τους βασικούς χαρακτήρες: την Ηρωίδα και τον Ήρωα.Έτσι είχαμε την ευκαιρία για κάθε παιδί να μάθει πώς να γνωρίσει καλύτερα τον εαυτό του και τους συμμαθητές του. Ταξιδεύοντας στον κόσμο των αξιών του “Γίνε Ήρωας του Διαδικτύου”, οι μαθητές και οι μαθήτριες  ενεργούν ως ομάδα. Επικοινωνούν και συνεργάζονται, χρησιμοποιώντας τα δυνατά σημεία τόσο των ίδιων όσο και των συμμαθητών τους.

482354152 3165835336903031 7806955090847368432 n 482259470 1143776067011465 5669387129286375883 n 482394111 963843392597422 6397141496609867643 n

Μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες καταφέραμε να πετύχουμε τους στόχους μας για την καλλιέργεια των παραπάνω δεξιοτήτων και συγκεκριμένα, όσον αφορά στη:

α)Νοημοσύνη

Προώθηση της αίσθησης της χρησιμότητας των ψηφιακών τεχνολογιών στην καθημερινή ζωή.

Προώθηση της εύλογης χρήσης των ψηφιακών τεχνολογιών στην καθημερινή ζωή.

                                                                                                                     Ανάπτυξη της ικανότητας να θέτει κανείς όρια στην ιδιωτικότητά του.

Δημιουργία θετικής εικόνας στο διαδίκτυο.

482427577 2329286747471151 4694909596384679606 n 482776081 1042786291011453 5751594672341317565 n 481938335 1303606374204943 8001059876333644722 n

β)Εγρήγορση

Εκμάθηση των μηχανισμών που επηρεάζουν τις αποφάσεις των χρηστών ψηφιακών
συσκευών.

Βελτίωση της ικανότητας λήψης προσεκτικών αποφάσεων στο διαδίκτυο. 

Βελτίωση των δεξιοτήτων επαλήθευσης της αξιοπιστίας των πληροφοριών και των
δεδομένων που διατίθενται στο διαδίκτυο.

481963579 1747112149480627 3692486632313920293 n 482396008 504253185812200 3635954298046683894 n

γ)Δύναμη

Ευαισθητοποίηση σχετικά με τη σημασία της προστασίας των συσκευών, των
δεδομένων και των λογαριασμών στο διαδίκτυο.

Συνειδητοποίηση ότι οι ισχυροί κωδικοί πρόσβασης είναι αποτελεσματικοί στην
προστασία των συσκευών και των λογαριασμών μας στο διαδίκτυο.

Ανάπτυξη γνώσεων σχετικά με την ασφάλεια των δεδομένων και την προστασία από
διαδικτυακές απειλές.                                                                                            

Eξοικείωση των μαθητών με τις αρχές της δημιουργίας, της απομνημόνευσης και της
προστασίας ισχυρών κωδικών πρόσβασης.

482812007 1311849916690890 7339077866867006526 n

δ)Ευγένεια

Ανάπτυξη της ικανότητας αναγνώρισης των (ευγενών) προθέσεων των άλλων.

Ανάπτυξη κοινωνικο-συναισθηματικών δεξιοτήτων.

Ανάπτυξη κοινωνικο-ηθικών στάσεων όπως η ευγένεια, η ενσυναίσθηση, η ευαισθησία                                                                                         

Συνειδητοποίηση και κατανόηση της σημασίας που έχουν οι λέξεις για τον εαυτό μας
και για τους άλλους.

Ενίσχυση της αυτοεκτίμησης                                                                        

Ανάπτυξη στάσεων και δεξιοτήτων για την έκφραση ευγένειας προς τους άλλους και
προς τον εαυτό μας.

Δόμηση θετικής εικόνας στο διαδίκτυο

482072894 3472704799691167 2793361575690516469 n 482151626 1903006767174207 9121874266855663375 n

482640704 484406404743078 374972642029440527 n 482644381 3992351567679370 6205617757041879215 n 483237177 943548151259472 1427399022882245785 n

ε)Θάρρος

Ενίσχυση της πίστης στις ικανότητές μας.

