Καλωσήρθατε

Οκτ 202129

Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΙΩΛΚΟΥ.

Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες και ανακοινώσεις μας για να μάθετε περισσότερα. Μπορείτε να βρείτε διάφορες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους εκπαιδευτικούς, την προσβασιμότητα, τον κανονισμό λειτουργίας, στοιχεία επικοινωνίας  και άλλα νέα που αφορούν το σχολείο μας.

από κάτω από: Γενικά | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλωσήρθατε    

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ

Νοέ 202419

ελια φθινοπωρο φθινοπωρο.jpg1 φθινοπωρο.jpg2 φθινοπωρο.jpg3 φθινοπωρο.jpg4

ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

Νοέ 202414

πολυτεχνειο πολυτεχνειο.jpg1 πολυτεχνειο.jpg2 πολυτεχνειο.jpg3

Στη γιορτή παίξαμε κουκλοθέατρο την ΝΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗ και τραγουδήσαμε!

ντενεκεδουπολη.jpg1 ντενεκεδουπολη.jpg2 ντενεκεδουπολη.jpg3

ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ

Νοέ 202414

ΑΕΡΟΠΟΡΙΑαεροπλανο

ΕΠΕΤΕΙΟΣ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940

Νοέ 202414

28 οκτωβριου 28 οκτωβριου.jpg1 28 οκτωβριου.jpg2

Εκτός από κατασκευές, συζητήθηκε το χρονικό του πολέμου, οι χαρές της ΕΙΡΗΝΗΣ ,τα δεινά του ΠΟΛΕΜΟΥ.

Έγινε γιορτή και παρέλαση με τραγούδια.

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ! (2024-2025)

Νοέ 202414

ΕΛΜΕΡ ΚΑΙ ΤΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΜΠΙΕΣ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ

ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ

Ιούν 202428

Η γιορτή λήξης του νηπιαγωγείου μας, δεν θα μπορούσε να έχει άλλο τίτλο, παρά ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ, αφού όλες οι δράσεις τη φετινή χρονιά εστίαζαν στην αγάπη, τη φιλία και τη συνεργασία, μεταξύ μαθητών, μαθητριών, εκπαιδευτικών, γονέων και κοινότητας

lixi lixi1 lixi2 lixi3 lixi4

ΘΑΛΑ-SOS-Α ΠΛΑΣΤΙΚΑ

Ιούν 202426

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

  1. Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική

κληρονομιά

Θάλα-SoS-α χωρίς πλαστικά

Σκοπός του προγράμματος είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες να αποκτήσουν θετική στάση σχετικά με τη μείωση των πλαστικών απορριμμάτων, αναγνωρίζοντας τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις που έχουν ειδικότερα στη θαλάσσια ζωή, να αναστοχαστούν ως προς την προσωπική τους ευθύνη και να υιοθετήσουν συγκεκριμένες συμπεριφορές που συμβάλλουν θετικά στη μείωση των πλαστικών απορριμμάτων στην καθημερινή ζωή.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα στοχεύει να δράσει μετασχηματιστικά, εμπλέκοντας τους/τις μαθητές/-τριες σε δραστηριότητες που προωθούν τις θετικές περιβαλλοντικές συμπεριφορές στην καθημερινή πρακτική, ενθαρρύνοντας, έτσι, και τους γονείς τους, αλλά και άλλους, να υιοθετήσουν αυτές τις συμπεριφορές.

ΘΑΛΑΣΣΑ ΘΑΛΑΣΣΑ.jpg1 ΘΑΛΑΣΣΑ.jpg2 ΘΑΛΑΣΣΑ.jpg3 ΘΑΛΑΣΣΑ.jpg4thalassathalassa1thalassa2thalassa4

ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

Ιούν 202426

Θεματική:

 

«Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη»

Ανθρώπινα δικαιώματα
Εθελοντισμός διαμεσολάβηση
Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα

 

ΤΙΤΛΟΣ:

 «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΕΡΓΩ ΩΣ ΠΟΛΙΤΗΣ – Ενδιαφέρομαι, γνωρίζω, συμμετέχω, δρω:
Διαμορφώνοντας την ιδιότητα του δημοκρατικού πολίτη»

 

 

Κάθε άνθρωπος έχει πολλαπλές ταυτότητες, αυτές των ομάδων όπου ανήκει, φυλετικές, θρησκευτικές, κοινωνικές κλπ. Η ταυτότητά του διαμορφώνεται και αναδιαμορφώνεται δια βίου από τις ατομικές εμπειρίες του, τις εμπειρίες και τα ήθη της κοινότητάς του, τα γεγονότα, τις συγκρούσεις και τα ήθη της εποχής στην οποία ζει, τις προσδοκίες του, τις επιλογές του, τις επιλογές των ανθρώπων του περιβάλλοντός του. Μέσω των επιλογών του επιδρά στις ταυτότητες των γύρω του. Η αναγνώριση της διαφορετικής ταυτότητας (των ταυτοτήτων) κάθε ανθρώπου και ο σεβασμός της είναι παράμετροι της δημοκρατικής ιδιότητας του πολίτη.

Ο πολίτης δεν πρέπει να ενδιαφέρεται μόνο για τον εαυτό του, αλλά και για τους άλλους, για το «εμείς». Ο πολίτης ανήκει κάπου και φροντίζει για το σύνολο, στο οποίο ανήκει. Αυτό είναι το ζητούμενο και κυρίως είναι το ζητούμενο για το μέλλον.

 

Στόχος αυτής της ενότητας είναι να βοηθήσει τους/ τις μαθητές /μαθήτριες να αντιληφθούν τον εαυτό τους ως άτομο, αλλά και ως μέλος μίας κοινότητας, να τους/τις βοηθήσουν να κατανοήσει την ταυτότητα και μοναδικότητα κάθε ατόμου ως στοιχείο συνύπαρξης, αλλά και την διαφορετικότητα ως στοιχείο δημιουργικής αλληλεπίδρασης.

 

Αφού λοιπόν ασχοληθήκαμε με τα μοναδικά θετικά χαρακτηριστικά του κάθε παιδιού, έτσι όπως το ίδιο διακρίνει σε αυτόν/αυτήν, έπειτα τα υπόλοιπα παιδιά είπαν για τους υπόλοιπους.

Διακρίναμε πως ο καθένας  από εμάς είμαστε μοναδικοί όπως και τα αποτυπώματά μας και δημιουργήσαμε μια ομαδική εργασία με την ατέρμονη γραμμή και τα μοναδικά μας δακτυλικά αποτυπώματα.

Στη συνέχεια ασχοληθήκαμε με τις λέξεις που μας δυναμώνουν όταν τις ακούμε εμείς ή όταν τις λέμε, αλλά και για τις λέξεις που πληγώνουν εμάς ή τους άλλους. Έπειτα δημιουργήσαμε ομαδική εργασία , τον ΑΤΡΩΤΟ ΓΙΓΑΝΤΑ.

Είδαμε την βραβευμένη ταινία animation ZERO.Προβληματιστήκαμε, συζητήσαμε για τις ταμπέλες που βάζουν κάποιοι σε άλλους και προσπαθούν να προδιαγράψουν τη ζωή του. Τα ίδια τα παιδιά αντιλήφθηκαν πως είναι ΑΔΙΚΟ να ζεις σε μια τέτοια κοινωνία και αποφάσισαν πως πρέπει να είναι η δίκαιη κοινωνία για τον καθένα/καθεμία ξεχωριστά.

Έτσι λοιπόν φτάσαμε στα δικαιώματα του ανθρώπου και εστιάσαμε στα δικαιώματα του παιδιού και κατασκευάσαμε την αντίστοιχη αφίσα, ομαδικά.

Πώς διεκδικούμε όμως τα δικαιώματά μας?

Μάθαμε πως για τα προσωπικά μας δικαιώματα, συζητάμε και διεκδικούμε τα δικαιώματά μας μόνοι μας και με τη βοήθεια των σημαντικών ενηλίκων, γύρω μας. Για τα δικαιώματα του συνόλου όμως ο τρόπος λήψης απόφασης και δράσεις είναι διαφορετικός. Έτσι παίξαμε παιχνίδια ρόλων ,συμμετοχή στο συμβούλιο της τάξης, κάνοντας  συνέλευση, παίρνω τον λόγο, κρατώ πρακτικά, αποφασίζουμε από κοινού για τον τρόπο δράσης και αναλαμβάνω δράση, με επιστολή ? μέιλ? διαμαρτυρία?….

Όμως όλοι μικροί και μεγάλοι εκτός από δικαιώματα έχουμε και υποχρεώσεις απέναντι στον εαυτό μας αλλά και απέναντι στους άλλους…

Μέσα από την συζήτηση αποφασίστηκε ομόφωνα στο συμβούλιο της τάξης πως στο επίπεδο του μικρού μας σχολείου, αφού δεν είχαμε κάδο ανακύκλωσης δημιουργήσαμε έναν από άδειο κουτί.

Το βάψαν τα παιδιά σε ομάδες ,κολλήσαμε το σήμα της ανακύκλωσης, που το δημιουργήσαμε με κολλάζ και κόλλησαν ζωγραφιές ανοιξιάτικες.

energos politis energos politis.jpg1 energos politis.jpg2 energos politis.jpg3 energos politis.jpg4 ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ.jpg1 ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ.jpg2 ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ.jpg3 ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ.jpg4 ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ.jpg5ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ1ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ2ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ3

ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΟΙ

Ιούν 202426

Θεματική: Δημιουργώ και Καινοτομώ

Υποθεματική: Ρομποτική, STEM/STEAM, Νέες Τεχνολογίες,

 Γνωρίζω τα επαγγέλματα

«Μικροί Μετεωρολόγοι» 

 Οι μαθητές εργαζόμενοι σε ομάδες, με έναυσμα τις καιρικές συνθήκες προβληματίζονται για τις μεταβολές τους και τις καταγράφουν καθημερινά χρησιμοποιώντας πολυτροπικά μέσα, ενώ τις συσχετίζουν με τις επιδράσεις  που έχουν στην καθημερινότητά τους.

Οι μαθητές συλλέγουν δεδομένα τόσο με απλά όργανα που κατασκευάζουν οι ίδιοι όσο και με ρομποτικές απλές μηχανές που μόνοι τους αποπειρούνται να προγραμματίσουν.

mikroi meteo.7 mikroi meteo mikroi meteo.jpg1 mikroi meteo.jpg2 mikroi meteo.jpg3 mikroi meteo.jpg4 mikroi meteo.jpg5 mikroi meteo.jpg6 mikroi meteo.jpg8 μικροι μετεωρολογοι μικροι μετεωρολογοι.jpg1 μικροι μετεωρολογοι.jpg28ΜΙΚΡΟΙ

ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΟΙ1 ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΟΙ1.jpg6 ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΟΙ2 ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΟΙ3 ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΟΙ4 ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΟΙ5 ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΟΙ7 ΜΙΚΡΟΙ9

mikri mikri.jpg1 mikri.jpg3 mikri.jpg4

ΠΑΣΧΑ συνέχεια…

Μάι 202417

ΠΑΣΧΑ1 πασχα2 ΠΑΣΧΑ3 ΠΑΣΧΑ4 πασχα5 ΠΑΣΧΑ6 ΠΑΣΧΑ7

« Παλιότερα άρθρα


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων