Περίοδος Υλοποίησης: (Δεκέμβριος 2022- 9 Φεβρουαρίου 2023)
Τίτλος Προγράμματος: «O Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής»
Έκαναν κολλάζ με εικόνες τροφών από περιοδικά και δημιούργησαν ελεύθερα τα δικά τους έργα!
Ομαδική δημιουργία κολλάζ με τις ομάδες των τροφών
- Τα παιδιά μαθαίνουν να γράφουν το γράμμα Δ, δ από το οποίο αρχίζει η “διατροφή” και ζωγραφίζουν κάτι που ξεκινάει από τη συγκεκριμένη φωνούλα!
- Τα παιδιά έφαγαν και απόλαυσαν μια πεντανόστιμη φρουτοσαλάτα!
Τα παιδιά, εμπνευσμένα από το κλασικό έργο “Βερτούμνος” του Ιταλού ζωγράφου Τ. Αρτσιμπόλντο, το αποτυπώνουν όπως μπορούν στο χαρτί τους.
Γυμναζόμαστε καθημερινά στην τάξη μας υιοθετώντας συνήθειες που προάγουν τη σωματική και ψυχική μας υγεία!
Την Τετάρτη 1η Μαρτίου 2023, πραγματοποιήθηκε στο τμήμα μας μια διαδικτυακή δράση για τους μαθητές των Νηπιαγωγείων και των πρώτων τάξεων Δημοτικού με θέμα: “Mαγειρεύοντας τη διατροφή μου”. Η εν λόγω δράση έδωσε την ευκαιρία σε μαθητές και μαθήτριες από διάφορα σχολεία να μάθουν και να συζητήσουν για την υγιεινή διατροφή με έναν ιδιαίτερα ευχάριστο τρόπο.
Τίτλος Προγράμματος: «O Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής»
Τα παιδιά δημιουργούν ομαδικά με την τεχνική του κολλάζ την “πυραμίδα της διατροφής” και την “ομαδοποίηση των τροφών σε υγιεινές και μη υγιεινές”.
- Κολλάζ με θέμα το υγιεινό πρωινό
- Τα παιδιά αποτυπώνουν μέσα από τη ζωγραφική τις ιδέες τους σχετικά με τον υγιεινό τρόπο ζωής.
- Τα παιδιά δημιουργούν με πηλό διάφορα φρούτα της προτίμησής τους
- Η πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής
Τίτλος Προγράμματος: «O Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής»
Τα παιδιά με την τεχνική του κολλάζ ταξινομούν τις τροφές σε υγιεινές και μη.
Τα παιδιά μαθαίνουν για την πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής και καταγράφουν τις ιδέες τους για τις συνήθειες που χρειάζεται να έχουμε για να είμαστε υγιείς.
- Τα παιδιά ομαδοποιούν τα φρούτα και τα λαχανικά
- Δημιουργία ενός ψηφιδωτού μήλου με την τεχνική του κολλάζ
Φύλλα εργασίας μέσα από τα οποία τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να εμπεδώσουν καλύτερα τα όσα έχουν μάθει.




