Εφιστούμε την προσοχή των μαθητών στο τι είναι το θάρρος (και στο διαδίκτυο)

Ενίσχυση της αυτοπεποίθησης.

Αναζήτηση συμμάχων.

Ανάπτυξη της ικανότητας αναζήτησης βοήθειας σε δύσκολες και προβληματικές καταστάσεις στο διαδίκτυο

482258396 568877986186575 7062473612998004896 n 481925113 1801341977377723 2862480935497827459 n482720472 539103691995465 1916155518188504020 n482851144 565917933168591 5698471112813223418 n

Τέλος συζητήσαμε για το πώς άλλαξε η ομάδα μας κατά τη διάρκεια του κοινού ταξιδιού και αν τα πράγματα που τα παιδιά πήραν μαζί τους ,ήταν χρήσιμα ή αν χρειάζονταν εντελώς διαφορετικά πράγματα.

Εξηγήσαμε τι σημαίνει να αποκτά κανείς εμπειρία και να γνωρίζει τον εαυτό του, τις ανάγκες του.

Ενθαρρύναμε τα παιδιά να απαριθμήσουν από ένα πράγμα που έμαθαν για τον
εαυτό τους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους στις Χώρες του διαδικτύου.

Στο τέλος, μοιράσαμε τα πιστοποιητικά στα παιδιά και τα συγχαρήκαμε.

482424709 1297415418190043 4273770904472314210 n

Έχουν γίνει πλέον οι Ήρωες και οι Ηρωίδες του Διαδικτύου!

 

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2025

Τη δεύτερη μέρα της δεύτερης εβδομάδας του δεύτερου μήνα κάθε χρόνο, κατά τον εορτασμό της ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου, χιλιάδες άνθρωποι ενώνονται για να αφυπνίσουν σε θέματα σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο, συμμετέχοντας σε εκδηλώσεις και δράσεις παγκοσμίως.

Safer Internet Day 2025 banner SIC logo placehoder 1

Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε και φέτος με μία σειρά δράσεων…Συζήτηση, ανάγνωση των ιστοριών του @Παπάκη,

δημιουργία αφίσας,

476923270 4017135548529687 5205960684686291142 n 1

δημιουργία εκδήλωσης υποστήριξης ασφαλούς διαδικτύου, παρακολούθηση διαδικτυακού μαθήματος που οργάνωσε το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου για παιδιά.

7a213f8a dfae 4937 8ab7 1e1661c412c2

ca1384f7 5637 40be 9763 20cafbea8922 2 20a384e9 814b 489b 8566 2659fd58e4a1 2

Το σύνθημά μας για φέτος είναι: “Όλοι μαζί με μια φωνή λέμε ΝΑΙ στο διαδίκτυο με τρόπο ασφαλή!”

Τα δώρα του χειμώνα

2ο τμήμα
Ο χειμώνας στέλνει δώρα γνωστικά….Τα στέλνει με τον Γενάρη που έχει ένα φεγγάρι σαν μαργαριτάρι…
474891553 567006916337082 8787928360215553115 n 475404488 1125418535481758 1608247583854536187 n
Στέλνει…..
Την βασιλόπιτα
a6d07cab d461 49b6 917e 6498c9148d3b456cf0ab 3cfa 4f5b 8319 52dd07e19adf36f6e780 82fb 4de7 bfe5 b7d9a3d9d89f 27418e2e 7dbc 4c54 b1fa 20a3de6dae72
Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων των τριών νηπιαγωγείων για την προσφορά της βασιλόπιτας και των δώρων που δόθηκαν στα παιδιά που βρήκαν το “φλουρί” στο κομμάτι τους…Να είναι όλα τα παιδάκια γερά και καλότυχα!
Την δανειστική βιβλιοθήκη
fa3133e7 4c35 4d0e 81ef 5ce4caedada4
Τον χρόνο και τις υποδιαιρέσεις του (εποχές, μήνες, ημέρα και νύχτα)
f9461417 d415 40b3 b9da ea42f807e592 1
62143161 782d 49bb 93f0 9483dd91dca009db7622 a1b7 4e56 baea d7b49b6dc179 57488512 a07f 4f11 8f26 9105888be003f446bd65 dae5 4120 bd5f ff101874fd21
cacffae1 89e7 4003 a6ed 6c10579d65deeebee9bd 382b 4ff8 a72e e19e6f89856c
e6f311cb f78f 46b7 b714 2fd2d042d416
acf4b6d0 856b 4b60 a717 65aa03be1ba6475546579 1804700933641478 2858965681336456538 n
b5e781b0 6672 4a5c a851 5c6191292d97 f5fffc92 1466 4692 87ea dffecf7f77a8 7c831642 117a 4bd7 bbaa 904b05574762
Τις αλκυονίδες μέρες (από τον μύθο της Αλκυόνης, στο πολύχρωμο θαλασσοπούλι)
280px Herbert James Draper Halcyone 1915images
7ffa1a0c 190b 494b 903d fb0ed2fcec61 d2b0ebed e1dd 4d07 9ce7 753b6352f28ea121f5eb b716 4cd0 ad65 ef735a072af0 1474026203 1292542208645393 3715116751096207685 n 474955182 1147531093627787 925075495657770605 n
Τους 3 Ιεράρχες
58103bbf 4564 4ed2 8868 fe1977d3a7bc1dcc5668 aacb 4373 9221 0058a7d1282f
cecf319e 5253 42d8 b259 d2a1b271156aa3d77ac3 18d0 4cad 892a 49fb94ee5bb44370e787 cf6e 41d0 8995 c438048557783538a623 52a3 4311 914b 9d4236b9413a
Τα παραμύθια που προάγουν την αποδοχή και την φιλία ,την αγάπη και την αγκαλιά…
61710b50 858a 435d ab6b 13ee9e6ce451 cc32eeab 16af 44fe b642 ea97256c54d5
5b1ffc98 fcbe 44b8 8c1b b9a5e531e41d 2b8b9eca a39e 456e b48f 488120480469
f5759038 c928 46a8 a467 40861e805035 474913643 1115467030125474 6952640129025787605 n
475824041 1368966957801917 3997610512371947819 n Χωρίς τίτλο 1
474997842 969644347946906 4636714326365671 n 475171420 985729203461469 7444288497182586170 n 475406583 1139141044285295 6633859055949840710 n
Τις χιονονιφάδες και τον φωτογράφο τους Wilson Bentley
https://www.youtube.com/watch?v=ptLmA263hlk
https://www.youtube.com/watch?v=CaAIBCQ387s
475522529 1126879998623230 1123362009979325287 n475404189 1267099684354123 4906884679052014086 n
Ο χειμώνας στέλνει κι άλλα δώρα που εμείς αποφασίσαμε να τα γνωρίσουμε παρέα με τους γονείς μας και να τα παρουσιάσουμε στους φίλους μας.
Καταγραφή
Να τα αξιοποιήσουμε παίζοντας ,δημιουργώντας και μαθαίνοντας ο ένας από τον άλλο, όλοι μαζί στην γωνιά του χειμώνα…
collage63collage62 1
collage63
ab12786f 2f95 464f a4af c29322951c7d 9279edc7 7eec 4d9b 89ed fc83b1cb757f ec163aee 80eb 4bbe 8c20 e443d854c0e1 03330a75 d6ca 4f08 ac92 df2b2e46ba3f294c387f 6c81 42d5 941f da6068f97b68 00410018 516b 4473 a559 ba4ef8512b77 873e9e3c 373e 4412 8c27 180f16340fcd
e8594edf 1dd3 46ea af51 ffa653727e17 8fa73bf6 2f00 4d60 bca1 35c10f5674d2 148b6481 9018 4d24 a199 e6e4797d08a5 66d75c0e 9893 4f5e 904b 917d09a8c21f 603e612a 39ca 4d2c ac56 a937335ce019 41a6c357 a42f 4673 8d09 c5df1ded06c1 2204c1d6 f895 4880 9f15 f0c1f8a3f95f f340268a c001 412e adb3 31df93b34aaa d6392960 28d5 443f a306 90f9f7020a6a f47a5b23 80a8 4be3 8305 6b08561c073f
Ο Αρκτικός κύκλος και η Ανταρκτική κέρδισαν το ενδιαφέρον μας … Το Βόρειο Σέλας μας μάγεψε…Πολύ παιχνίδι στο ιγκλού που κατασκευάσαμε, χειροτεχνίες, ομαδικά έργα …
a1ff264a b4d4 4e49 b1f6 aff744f939d6 e6fa9712 58db 4e6b ae67 4595cacf7f98 947f2098 1fb8 4c9a 8e46 400bd1a9e33b cd3ad004 2a4c 4978 a54e 7075b1f388dc
74a5de01 3788 4b7b ac53 5c82818a22f802ed9a69 7f73 4450 adbd de2ad4b0a432 96f5ca15 3c75 4693 ab8d c18634e30cbc
3ed77ccf eefd 429e b54d 0c7524ed8837 803509f8 70d2 4e4b ab0a 717793eff859
260c7f10 8186 481a 89ef 20752ad1a82b 33234686 9b24 44a1 91e1 5c4e64367955 e5246194 55c5 472b 8c11 16328b4a1702
aa445ac0 4a27 4538 bd42 8b3639e6d093 5a0f114c 511c 41d2 ab33 8bbc6636287705149265 69a0 4511 ae1f 2dd77172c780
Ακόμη και την Τεχνητή Νοημοσύνη (ChatGPT) χρησιμοποιήσαμε στην δημιουργία ενός αφηγηματικού παραμυθιού…
dd144151 6fc6 4995 96c5 a82f548e9cc37ac2a0ae 00bd 4640 8516 8208b963dd2703842f39 7461 42c3 af48 dea7e5b6cc41b507640a 7ae8 42db 86d4 9aba3174cfc16f378b58 d7c8 44d1 a752 3324d9f77d27 74caab79 d139 4401 856a 31561e378d02
45f4bea7 de75 4b2a a80b 171a4d3a2b57 441cc40b 1a3e 41fd 9879 decc70bb95c0 542b3cfc cef5 4af2 b81c 7b81fbc139d6 b21bb268 2140 4694 96ab 15c9d8c3042d e4f01be8 57f0 4ec5 8ad9 ed691b818308
Η δε Beebot μας ενθουσιάστηκε και θέλησε να παίξει κι αυτή….
collage66 collage65
Και φυσικά,  πειράματα με τον πάγο, το χιόνι και  το νερό που θα μας οδηγήσουν σε άλλα μονοπάτια γνωστικά…
collage62
Ο χειμώνας δεν έχει τελειώσει ακόμα …Ο τρίτος του μήνας ο Φλεβάρης  φέρνει κι άλλα δώρα…μικρά ή μήπως και μεγάλα;;;;;;;

“Ήρθαν τα Χριστούγεννα κι η Πρωτοχρονιά!”

Το νηπιαγωγείο νωρίς νωρίς μπήκε σε ρυθμούς γιορτινούς, με αποκορύφωμα την καθιερωμένη γιορτή που φέτος είχε την μορφή εργαστηρίων και παιχνιδιών με την ενεργό συμμετοχή των γονέων…

Πόρτες, τάξεις και δέντρα στολίστηκαν, γιορτινές γωνιές δημιουργήθηκαν, προσκλήσεις και κάρτες μοιράστηκαν, μαγικά παραμύθια διαβάστηκαν, χαρούμενα κάλαντα και τραγούδια ακούστηκαν,γράμματα στον Αϊ -Βασίλη γράφτηκαν, όμορφες μυρωδιές γέμισε το νηπιαγωγείο…

467459794 2027309214381397 7815312846802799935 n 462576686 1136132674771637 6283572864466927659 n 462584355 561142363454633 8510799917415098676 n 467463090 1257864842162913 5192727062919945613 n 467382241 532688176439095 4996966526590655559 n 467467245 577994848208406 7083263977823629987 n 467461334 611362341430353 6324399936872723342 n 466349268 1362989111332839 1427072325078040091 n464678237 603746365493366 420519422053383263 n465646137 1765972370859069 5868751964425012823 n 1462557873 923351166560577 1194546249236366179 n470776508 1089261006307286 2757197838344535831 ncollage61nQ6gAHSIwSgV88xIM4aQjiICC0r3V xzEwUQhgPaq94pHWUw6TsWjINewcwfBBRt

