
Η διατροφή, η οποία περιλαμβάνει τα σωστά θρεπτικά συστατικά και σε ισορροπημένες ποσότητες και αναλογίες, είναι σημαντική για την ομαλή ανάπτυξη και εξέλιξη του παιδιού. Η ενημέρωση των παιδιών για την διατροφή τους από τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς και φυσικά τους διαιτολόγους , συνδυαστικά με την φυσική δραστηριότητα, μπορούν να συμβάλουν στην θεμελίωση υγιεινών συμπεριφορών και συνηθειών, οι οποίες διατηρούνται και εφόρου ζωής. Για όλους αυτούς τους λόγους, καλέσαμε και με μεγάλη χαρά υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας την κ. Έλενα Μπέζα, Διαιτολόγο- Διατροφολόγο του Ν . Φιλιατών, καθώς και την προπτυχιακή φοιτήτρια Διαιτολογίας κ. Ιουλία Κώτσια, στα πλαίσια της Παγκόσμιας ημέρας Διατροφής και των Εργαστηρίων δεξιοτήτων, του θεματικού κύκλου «Ζω καλύτερα – ευ ζην», με τίτλο: “Τη διατροφή μου προσέχω, γερό σώμα για να έχω”
Δοθείσης αυτής της ευκαιρίας, πραγματοποιήσαμε και την πρώτη μας συνάντηση με την 1η τάξη του 1ου Δημοτικού σχολείου Φιλιατών στα πλαίσια του Προγράμματος “Μετάβαση από το νηπιαγωγείο στο Δημοτικό”, γι΄αυτό και η χαρά μας ήταν διπλή, αφού συναντηθήκαμε με μαθητές της προηγούμενης σχολικής χρονιάς εξασφαλίζοντας τη συνέχεια στις εμπειρίες των παιδιών και δίνοντας την ευκαιρία για δημιουργία νέων, εξίσου χρήσιμων.
Οι διαιτολόγοι αφού ρώτησαν τους μαθητές για τις διατροφικές τους συνήθειες, τους μίλησαν για την πυραμίδα της Μεσογειακής διατροφής και για τις υγιεινές επιλογές από κάθε ομάδα τροφίμων. Αναφέρθηκαν στην υγιεινή διατροφή και τα αποτελέσματά της στη βελτίωση της δυνατότητας μάθησης και σχολικής επίδοσης, στην ενδυνάμωση της θετικής εικόνας για το σώμα τους και στην αύξηση της αυτοπεποίθησής τους. Η διατροφή αυτή θα πρέπει να είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και ισορροπημένη, όπως ακριβώς είναι και η Διατροφική Πυραμίδα.
Ευχαριστούμε από καρδιάς την κ. Μπέζα Έλενα και Κώτσια Ιουλία για όλα όσα μας έμαθαν και το χρόνο που αφιέρωσαν.
Επόμενο ραντεβού μας, η ενημέρωση των γονέων πάνω σε θέματα διατροφής των παιδιών τους.
Στόχος της ομιλίας ήταν τα παιδιά όχι μόνο να κατανοήσουν τη διατροφική πυραμίδα αλλά και να φτιάξουν τη δική τους διατροφική πυραμίδα με τρόφιμα που τα ίδια ζωγράφισαν.















