Παγκόσμια ημέρα υπαίθριας ζωής

Στο σχολείο μας πραγματοποιούμε όμορφες δραστηριότητες στην αυλή, όπως να τρώμε το δεκατιανό μας, να κάνουμε τις εργασίες μας και να ζωγραφίζουμε όλοι μαζί. Με αυτόν τον τρόπο απολαμβάνουμε τον καθαρό αέρα και μαθαίνουμε δημιουργικά έξω από την τάξη.

20260508 143730 » (συνέχεια…)

Ενημερωτική-Εκπαιδευτική δράση

Την Τετάρτη 20 Μαϊου 2026 το σχολείο σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Βελεστίνου διοργάνωσε την ενημερωτική – εκπαιδευτική δράση Αγωγής Υγείας με θέμα την στοματική υγεία και διατροφή. Στο χώρο του σχολείου κατόπιν προσκλήσεως παρευρέθηκε η οδοντίατρος του Κέντρου Υγείας Βελεστίνου κα. Ακριβούση Αναστασία.

20260523 211536 » (συνέχεια…)