Ο Άγιος Βασίλης ήρθε και μοίρασε δώρα,φωτογραφήθηκε με τα παιδιά, που μετά τον κέρασαν χυμό και γλυκά…

467462713 2364565197229716 2547889576922851071 n collage54

Τα εργαστήρια και τα παιχνίδια πέτυχαν και γέμισαν χαρά γονείς και παιδιά

467333456 3141562655982510 5053840793952684383 n 466341044 618919410697991 8031816640598661460 n

462640576 555370374083128 9020078936136895590 n

collage52  collage53

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς και ιδιαιτέρως την κυρία Χρυσάνθη Ζαγκούλη για τον χρόνο και την προθυμία της  και για τα υλικά που προσέφερε κατά την  παρασκευή των μπισκότων.Ευχαριστούμε από καρδιάς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων των Νηπιαγωγείων για όλη την στήριξη και την βοήθεια που μας προσφέρει!

Ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα και Καλή Νέα Χρονιά σε όλους και όλες!!!

Υγεία, Ειρήνη,Αγάπη στον κόσμο!!!

 

Δράσεις εντός και εκτός

Φέτος όπως και πέρυσι, συμμετείχαμε στην δράση φιλαναγνωσίας “Χάρισε ένα βιβλίο, δυνάμωσε το φως” με επιτυχία.Παρέα με το 2ο και το Ειδικό Νηπιαγωγείο, ανταλλάξαμε βιβλία και γνωρίσαμε την σημασία της προσφοράς και της ανάγνωσης ενός βιβλίου.

Afisa A3 elniplex ORISTIKH page 0001 1467384667 580152604634956 4065546349162031427 n 1

462576307 583498901065341 851598793180387199 n collage55

Λίγο νωρίτερα, στις 16 και 19 Δεκεμβρίου παρακολουθήσαμε δύο θεατρικές παραστάσεις.Η μία αφορούσε στην αφήγηση δύο παραδοσιακών παραμυθιών και η δεύτερη στην ιστορία του Μικρού Πρίγκηπα.Ευχαριστούμε πολύ τις μαμάδες που μας συνόδεψαν στο Δημοτικό Θέατρο Καλλονής.

464679437 8859930997436607 8104707039846902823 n collage56

Βράβευση

Στις 9 Δεκεμβρίου 2024 πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης, η εκδήλωση βράβευσης των σχολείων που διακρίθηκαν στον 14ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Ταινιών Μικρού Μήκους “Cinema…διάβασες;”. Το 5ο Νηπιαγωγείο Δράμας, το 1ο Νηπιαγωγείο Προσοτσάνης και το 1ο Νηπιαγωγείο Καλλονής Λέσβου για μια ακόμη χρονιά ήταν εκεί για να παραλάβουν το 3ο βραβείο για το συνεργατικό animation με τίτλο “Bee alive for future life”.

469962422 3912323549053065 5353660308682134113 n 462575861 1084957400027879 7078600551906121944 n1

Ευχαριστούμε θερμά τα παιδάκια και τις εκπαιδευτικούς των νηπιαγωγείων της σύμπραξης αυτής, για την υπέροχη συνεργασία!

 

 

3 Δεκέμβρη: Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι…

Φέτος ήρθε και πάλι στο σχολείο μας η Αργυρώ, όπως συνηθίζει να έρχεται αρκετά χρόνια τώρα, για να γνωρίζει τα νέα παιδάκια που έρχονται στο σχολείο μας κάθε χρόνο…Ήρθε για να μας μάθει μέσα από δραστηριότητες,  τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα άτομα με διαφόρων ειδών αναπηρίες.

462567878 1673357463577473 3117105894012676795 n 462557873 592706533365760 26672764394533679 n 467461300 1284720029648425 6702738866275600593 n 467459387 441260549051639 561090789674487410 n 470878101 944819980953759 7969997716256073043 n 462579335 1130932845291111 5689853484139554523 n

Τα παιδάκια την αγαπούν τόσο πολύ, που πια την έχουν στην καρδιά τους και με ένα μαγικό τρόπο την βάζουν στο σχολείο, αφού στην πραγματικότητα δεν υπάρχει πρόσβαση γι΄αυτήν και για όσα παιδάκια αντιμετωπίζουν κινητικά προβλήματα.

