ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2024 – 2025

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 2024 – 2025

ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:   ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΑΛΛΑΖΕΙ, ΑΛΛΑΖΩ ΚΙ ΕΓΩ!

 

ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ – Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Α.ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ – ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

 Ο ΚΑΙΡΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΙ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ

ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΚΛΙΜΑ – ΡΥΠΑΝΣΗ

ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΜΑΣ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ

ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Η ΑΥΛΗ ΜΑΣ ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΑΝΘΡΑΚΙΚΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ

ΠΩΣ Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΟ ΚΛΙΜΑ

ΤΕΧΝΗ ΜΕ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ

 

Β. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

 

Ενίσχυση της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης σε μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς.

Δημιουργία πρακτικών για την αντιμετώπιση ήπιων περιβαλλοντικών προκλήσεων.

Ανάληψη πρωτοβουλιών για τη διάχυση των καλών πρακτικών στην τοπική κοινωνία.

Προώθηση συνεργασίας μεταξύ μαθητών και λοιπών εμπλεκομένων φορέων στην εκπαιδευτική διαδικασία.

 

ΣΤ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ)

Στοχεύουμε οι μαθητές να αποκτήσουν γνώσεις, στάσεις, δεξιότητες και ικανότητες σύμφωνα με το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών του Νηπιαγωγείου, ως περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένοι πολίτες που θα μπορούν στο μέλλον να αναλάβουν πρωτοβουλίες  για το περιβάλλον.

Σύνδεση με γνωστικά πεδία:

ΠΑΙΔΙ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΠΑΙΔΙ, ΕΑΥΤΟΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΑ: Κοινωνικές Επιστήμες

ΠΑΙΔΙ & ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ:  Μαθηματικά –  Φυσικές Επιστήμες

ΠΑΙΔΙ, ΣΩΜΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ: Τέχνες

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *