Καλοκαιρινή Γιορτή Αποφοίτησης

Την Τρίτη 9-6-2026 πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή αποφοίτησης του Νηπιαγωγείου μας στην αυλή του σχολείου με παρουσία γονέων. Το θέμα τη γιορτής ήταν ” Οι 4 Εποχές” και περιελάμβανε πολλή μουσική, χορευτικό για κάθε Εποχή του χρόνου, ποιήματα και τραγούδια!

20260609 094016

Ακολούθησε μπουφές με κεράσματα για μικρούς και μεγάλους, προσφορά του Συλλόγου Γονέων με την ευγενική συμμετοχή και άλλων μαμάδων του σχολείου! Σας ευχαριστούμε πολύ!

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1ου Νηπιαγωγείου Επανομής σας εύχεται ένα καλό, ευχάριστο και ξέγνοιαστο Καλοκαίρι γεμάτο χαμόγελα!!! Ραντεβού τον Σεπτέμβριο…