Υλικά που χρειαστήκαμε
- χαρτόνι κανσον καφέ
- χαρτί γκοφρέ καφέ και πορτοκαλί
- κόλλα και ψαλίδι
Μια δραστηριότητα που βοηθάει στην εκμάθηση των αριθμών με την αντίστοιχη ποσότητα.
Κόβουμε σε χαρτόνι κανσον 5 δέντρα και στον κορμό γράφουμε από έναν αριθμό από το 1 μέχρι το 5 και τα πλαστικοποιούμε. Στη συνέχεια, κόβουμε με το φιγουροκόπτη λουλούδια. Το παιδί βάζει σε κάθε δέντρο τόσα λουλούδια όσα λέει ο κορμό του. Για παράδειγμα, στο δέντρο με τον αριθμό 4 το παιδί θα πρέπει να μετρήσει και να βάλει 4 λουλούδια.
Υλικά που χρειαστήκαμε:
Σχεδιάζουμε και κόβουμε ένα δέντρο, μηλιά σε μέγεθος Α3. Πάνω στη μηλιά βάζουμε και μήλα. Όσα μήλα έχει το δέντρο άλλα τόσα φτιάχνουμε επιπλέον. Πλαστικοποιούμε το δέντρο και τα μήλα και βάζουμε βέλκρο.
Το παιδί παίρνει ένα μήλο κάθε φορά και το κολλάει πάνω στο δέντρο.
Στόχοι δραστηριότητας:
Μια δραστηριότητα που μπορούμε να κάνουμε με τα παιδιά για την ενίσχυση τόσο της λεπτής κινητικότητας όσο και του οπτικοκινητικού συντονισμού.
Υλικά που χρειαστήκαμε:
Κόβουμε τα ζωάκια και τα πλαστικοποιούμε. Με το πιστόλι σιλικόνης κολλάμε τα καπάκια ίδιο χρώμα με αυτό του κάθε ζώου. Το παιδί παίρνει το πον πον και πρέπει να το βάλει μέσα στο καπάκι με το ίδιο χρώμα.
Στόχοι δραστηριότητας:
Μια δραστηριότητα που ενθουσιάζει τα παιδιά και βοηθάει στην εκμάθηση των αριθμών…..
Υλικά που χρειαστήκαμε:
Σχεδιάζουμε μήλα στο κόκκινο χαρτί και τα κόβουμε. Στη συνέχεια, γράφουμε έναν αριθμό σε κάθε μήλο και τον ίδιο σε κάθε μανταλάκι. Τα παιδιά παίρνουν ένα μήλο και προσπαθούν να βρουν το μανταλάκι με τον ίδιο αριθμό και να το βάλουν. Αν θέλουμε πλαστικοποιούμε τα μήλα……….
Στόχοι δραστηριότητας:
Κανονικά ξεκίνησε η χρονιά φέτος στο σχολείο μας ,παρά τις αντιξοότητες που υπήρξαν , την Δευτέρα 12/09 με τον καθιερωμένο αγιασμό Στον αγιασμό παρίσταται ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κ .Οικονομόπουλος Δημήτριος ο οποίος έδωσε μεγάλη προτεραιότητα στην στελέχωση του σχολείου με εκπαιδευτικούς Ειδικής αγωγής.
Υπάρχουν ακόμα ελλείψεις από βοηθητικό προσωπικό και Ειδικό Εκπαιδευτικό προσωπικό .
Σήμερα στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας παρουσιάστηκε η καλοκαιρινή γιορτή λήξης του σχολικού έτους από τους μαθητές μας. Γονείς, εθελοντές και φίλοι μας τίμησαν με την παρουσία τους.
Oι μικροί μαθητές παρουσίασαν ένα μουσικοκινητικό ταξίδι με όπλο την αγάπη , την ενότητα και τη συνεργασία , καταρρίπτοντας όλες τις αντιξοότητες και μένοντας σταθεροί στις αξίες τους. « Γιατί στη ζωή για να περνάς ωραία , θέλει και καλή παρέα».
Ένα μήνυμα τόσο επίκαιρο όσο ποτέ, βγαλμένο από τα παραμύθια αλλά με πραγματική δύναμη. Μια γιορτή που βγήκε από μια συλλογική προσπάθεια και δουλειά μαθητών και εκπαιδευτικών. Ευχαριστούμε όλους όσους για άλλη μια χρονιά μας βοήθησαν και μας στήριξαν με την αγάπη τους.
Καλό καλοκαίρι !