Κατά τη 2η συνεδρίαση της περιβαλλοντικής επιτροπής αποφασίστηκε η κατασκευή και η τοποθέτηση δύο κουτιών στην είσοδο του σχολείου, όπου θα συγκεντρώνονται πλαστικές και αλουμινένιες ανακυκλώσιμες συσκευασίες, καθώς και η σύνταξη του οικοκώδικα του σχολείου μας. Ο οικοκώδικας αποτελείται από μια σειρά προτάσεων, οι οποίες εφαρμοζόμενες, προστατεύουν το περιβάλλον και βελτιώνουν την ποιότητα της ζωής μας.
2η συνεδρίαση της περιβαλλοντικής επιτροπής
Ακολούθως ο οικοκώδικας εμπλουτίστηκε από τους μαθητές του τμήματος Ν3 και δημιουργήθηκε ένα συννεφόλεξο με τις προτάσεις των μαθητών. Για την επιλογή της εικόνας του συννεφόλεξου διεξήχθη ψηφοφορία και επιλέχθηκε ο πλανήτης μας ως επικρατέστερη εικόνα έναντι του σήματος της ανακύκλωσης. Επιπροσθέτως δημιουργήθηκαν 6 φύλλα εργασίας, τα οποία διαμοιράστηκαν στα τμήματα. Οι μαθητές/τριες και των τεσσάρων τμημάτων εργάστηκαν ομαδοσυνεργατικά ιχνογράφησαν τις προτάσεις του οικοκώδικα και τις παρουσίασαν στην ολομέλεια της τάξης.
![]() |
![]() |
Ψηφοφορία για την επιλογή της εικόνας του συννεφόλεξου
Το συννεφόλεξο
![]() |
![]() |
![]() |
Ομαδοσυνεργατική εργασία
![]() |
![]() |
![]() |
Παρουσίαση στην ολομέλεια της τάξης
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Οι δημιουργίες των παιδιών του Ν1 με τις προτάσεις για τον οικοκώδικα
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Οι δημιουργίες των παιδιών του Ν2 με τις προτάσεις για τον οικοκώδικα
Κολάζ με τα ιχνογραφήματα των μαθητών του Ν1, Ν2
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Οι δημιουργίες των παιδιών του Ν3 με τις προτάσεις για τον οικοκώδικα
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Οι δημιουργίες των παιδιών του Ν4 με τις προτάσεις για τον οικοκώδικα
Κολάζ με τα ιχνογραφήματα των μαθητών του Ν3, Ν4
![]() |
![]() |
Δημιουργία ψηφιακής αφίσας μέσω canva με τον οικοκώδικα του σχολείου μας!








































