6 ΜΑΡΤΙΟΥ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Παρακολουθήσαμε την ιστορία και σχολιάσαμε την συμπεριφορά της μηλοπαρέας.
Ποια τα συναισθήματα των μήλων; Είναι θυμωμένα, νευριασμένα και κοροϊδεύουν το πορτοκάλι.
Πως νιώθει το πορτοκάλι; Είναι στενοχωρημένο, λυπημένο και κλαίει.
Ώσπου ένα μηλαράκι το χέρι του απλώνει και ένα καλό λόγο έχει να του πει.
Γελάει το πορτοκάλι, γελάει και το μήλο. Το πορτοκάλι τώρα έχει ένα φίλο.
Τους βλέπουν τ’ άλλα μήλα, πάνε κι αυτά παρέα κι η φιλία τους ενώνει.
Προσπαθήσαμε κι εμείς να μπούμε στην θέση του θύματος αλλά και του θύτη
και μιλήσαμε για τα συναισθήματά μας (φόβο, τρόμο, ντροπή, μοναξιά – θυμό, νεύρα, εγωισμό)
Τα παιδιά αντιλήφθηκαν πως πρέπει να μιλούν για ότι τα φοβίζει και τα στενοχωρεί και ΟΧΙ να σιωπούν. Πως πρέπει να υποστηρίζουν το αδύναμο παιδί που γίνεται θύμα κάποιου “νταή” του σχολείου και να μην μένουν απλοί παρατηρητές.
Ο χαρταετός έγινε το σύμβολό μας, που θα μεταφέρει το μήνυμά μας σε όλα τα παιδιά:
“ΟΧΙ ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ”
“ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ”