Τα σχολεία άνοιξαν και μια καινούρια σχολική χρονιά αρχίζει στο 1ο Νηπιαγωγείο Φιλιατών. Μια σχολική χρονιά που παρά τις δυσκολίες, ευχόμαστε η κάθε μέρα στο νηπιαγωγείο να είναι μια νέα περιπέτεια ΚΑΙ για τα παιδιά ΚΑΙ για τους εκπαιδευτικούς….. να περάσουν όλοι όμορφα και να δημιουργήσουν δυνατές και χαρούμενες αναμνήσεις. Καλή χρόνια σε όλους, με ατελείωτα όνειρα, παιχνίδια και γνώσεις!!!!!!
Και για σας τους γονείς, εμείς, οι νηπιαγωγοί των παιδιών σας, είμαστε έτοιμες να αντιμετωπίσουμε κάθε δυσκολία που θα προκύψει, με σύμμαχο τις γνώσεις μας, το κέφι μας, την αγάπη μας για τα παιδιά, αλλά και με τη δική σας βοήθεια και συμπαράσταση.
Το eTwinning είναι μια ευρωπαϊκή δράση μέσω της οποίας σχολεία από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, χρησιμοποιώντας εργαλεία Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), συνεργάζονται για να επιτύχουν παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτιστικά οφέλη. Η δράση eTwinning δίνει στα σχολεία την ευκαιρία να μάθουν μαζί, να μοιραστούν τις απόψεις τους και να δημιουργήσουν νέες φιλίες.
Φέτος, το 1ο Νηπιαγωγείο Φιλιατών, συμμετέχει στο πρόγραμμα Εtwinning“Oneseedoneworld” στα πλαίσια της μαθησιακής περιοχής “Περιβάλλον και εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη”. Μέσα από το πρόγραμμα και με τη βοήθεια των Τ.Π.Ε. τα παιδιά αναμένεται να αναπτύξουν στάσεις και αξίες που αφορούν το περιβάλλον, συμπεριφορές και δράσεις που διαφυλάσσουν το φυσικό κεφάλαιο (επινοώντας, συμμετέχοντας και διασκεδάζοντας σε δημιουργικές δραστηριότητες σχετικά με τους σπόρους) ώστε να γίνουν ενεργοί και περιβαλλοντικά εγγράμματοι πολίτες, να αγαπήσουν τη φύση, να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία και τα εργαλεία Web2, να βοηθηθούν στην επίλυση προβλημάτων, να συνεργαστούν με την οικογένειά τους, να κάνουν νέους φίλους και να αποκτήσουν διαφορετικές εμπειρίες από διαφορετικές χώρες.
Στο έργο συμμετέχουν 11 εκπαιδευτικοί προσχολικής ηλικίας για παιδιά ηλικίας 4-6 ετών από 3 διαφορετικές χώρες (Τουρκία, Ελλάδα, Ρουμανία). Το πρόγραμμα είναι ένα έργο διάρκειας 4 μηνών, ξεκίνησε τον Φεβρουάριο και θα συνεχιστεί και κατά τον μήνα Μάιο με πολλά εκπαιδευτικά οφέλη για τους μαθητές. Τα παιδιά μέσα από πολλές δραστηριότητες του προγράμματος τους δίνεται η ευκαιρία πειραματιστούν, να συνεργαστούν, να παρατηρήσουν, να αναλύσουν, να αναπτύξουν την επιχειρηματολογία των απόψεών τους και την κριτική σκέψη τους, καθώς και να υπήρξει διάδραση μεταξύ των συνεργαζόμενων σχολείων συμμετέχοντας σε κοινές δραστηριότητες αλλά και έλεγχος της μαθησιακής ικανότητας, προάγοντας και αναπτύσσοντας τη μεταγνωστική τους ικανότητα.
Στο πρώτο στάδιο του έργου, τα παιδιά φύτεψαν σπόρους σε ποτηράκια και τα άφησαν στην τάξη μέχρι να βλαστήσουν, φυτεύοντας παράλληλα τους ίδιους σπόρους και στον κήπο της αυλής προκειμένου να εντοπίσουν τις ομοιότητες και τις διαφορές. Σ’ αυτό το στάδιο μας βοήθησε πολύ η ομάδα του Τομέα Γεωπονίας, Τεχνολογίας Τροφίμων και Περιβάλλοντος’ του ΕΠΑΛ Φιλιατών με την οποία συνεργαστήκαμε κατά τη διάρκεια όλου του προγράμματος.