Τα προβλήματα αυτά δεν λύνονται  μόνο με την καλή θέληση, ούτε  μόνο με την βοήθεια των φίλων μας. Χρειάζεται βούληση και πράξη από μέρους της πολιτείας και των πολιτών για κάθε μορφή αναπηρίας, ορατής και μη …Γιατί υπάρχουν και αναπηρίες που δεν είναι ορατές..

Με αφορμή τον παραπάνω προβληματισμό, την προσβασιμότητα  δηλαδή για τα ΑμεΑ, τα παιδιά αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν αυτοψία στα κτίρια όλης της αυλής και να καταγράψουν σε έναν χάρτη τα ευρήματα αυτής της αυτοψίας… Στην συνέχεια τα έστειλαν με μέιλ στον δήμαρχο, συνοδεύοντάς τα με φωτογραφικό υλικό και παρακαλώντας για άμεση ανταπόκριση στο αίτημά τους για παροχή πρόσβασης στους φίλους τους σε όλα τα κτίρια της αυλής.

“Αγαπητέ κύριε Δήμαρχε,
σας στέλνουμε αυτή την επιστολή για να σας ζητήσουμε με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (3/12), τη προσβασιμότητα
του σχολείου μας από όλους. Οι ράμπες στο σχολείο απαιτούν επιτακτική ανάγκη ώστε όλοι να μπορούμε να μετακινούμαστε στους διάφορους χώρους του σχολείου χωρίς εμπόδια.

Με εκτίμηση,
Τα παιδάκια και οι εκπαιδευτικοί του  2ου Τμήματος, του 1ου Νηπιαγωγείου Καλλονής”

image21 image31 image41 image51 image11

Καταγραφή2Καταγραφή

Ίσως έτσι καταφέρουμε να είμαστε όλοι ίσοι κι ας είμαστε όλοι διαφορετικοί…

467412456 895077459103298 1213119998743303597 n 467460396 621261170276926 3002240868703108320 n

Προς το παρόν και μέχρι να κατασκευασθούν οι ράμπες, προχωρήσαμε όπως κάθε χρόνο σε μια από κοινού δράση με τους φίλους μας από το Ειδικό Νηπιαγωγείο Καλλονής, στο πλαίσιο των προγραμμάτων σύνδεσης, συμπερίληψης και συνεκπαίδευσης. Αποφασίσαμε να “ζωντανέψουμε” τους εξωτερικούς τοίχους της αίθουσας της οποίας μοιραζόμαστε τη χρήση της, “σπέρνοντας αγάπη, κι ας μη θερίσουμε, έτσι για να μοσχοβολήσει ο τόπος…”Συμμετείχε επίσης και το 2ο Νηπιαγωγείο.Αξίζει να σημειωθεί πως η μισή δαπάνη για τις μπογιές και τα υλικά καλύφθηκε προσωπικά από την  προϊσταμένη του Ειδικού Νηπιαγωγείου, Κατερίνα Βαμβουλή.Την ευχαριστούμε θερμά για αυτήν την προσφορά ,όπως επίσης τον κ. Μάριο Μάζαρη, συνάδελφο εκπαιδευτικό, για την ιδέα που επικοινώνησε για να ομορφήνουν όσα περισσότερα σχολεία γίνεται τους τοίχους τους, με έμπνευση τον στίχο του Σ.Ποταμίτη “Σπείρε αγάπη κι ας μην θερίσεις, έτσι για να μοσχοβολάει ο τόπος”.

Ιδού το αποτέλεσμα !

467333456 533474373013640 1658946023008796339 n 467462268 1283813416079197 2563116856439102564 n 465646137 486337184498678 3008111934571284907 n

Θεωρούμε πως τον στόχο μας τον έχουμε πετύχει…Αυτό που μας στενοχωρεί όμως είναι πως αυτή η μεγάλη προσπάθεια δεν είναι ορατή από τον δρόμο λόγω των μεγάλων θάμνων της εισόδου και της αναλγησίας  των υπευθύνων να διευθετήσουν το θέμα …Ας  ελπίσουμε πως κατόπιν ώριμης σκέψης να πράξουν τα δέοντα…