Υλικά που χρειαστήκαμε:
- χαρτόνι κανσον γκρι σκούρο και ανοιχτό
- χαρτί βελουτέ ροζ
- κόλλα και ψαλίδι
Υλικά που χρειαστήκαμε:
Ξεκινάμε τις αποκριάτικες κατασκευές μας σε κλίμα χαράς!!!!!!!
Υλικά που χρειαστήκαμε:
Σχεδιάζουμε και κόβουμε σε κίτρινο κανσον μια μάσκα για κάθε παιδί και στο πάνω μέρος κολλάμε μια λωρίδα άσπρη για να κολλήσουν κομματάκια βελουτέ. Την υπόλοιπη μάσκα τη γεμίζουν με κίτρινα γκοφρέ κομματάκια……
Με χαρά υποδεχθήκαμε σήμερα στο Νηπιαγωγείο μας τους μαθητές του 23ου Νηπιαγωγείου Καλαμάτας. Παίξαμε στον παιδότοπο, φτιάξαμε κατασκευές με ξύλινα μανταλάκια μαζί με τον κύριο Κώστα Κουράκο, είδαμε παραμύθι, φάγαμε και βγήκαμε στην αυλή.
Περάσαμε υπέροχα και ανυπομονούμε να σας ξανασυναντήσουμε!!!!!!!!!!!!!!!!
Με πολύ κέφι και χαρά γιορτάσαμε σήμερα τα γενέθλια του συμμαθητή μας του Παναγιώτη!!
Ο Παναγιώτης έσβησε το κεράκι αφού του είπαμε το τραγουδάκι, φάγαμε τούρτα και ήπιαμε χυμό!!! Και εμείς για να του ευχηθούμε ζωγραφίσαμε και του φτιάξαμε μια κατασκευή για να θυμάται τα γενέθλια του στο Νηπιαγωγείο.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Παναγιώτη!!!!!!!!!!!!!!