Στη συνέχεια πραγματοποιήσαμε αρκετές δραστηριότητες κωδικοποίησης σε διάφορους τομείς με τη βοήθεια πολλών web 2.0 εργαλείων, είτε για ατομικές ,είτε για συνεργατικές δράσεις ενώ δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση σε δραστηριότητες e safety-ασφάλειας στο διαδίκτυο. Επίσης πραγματοποιήθηκαν ομαδικές συναντήσεις συνεργατών (εκπαιδευτικών και μαθητών)μέσω τηλεδιάσκεψης τόσο για την υλοποίηση κοινών δράσεων όσο και για τον προγραμματισμό νέων.
Το τελικό στάδιο του προγράμματος περιλαμβάνει έναν μικρό κήπο με λαχανικά, βότανα και άνθη, έκθεση των δραστηριοτήτων που δημιουργήθηκαν, ανοιχτή για το κοινό καθώς και την εκδήλωση που πρόκειται να πραγματοποιήσουμε στο σχολείο μας.
Ευχαριστούμε το ΕΠΑΛ Φιλιατών και τους μαθητευόμενούς του για την υλοποίηση του προγράμματος καθώς και τους γονείς που υποδέχθηκαν το πρόγραμμα με χαρά στηρίζοντας τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές σ’ αυτή την προσπάθειά τους.
Εργαστήρια Δεξιοτήτων: 2ος θεματικός κύκλος, Φροντίζω το περιβάλλον – “Ανακύκλωση”
Στον 2ο θεματικό κύκλο, Φροντίζω το περιβάλλον, σκεφτήκαμε να επιλέξουμε το θέμα της Ανακύκλωσης, αφού τα σκουπίδια είναι από τα σημαντικότερα προβλήματα του πλανήτη που απαιτεί άμεσα λύση.
Βασικοί στόχοι του προγράμματος ήταν οι εξής:
α) Να αποκτήσουν τα παιδιά θετική στάση και συμπεριφορά απέναντι στο περιβάλλον.
β) Να αναγνωρίζουν ποια προϊόντα ανακυκλώνονται και να τα ξαναχρησιμοποιούν στην καθημερινότητά τους.
γ) Να κατανοήσουν την έννοια της ανακύκλωσης και πως αυτή συνδέεται με την προστασία του περιβάλλοντος.
δ) Να καλλιεργήσουν την φαντασία τους ανακαλύπτοντας νέες χρήσεις των «άχρηστων» αντικειμένων, φτιάχνοντας ποικίλες κατασκευές.
ε) Να συνεργαστούν και να ανταλλάξουν απόψεις στην προσπάθειά τους να ευαισθητοποιήσουν και τα υπόλοιπα μέλη της τοπικής κοινωνία.
Μέσα από ποικίλες δραστηριότητες υπήρξαν και άλλοι επιμέρους στόχοι όπως:
Να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους.
Να μάθουν να ταξινομούν, να συγκρίνουν και να πειραματίζονται με τα διάφορα υλικά.
Να επιλέγουν και να χρησιμοποιούν δημιουργικά τα διάφορα ανακυκλώσιμα υλικά
Να αναπτύξουν την φαντασία και τη δημιουργικότητά τους. Να μάθουν να συνεργάζονται.
Να συμμετέχουν σε παιχνίδια ρόλων
Να διατυπώνουν προβλήματα
Να προτείνουν λύσεις και να επιλύουν προβλήματα.
Οι δραστηριότητες που έλαβαν μέρος ήταν αρκετές και ενδεικτικά αναφέρουμε τις παρακάτω:
Κάδοι ανακύκλωσης στο σχολείο από χάρτινες κούτες, κατασκευασμένοι από τα ίδια τα παιδιά
Ενεργοποίηση των παιδιών στο να πετούν τα σκουπίδια στους αντίστοιχους κάδους και των συσκευασιών που φέρνουν από το σπίτι τους αλλά και αυτών του σχολείου
Συλλογή πληροφοριών από έντυπο υλικό(φυλλάδια, περιοδικά, εφημερίδες)
Παρακολούθηση εκπαιδευτικών βίντεο σχετικών με το θέμα στο διαδίκτυο
Επίσκεψη στο Δήμο Φιλιατών και ενημέρωση από τον υπεύθυνο αντιδήμαρχο σχετικά με την ανακύκλωση που γίνεται στην πόλη μας
Δημιουργία αφισών
Επίσκεψη στην πρώτη τάξη του Α΄Δημοτικού σχολείου για να τους ενημερώσουμε σχετικά με το πρόγραμμα και να τους χαρίσουμε τις αφίσες και έναν πίνακα ζωγραφισμένο από τα ίδια τα παιδιά σχετικά με την ανακύκλωση
Φύλλα εργασίας και τραγούδια για την ανακύκλωση στο διαδίκτυο
Εκδόθηκε η εγκύκλιος για τις εγγραφές των μαθητών στα νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023 – 24 και οι αιτήσεις θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2023.Εγγραφές μετά την 20ή Μαρτίου στα νηπιαγωγεία θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
ΠΟΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΓΡΑΦΟΝΤΑΙ:
Στα νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023 – 2024 θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει την νόμιμη ηλικία εγγραφής όπως αυτή ορίζεται από τις σχετικές διατάξεις. Σύμφωνα με αυτές στα νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές /τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων ετών. Συγκεκριμένα στα νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023 – 24 εγγράφονται μαθητές γεννημένοι το 2019 και τα νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ:
α. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας.
β. Βιβλιάριο Υγείας του/της μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 7 του Π.Δ 79/2017 (Α’ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 44 του Ν. 4777/2021 (Α’ 25).
γ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) το οποίο από δίνεται από τις σχολικές μονάδες στους γονείς, προκειμένου να συμπληρωθεί από ιατρούς που παρακολουθούν τους μαθητές, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ (Α.Δ.Υ.Μ.)
δ) Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο προκύπτει η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή.
Το 1ο Νηπιαγωγείο Φιλιατών, εκπαιδευτικοί, γονείς και παιδιά, εξέφρασαν έμπρακτα την αλληλεγγύη και την συμπαράσταση στους λαούς της Τουρκίας και της Συρίας, που δοκιμάζονται από τους καταστροφικούς σεισμούς, συλλέγοντας είδη πρώτης ανάγκης για τις οικογένειες των θυμάτων και τα παρέδωσαν στον Ι.Ν. Αγίου Δημητρίου Φιλιατών.
Η συμβολή όλων μας στην προσπάθεια αυτή που καταβάλλει ο Δήμος και η εκκλησία Φιλιατών, να στηρίξει με κάθε πρόσφορο τρόπο τους σεισμόπληκτους συνανθρώπους μας είναι σημαντική και ευχαριστούμε τους γονείς του Νηπιαγωγείου μας για την έμπρακτη παροχή αρωγής.
Η μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο θεωρείται μια εξαιρετικά κρίσιμη εμπειρία στη ζωή του παιδιού επειδή θέτει τις βάσεις της μετέπειτα σχολικής του πορείας. Η ομαλή του μετάβαση δεν αποβλέπει μόνο στην ακαδημαϊκή επιτυχία του μαθητή αλλά πρωτίστως στη καλλιέργεια συναισθημάτων, κοινωνικής και συναισθηματικής επάρκειας. Είναι σημαντικό λοιπόν η μετάβαση να γίνει με τέτοιο τρόπο, ώστε τόσο τα παιδιά όσο και οι οικογένειές τους να έχουν μια θετική άποψη για το σχολείο και ιδιαίτερα τα παιδιά να έχουν την αίσθηση ότι είναι επαρκείς ως μαθητές.
Η έλλειψη ωστόσο συνέχειας και σταθερότητας μεταξύ του προγράμματος του Νηπιαγωγείου και της Α΄ Δημοτικού, ιδιαίτερα στην οργάνωση του χώρου και ο διαφορετικός τρόπος διεξαγωγής της εκπαιδευτικής διαδικασίας δημιουργεί ιδιαίτερα προβλήματα στην ομαλή μετάβαση των παιδιών. Αυτή η ασυνέχεια δημιουργεί ιδιαίτερο άγχος στα παιδιά που πολλές φορές επιτείνεται από τους ίδιους τους γονείς.
Προσπαθώντας να συμβάλουμε στην ομαλή μετάβαση των παιδιών στο Δημοτικό Σχολείο είναι σημαντικό όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς εκπαιδευτικοί, γονείς και παιδιά να συνεργαστούν προς την επίτευξη του κοινού σκοπού. Θεωρήσαμε λοιπόν πολύ σημαντικό το Νηπιαγωγείο μας να αναλάβει ως Σχέδιο Δράσης για αυτό το σχολικό έτος, ένα πρόγραμμα “Μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό” ώστε να βοηθηθούν τα νήπια να προσαρμοστούν ευκολότερα στο μελλοντικό νέο τους περιβάλλον.
Περιεχόμενο προγράμματος.
• Επισκέψεις γνωριμίας και εξοικείωσης των παιδιών του Νηπιαγωγείου με τους χώρους και τα πρόσωπα του Δημοτικού Σχολείου.
• Επισκέψεις γνωριμίας και εξοικείωσης με τις εκπαιδευτικές μεθόδους και τις δραστηριότητες του Δημοτικού Σχολείου.
• Οργάνωση και πραγματοποίηση κοινών εκπαιδευτικών δράσεων των νηπίων με τους μαθητές της Α΄ Δημοτικού.
• Εμπλοκή γονέων στη διαδικασία της μετάβασης
Στόχοι προγράμματος.
• Να γνωρίσουν τα νήπια τους χώρους και τα πρόσωπα του Δημοτικού Σχολείου.
• Να εξοικειωθούν με τις εκπαιδευτικές μεθόδους και δραστηριότητες της Α’ Δημοτικού.
• Η ανάπτυξη συνεργασίας μεταξύ δασκάλων και νηπιαγωγών με την ανταλλαγή εμπειριών και με τον από κοινού σχεδιασμό δραστηριοτήτων.
• Η ενημέρωση των γονέων και η ευαισθητοποίησή τους για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά κατά τη σχολική μετάβαση και η εφαρμογή μέτρων στήριξής τους.
Στρατηγικές υλοποίησης προγράμματος. Α΄ Επίσκεψη γνωριμίας στο Δημοτικό Σχολείο.
Στόχος της συγκεκριμένης στρατηγικής ήταν η βιωματική επαφή των νηπίων με τους δασκάλους, το χώρο και τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου. Η επίσκεψη έγινε στις 4-11-2022, σε προκαθορισμένη ημερομηνία μετά από συνεννόηση με το Διευθυντή του 1ου Δημοτικού Σχολείου, κ. Θεοδώρου Μιχάλη και τον γυμναστή, κ. Αδαμίδη Χρήστο, καθώς σκοπός της επίσκεψης ήταν η γενικότερη ξενάγηση μέσα στο χώρο, η γνωριμία με τον διευθυντή και η συμμετοχή μας στις διαδικασίες του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής.
Τα παιδιά επέστρεψαν ενθουσιασμένα από το Δημοτικό, ανυπομονώντας για την επόμενη συνάντηση, καθώς πολλά από τα νήπια βρέθηκαν με αρκετούς συμμαθητές τους, μαθητές της Α΄Δημοτικού πλέον, οι οποίοι φοιτούσαν την προηγούμενη σχολική χρονιά στο ίδιο νηπιαγωγείο.
Θα ακολουθήσουν κι άλλες κοινές δράσεις με το 1ο Δημοτικό σχολείο τις οποίες περιμένουμε με χαρά εν όψει Χριστουγέννων…..
Η διατροφή, η οποία περιλαμβάνει τα σωστά θρεπτικά συστατικά και σε ισορροπημένες ποσότητες και αναλογίες, είναι σημαντική για την ομαλή ανάπτυξη και εξέλιξη του παιδιού. Η ενημέρωση των παιδιών για την διατροφή τους από τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς και φυσικά τους διαιτολόγους , συνδυαστικά με την φυσική δραστηριότητα, μπορούν να συμβάλουν στην θεμελίωση υγιεινών συμπεριφορών και συνηθειών, οι οποίες διατηρούνται και εφόρου ζωής. Για όλους αυτούς τους λόγους, καλέσαμε και με μεγάλη χαρά υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας την κ. Έλενα Μπέζα, Διαιτολόγο- Διατροφολόγο του Ν . Φιλιατών, καθώς και την προπτυχιακή φοιτήτρια Διαιτολογίας κ. Ιουλία Κώτσια, στα πλαίσια της Παγκόσμιας ημέρας Διατροφής και των Εργαστηρίων δεξιοτήτων, του θεματικού κύκλου «Ζω καλύτερα – ευ ζην», με τίτλο: “Τη διατροφή μου προσέχω, γερό σώμα για να έχω”
Δοθείσης αυτής της ευκαιρίας, πραγματοποιήσαμε και την πρώτη μας συνάντηση με την 1η τάξη του 1ου Δημοτικού σχολείου Φιλιατών στα πλαίσια του Προγράμματος “Μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο Δημοτικό”, γι΄αυτό και η χαρά μας ήταν διπλή, αφού συναντηθήκαμε με μαθητές της προηγούμενης σχολικής χρονιάς εξασφαλίζοντας τη συνέχεια στις εμπειρίες των παιδιών και δίνοντας την ευκαιρία για δημιουργία νέων, εξίσου χρήσιμων.
Οι διαιτολόγοι αφού ρώτησαν τους μαθητές για τις διατροφικές τους συνήθειες, τους μίλησαν για την πυραμίδα της Μεσογειακής διατροφής και για τις υγιεινές επιλογές από κάθε ομάδα τροφίμων. Αναφέρθηκαν στην υγιεινή διατροφή και τα αποτελέσματά της στη βελτίωση της δυνατότητας μάθησης και σχολικής επίδοσης, στην ενδυνάμωση της θετικής εικόνας για το σώμα τους και στην αύξηση της αυτοπεποίθησής τους. Η διατροφή αυτή θα πρέπει να είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και ισορροπημένη, όπως ακριβώς είναι και η Διατροφική Πυραμίδα.
Ευχαριστούμε από καρδιάς την κ. Μπέζα Έλενα και Κώτσια Ιουλία για όλα όσα μας έμαθαν και το χρόνο που αφιέρωσαν.
Επόμενο ραντεβού μας, η ενημέρωση των γονέων πάνω σε θέματα διατροφής των παιδιών τους.
Στόχος της ομιλίας ήταν τα παιδιά όχι μόνο να κατανοήσουν τη διατροφική πυραμίδα αλλά και να φτιάξουν τη δική τους διατροφική πυραμίδα με τρόφιμα που τα ίδια ζωγράφισαν.
Κάθε γονιός θέλει να ξέρει πώς ήταν η ημέρα του παιδιού στο σχολείο. Όμως, η ερώτηση «πώς πέρασες σήμερα στο σχολείο;», συχνά παίρνει τη μονολεκτική απάντηση «καλά». Με ποιον τρόπο θα πρέπει να μιλάμε στα παιδιά, ώστε να έχουμε μία καλύτερη και πιο ουσιαστική επικοινωνία μαζί τους;
Κάποια παιδιά γυρίζοντας από το σχολείο στο σπίτι, περιγράφουν με κάθε λεπτομέρεια την ημέρα τους. Κάποια άλλα, όμως, δεν δείχνουν τόσο πρόθυμα να μιλήσουν, ούτε καν να απαντήσουν στις ερωτήσεις των γονιών τους.
Αν, λοιπόν, το παιδί δεν δείχνει έτοιμο να μιλήσει για ό,τι συμβαίνει όσο είναι στο σχολείο, πώς μπορούμε να το κάνουμε να ανοιχτεί και να πετύχουμε μία αληθινή επικοινωνία μαζί του;
Για να καταλάβουμε πώς περνάει το παιδί μας στο σχολείο, τι το ευχαριστεί και τι το δυσκολεύει, είναι καλό να κάνουμε ερωτήσεις που δεν μπορούν να απαντηθούν μονολεκτικά. Έτσι θα μπορέσουμε να εντοπίσουμε τα μαθήματα στα οποία υστερεί και να το βοηθήσουμε, να δούμε ποιες είναι οι σχέσεις του με τα άλλα παιδάκια στην τάξη και τη δασκάλα, κ.λπ.
Επίσης, μπορούμε να το ενθαρρύνουμε να μιλάει για τους συμμαθητές του και τους φίλους του στην τάξη, ώστε με αυτό τον τρόπο να περιγράφει περιστατικά στα οποία συμμετέχει, χωρίς να νιώθει ότι αναφέρεται μόνο στον εαυτό του.
Προσπαθήστε να κάνετε τις ερωτήσεις (όχι όλες μαζί βέβαια) σε στιγμές που βλέπετε ότι έχετε την προσοχή του παιδιού σας και που κι εσείς έχετε χρόνο να το ακούσετε πραγματικά.
Αν το παιδί σας είναι λιγομίλητο ή απλώς φαίνεται να μην έχει διάθεση να μιλήσει επιστρέφοντας από το σχολείο, δοκιμάστε να ανοίξετε διάλογο κάποια ώρα που χαλαρώνει, όπως πριν τον ύπνο.
Τίθεται σε λειτουργία για τις δημόσιες σχολικές μονάδες η πλατφόρμα https://edupass.gov.gr/η οποία αποτελεί ένα επιπλέον εργαλείο για την υγειονομική θωράκιση της δια ζώσης λειτουργίας των δημόσιων εκπαιδευτικών δομών.
Από την Δευτέρα 1 Νοεμβρίου τα self test των παιδιών θα τα δηλώνονται στην πλατφόρμα https://edupass.gov.gr/
Σας αποστέλλουμε σχετικές οδηγίες:
Πληκτρολογείτε στην google την διεύθυνση https://edupass.gov.gr/
Στην πλατφόρμα επιλέγετε το πράσινο πλαίσιο : Ξεκινήστε εδώ
Επιλέγετε την ενέργεια: ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ /ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ / ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Ακολούθως, επιλέγετε την κατηγορία “Δήλωση self test Μαθητών/τριών – Έκδοση Σχολικής Κάρτας για Covid-19”
Συμπληρώνετε τα στοιχεία μας, κωδικούς taxisnet, ΑΜΚΑ.
Στην επόμενη φόρμα πρέπει να συμπληρώσετε τα στοιχεία του σχολείου όπου φοιτά το παιδί σας. Αν έχετε δύο ή περισσότερα παιδιά θα πρέπει να επαναλάβετε όλη τη διαδικασία για κάθε παιδί. Ακολουθείτε τη διαδικασία υποβολής του αποτελέσματος. Μετά την υποβολή εκτυπώνετε την Σχολική Κάρτα και ο/η μαθητής/τρια την επιδεικνύει, χωρίς να την παραδίδει, στον εκπαιδευτικό της πρώτης ώρας και τη φέρει μαζί του/της μέχρι τη διενέργεια του επόμενου διαγνωστικού ελέγχου. Σε περίπτωση που τα παιδιά έχουν νοσήσει εντός του τελευταίου εξαμήνου η δήλωση αυτή πρέπει να γίνει μία μόνο φορά επιλέγοντας την κατηγορία: “Δήλωση μαθητών/τριών που έχουν εμβολιαστεί ή έχουν νοσήσει ή έχουν πρόσφατο PCR/Rapid test
Επίσης από τη Δευτέρα 01/11 έως και το Σάββατο 06/11, οι μαθητές όλων των βαθμίδων θα μπορούν να προμηθεύονται πέντε self test από τα φαρμακεία προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των ημερών από 5 έως 22 Νοεμβρίου.
Το self test πραγματοποιείται έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση κάθε Τρίτη και Παρασκευή στο σχολείο.
Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΦΙΛΙΑΤΩΝ. Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες μας για να μάθετε περισσότερα.
Εκεί μπορείτε να βρείτε διάφορες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους εκπαιδευτικούς που πλαισιώνουν το σχολείο μας, την προσβασιμότητα στο σχολείο μας, τον κανονισμό λειτουργίας, τα νέα του σχολείου μας και τα στοιχεία επικοινωνίας του.
Σαν σήμερα
17/12/1913: Υπογράφεται από τις Μεγάλες Δυνάμεις το πρωτόκολλο της Φλωρεντίας που καθορίζει τα σύνορα της Βορείου Ηπείρου. Σύμφωνα με αυτό, παραχωρούνταν στην Αλβανία η Χειμάρρα, οι ʼγιοι Σαράντα, το Δέλβινο, το Τεπελένι, το Αργυρόκαστρο, η Κορυτσά και άλλες ελληνικές πόλεις.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή