Το Σχέδιο Δράσης της σχολικής μας μονάδας έχει τίτλο:
<<ΓΙΟΡΤΑΖΩ ΤΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ>>
ΗΜΕΡΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Η Διεθνής Ημέρα Δημοκρατίας εορτάζεται κάθε χρόνο στις 15 Σεπτεμβρίου.
Εισάγουμε τα παιδιά του νηπιαγωγείου σε βασικές έννοιες όπως: σεβασμός, συνεργασία, ισότητα, συμμετοχή, λήψη αποφάσεων με δίκαιο τρόπο.
Περιγραφή δραστηριότητας:
1.Συζήτηση στην παρεούλα
Ξεκινήσαμε με μια απλή κουβέντα: Τι είναι η δημοκρατία; Πώς μπορούμε να αποφασίσουμε όλοι μαζί; Θέλεις να πεις τη γνώμη σου, με ποιο τρόπο….
Διαβάσαμε παραμύθια (Το τζατζαλο και ΕΙΣΑΙ ΑΣΤΕΡΙ ΓΚΕΚΟ)
Προκύπτει συζήτηση για το καλό τζάτζαλο ,Πώς θέλουμε να είναι η τάξη μας;Τι μας κάνει να νιώθουμε όμορφα; Τι μπορούμε να κάνουμε όταν κάποιος στεναχωριέται;Πώς να βοηθάμε ο ένας τον άλλον;
2. «Το Συμβούλιο της Τάξης μας»
Δημιουργία “Συμβουλαίου-κανονες της ταξης΄΄
Αποφασίζουμε να δημιουργήσουμε το Συμβόλαιο της Τάξης.
Καθόμαστε όλοι σε κύκλο, εξηγούμε ότι εδώ όλοι έχουν λόγο και όλοι ακούμε με σεβασμό.
Στόχος μας είναι ν α ενισχυθεί η συμμετοχή των παιδιών στη λήψη αποφάσεων που αφορούν την καθημερινότητα της τάξης, να κατανοήσουν τη σημασία της ισότητας, του σεβασμού και της συνεργασίας, να εξασκηθούν σε βασικές δεξιότητες διαλόγου και ακρόασης. Τα παιδιά μαθαίνουν για τη δύναμη της ομάδας και της συμμετοχής και να καλλιεργηθεί η υπευθυνότητα και ο σεβασμός στους κοινούς κανόνες.
Αρχικά καταγράφονται όλες οι προτάσεις στον πίνακα.
Τα παιδιά αποφασίζουν να γράψουν και να ζωγραφίσουν τους κανόνες.
«Η Τάξη μας Ψηφίζει!»
Προκύπτει το θέμα που θα αναρτήσουμε το παραγόμενο υλικό.
Ακολουθεί διαδικασία ψηφοφορίας.
Τα παιδιά προτείνουν 3 επιλογές (στο ταμπλο, στο πίνακα, στην ντουλάπα). Κάθε παιδί παίρνει ένα «ψηφοδέλτιο» και βάζει ένα Χ ή ζωγραφίζει αυτό που προτιμά. Ρίχνουν το ψηφοδέλτιο στην «κάλπη». Μαζί με τα παιδιά μετράτε τις ψήφους. Ανακοινώνουμε το αποτέλεσμα (κερδίζει η ντουλάπα). Στόχος μας είναι να κατανοήσουν τα παιδιά με απλό τρόπο τη σημασία της συμμετοχής και της ψήφου, να μάθουν ότι η γνώμη όλων μετράει και να ασκηθούν στη λήψη απόφασης μέσα από συλλογική διαδικασία.
3. Κατασκευή – Ο Πίνακας της Δημοκρατίας
Κάθε παιδί παίρνει ένα «φύλλο» και ζωγραφίζει ή γράφει κάτι που θέλει να μοιραστεί με τους φίλους του..
Όλα τα φύλλα κολλιούνται σε ένα μεγάλο «πίνακα» από χαρτόνι με τίτλο : «Ο Πίνακας της Δημοκρατίας»
Τα παιδιά ψηφίζουν σε ποιο εμφανές σημείο θα αναρτηθεί ο πίνακας. Ο Πίνακας της Δημοκρατίας εντάσσεται στην καθημερινή πρωϊνη ρουτίνα της τάξης με στόχο την ενίσχυση της αυτενέργειας και της αυτοεκτίμησης ,την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων (σεβασμός, ακρόαση, αποδοχή διαφορετικής άποψης) και την μύηση στη δημοκρατική κουλτούρα.
- «Στην τάξη μας, όλοι έχουν λόγο!»
Τα παιδιά ψηφίζουν για κάτι που αφορά την τάξη τους κάνουν προτάσεις για τη διακόσμηση της.
Προτείνουν 3 επιλογές(ταμπλο,τοιχο,πορτα) και .Στόχος είναι να ενισχυθεί η συμμετοχή των παιδιών στη λήψη αποφάσεων που αφορούν την καθημερινότητα της τάξης, να κατανοήσουν τη σημασία της ισότητας, του σεβασμού και της συνεργασίας, να εξασκηθούν σε βασικές δεξιότητες διαλόγου και ακρόασης.
Στη συνέχεια καταγράφονται όλες οι προτάσεις στον πίνακα και ξεκινάμε…
Τα παιδιά ζωγραφίζουν το αποτύπωμα της παλάμης τους και γράφουν το όνομα τους
ΗΜΕΡΑ ΕΙΡΗΝΗΣ
Γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Ειρήνης στις 21 Σεπτεμβρίου .
Περιγραφή δραστηριότητας:
1.Συζήτηση στην παρεούλα-ομπρέλα της Ειρήνης
Στο άκουσμα της λέξης Ειρήνης τα παιδιά καλούνται να φέρουν στο μυαλό τους εικόνες και λέξεις. Τα παιδιά μίλησαν για τραγούδι, αγκαλιές, χορό, χάδι, φιλία, φιλί, αγάπη, παιχνίδι, χαμόγελο. Γράφουμε και ζωγραφίζουμε όλα αυτά τα ωραία που είπαμε. Φτιάχνουμε την ομπρέλα της Ειρήνης για να προστατεύσουμε όλα αυτά τα σημαντικά που μας προσφέρει και την διεκδικούμε.
2.Το χωριό της ΕΙΡΗΝΗΣ
Να και το χωριό της Ειρήνης ,όπου κατοικούν καλοί άνθρωποι και τα πουλιά εδώ διαλέγουν να χτίσουν τις φωλιές τους.
3.Το δέντρο της Ειρήνης
Τα παιδιά μεταφέρουν τα μηνύματα της ΕΙΡΗΝΗΣ και στην αυλή μας και μέσα στο σχολείο
4.Χορεύουμε την ΕΙΡΗΝΗ
Τραγουδάμε και χορεύουμε τραγούδια που αφορούν την ειρήνη, την αγάπη, την φιλία….
5.ΕΙΡΗΝΗ ΠΟΛΥ ΣΕ ΑΓΑΠΩ!
Τα παιδιά γράφουν ένα ποίημα για την ΕΙΡΗΝΗ
ΕΙΡΗΝΗ ΣΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΟΛΥ
ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ
ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΜΙΑ ΚΑΡΔΙΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ
ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΧΟΡΕΥΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
ΣΕ ΑΓΚΑΛΙΑΖΩ ΣΕ ΦΙΛΩ
ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ.
6.To γλυκό της ΕΙΡΗΝΗΣ
Φτιάχνουμε το γλυκό της ΕΙΡΗΝΗΣ με λέξεις που ζωγραφίζουν τα παιδιά και που προσδιορίζουν την έννοια της ΕΙΡΗΝΗΣ, όπως αυτά την αντιλαμβάνονται…
7.ΑΓΑΠΗ-ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Οργανώνουμε δράση ρομποτικής με τις λέξεις που επέλεξαν τα παιδιά.
ΗΜΕΡΑ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ
Γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Ηλικιωμένων στις 1 Οκτωβρίου .
Περιγραφή δραστηριότητας:
1.Σας αγαπώ πολύ.
Ζωγραφίζουμε για τον παππού και την γιαγιά και τους στέλνουμε το δικό μας μήνυμα.
‘Ενα βιβλίο για τον παππού και την
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΖΩΩΝ
Είναι μια ευκαιρία για τα νήπια να μάθουν για την ευαισθητοποίηση και την προστασία των ζώων μέσα από κατασκευές, ζωγραφική και ανάγνωση ιστοριών.
1.Παντομίμα
2.Δημιουργία αφίσας
Ζωγραφίζουμε το αγαπημένο μας ζωάκι και γράφουμε πώς συμπεριφερόμαστε στα ζώα;
3.Ψηφίζουμε το αγαπημένο μας ζωάκι
4.Προγραμματίζουμε τη Bee-bot να πάει στο ζωάκι που έχουμε επιλέξει
5.Η κατασκευή μας
ΗΜΕΡΑ ΛΕΥΚΟΥ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙΟΥ
Γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Λευκού Μπαστουνιού στις 15 Οκτωβρίου .
Περιγραφή δραστηριότητας
1.Διαδρομή με εμπόδια
Δημιουργούμε ένα απλό “μονοπάτι” στην τάξη και αφήνουμε τα παιδιά να περπατήσουν με κλειστά μάτια και με “οδηγό”
2. Κατασκευή λευκού μπαστουνιού
Φτιάχνουμε μαζί με τα παιδιά το λευκό μπαστούνι, μιλάμε για το τι σηματοδοτεί αυτό το αντικείμενο και κινούμαστε με αυτό.
3.Ζωγραφική με κλειστά μάτια
Δίνουμε στα παιδιά μαρκαδόρους και χαρτί και ζητούμε να ζωγραφίσουν με κλειστά μάτια .Ακολουθεί συζήτηση για το πώς ένιωσαν και αν ήταν εύκολο;
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα των δικαιωμάτων του παιδιού στις 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ .
Περιγραφή δραστηριότητας
1.Δημιουργία αφίσας΄΄ΤΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞO ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
Σχεδιάζουμε ένα μεγάλο ουράνιο τόξο . Στο κάθε χρώμα, τα παιδιά κολλούν ή ζωγραφίζουν ένα δικαίωμα του παιδιού και στα συννεφα
Δικαίωμα στη στη μάθηση, στο παιχνίδι, στην αγάπη και φροντίδα, στην υγεία.
Στοχεύουμε στην κατανόηση βασικών δικαιωμάτων του παιδιού με εργαλεία την ανάπτυξη συνεργασίας και συζήτησης και την δημιουργική έκφραση με υλικά και χρώματα
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
Γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία στις 3 ΔΕΚΕΜΒΕΙΟΥ .
Περιγραφή δραστηριότητας
1.Για τη συγκεκριμένη ημέρα είδαμε αρκετές εικόνες και βίντεο στον υπολογιστή. Ακολούθησε μία πολύ ωραία συζήτηση με τα παιδιά να δείχνουν αρκετό ενδιαφέρον και προβληματισμό.
2.Προσπαθήσαμε να μπούμε στη θέση αυτών των ανθρώπων για να καταλάβουμε τη δύναμη ψυχής που έχουν αυτοί οι άνθρωποι και ότι αυτό που χρειάζονται είναι μόνο το σεβασμός μας.
3.Στο τέλος τα παιδιά δημιούργησαν και μία όμορφη αφίσα.
ΗΜΕΡΑ ΑΓΑΠΗΣ
Γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα Αγάπης στις 14 Δεκεμμβρίου .
Περιγραφή δραστηριότητας:
1.<<Συμφωνία αγάπης στο σπίτι>>
2.<<Λέξεις που ζεσταίνουν την καρδιά>>
2.<<Μήνυμα Αγάπης>>
Με τη βοήθεια των γονιών μου γράφω ή ζωγραφίζω ένα μήνυμα αγάπης
Το Σχέδιο Δράσης της σχολικής μας μονάδας έχει τίτλο:
<<ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Prow>>
Το νηπιαγωγείο μας υλοποιεί το προγράμματος PROW – Σύστημα Θετικής Ενίσχυσης της Συμπεριφοράς.
Διαπραγματευόμαστε τις αξίες του σεβασμού, υπευθυνότητας και της ασφάλειας.
Στόχος της δράσης είναι η ενίσχυση της θετικής συμπεριφοράς των μαθητών.
ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ,ΤΗΣ ΕΥΓΕΝΕΙΑΣ,ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ……
Με εργαλείο το εργαστήριο δεξιοτήτων με τίτλο
΄΄Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο΄΄
οργανώθηκαν δράσεις ενίσχυσης της θετικής συμπεριφοράς μεταξύ των μαθητών.
Τα παιδιά γνωρίστηκαν παίζοντας κινητικά παιχνίδια….
αλλά και παιχνίδια συνεργασίας με διάφορα υλικά…
Τα παιδιά φτιάξανε τους κανόνες της ομάδας επιδιώκοντας τη δημιουργία κανόνων εύρυθμης λειτουργίας της ομάδας, την αναγνώριση θετικών χαρακτηριστικών και δεξιοτήτων που έχει ο εαυτός μας και ο άλλος καθώς και τον σεβασμό απέναντι στον άλλον.
Διαβάσαμε το παραμύθι «Η Σκάλα της Αγάπης» και στη συνέχεια το ζωγραφίσαμε, δημιουργήσαμε με διάφορους τρόπους τη δική μας σκάλα και με τη βοήθεια της Bee-Boοd κάθε ζωάκι διάλεγε τη δική του διαδρομή για να μπορέσει να πάρει το αστεράκι και να το επιστρέψει στο ουρανό.
Τα παιδιά έφτιαξαν αφίσα για την συνεργασία και τον σεβασμό.
Τα παιδιά εξασκήθηκαν σε ικανότητες επικοινωνίας με στόχο να προσπαθήσουν να επικοινωνήσουν με ποικίλους τρόπους όπως εξωλεκτικά , με κινήσεις, ήχους, εκφράσεις προσώπου, με γλώσσα ακαταλαβίστικη μέσω αυτοσχεδιασμών.
Τα παιδιά συνεργάστηκαν σε κύκλο και ζωγράφισαν το ζευγάρι γάτα-εξωγήινος.
Έγιναν εφευρέτες και ομαδικά συνέθεσαν αυτοσχέδιες κατασκευές από ανακυκλώσιμα υλικά .
Τα παιδιά χρειάστηκε να βρουν τρόπο να συνεργαστούν ,σεβόμενα τις ιδέες της ομάδας ώστε να αυτοσχεδιάσουν με τα σώματα τους με την συνοδεία μουσικής .
Στα πλαίσια της ενσυναίσθησης και της επίλυσης συγκρούσεων τα παιδιά χρειάστηκε να εμπλακούν σε δραστηριότητες υποθετικών πραγματικών καταστάσεων που περιείχαν προβλήματα διαφωνιών η συγκρούσεων ώστε να προσπαθήσουν να κατανοήσουν τους άλλους ,να συνεργαστούν, να σεβαστούν όλες τις ιδέες ώστε να βρουν τρόπους να επιλύσουν τις συγκρούσεις .
Τελικό προϊόν αποτελεί η εικονογράφηση ενός παραμυθιού σε ομάδες.
Αποτυπώνουμε στο χαρτί την αξία της συνεργασίας,της ευγένειας και του σεβασμού.
ΓΙΟΡΤΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Με αφορμή την Πανελλήνια ημέρα Σχολικού αθλητισμού συμμετείχαμε σε δραστηριότητες και αθληθήκαμε μαζί δίνοντας ποιότητα στη ζωή!!Στο τέλος κερδίσαμε και τα μετάλλια μας!!

14-27 Οκτωβρίου γιορτάζουμε την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα 2024
ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΔΥΟ ΔΡΑΣΕΙΣ……………………
ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
Αρχικά, χρησιμοποιώντας διάσημους πίνακες ζωγραφικής ως σημεία αναφοράς, τα παιδιά θα αναπτύξουν δεξιότητες παρατήρησης, ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων καθώς θα προσπαθούν να εντοπίσουν συγκεκριμένα στοιχεία σε κάθε έργο τέχνης. Παράλληλα, θα έχουν την ευκαιρία να σχεδιάσουν και να εκτελέσουν απλές εντολές προγραμματισμού για να κινηθούν σε ένα επιδαπέδιο πλέγμα και να καθοδηγήσουν το ρομποτάκι beebot. Συγκεκριμένα επιλέγουμε έξι γνωστούς πίνακες ζωγραφικής:
Βίνσεντ Βαν Γκογκ, Red Vineyards at Arles, 1888
Βίνσεντ Βαν Γκογκ, L’Allée des Alyscamps, 1888
Βίνσεντ Βαν Γκογκ, Falling Autumn Leaves
Βίνσεντ Βαν Γκογκ, The Garden of Saint-Paul Hospital with Figure, 1889
Βίνσεντ Βαν Γκογκ, Avenue of Poplars in Autumn (1884), Μουσείο Βαν Γκογκ
Βίνσεντ Βαν Γκογκ, Autumn Landscape with Four Trees, 1885
που έχουν για θέμα τους το Φθινόπωρο και τους τοποθετούμε σε ένα πλέγμα 4×4. Το πλέγμα είναι επιδαπέδιο για το ρομποτάκι beebot. Τα παιδιά επιλέγουν ένα στοιχείο από κάθε πίνακα.
Σε έξι κάρτες με τα έξι στοιχειά ο/ μαθητής/τρια πρέπει να εντοπίσει τον πίνακα στον οποίο ανήκει το στοιχείο και να προγραμματίσει τη beebot στο επιδαπέδιο πλέγμα περιγράφοντας τις κινήσεις του/της για να βρει τον σωστό πίνακα. Δεν δίνεται προφορική οδηγία, κάθε παιδί οδηγείται από την κάρτα.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Pixel Art
Στόχος της δραστηριότητας είναι οι μαθητές να δούνε μια μορφή κώδικα και αναπαράστασης μιας εικόνας, να δημιουργήσουν τον δικό τους κώδικα, να είναι προσεκτικοί σε κάθε τους βήμα και να δημιουργήσουν με τους φίλους τους.
Τα παιδιά εμπνέονται από τους διάσημους πίνακες ζωγραφικής του Βίνσεντ Βαν Γκογκ με θέμα το φθινόπωρο τους οποίους παρατήρησαν και ανέλυσαν στα πλαίσια δραστηριότητας ρομποτικής (ΕuCodeWeek) και αρχικά συνεργάζονται, ανταλλάσσουν ιδέες και δημιουργούν τα σχέδια τους ( μια ομπρέλα και ένα φθινοπωρινό δέντρο) σε ένα πλέγμα στον πίνακα ομαδικά.
Στη συνέχεια μέσα από μια δραστηριότητα Pixel Art τα παιδιά να κατανοούν και γνωρίζουν πώς αναπαρίσταται μια εικόνα σε ένα ψηφιακό μέσο και δημιουργούν το σχέδιο στον υπολογιστή .Με αυτό τον τρόπο αναπτύσσουν τις δεξιότητες λεπτής κινητικότητας, της ακρίβειας ,της προσοχής στη λεπτομέρεια και της υπολογιστικής σκέψης καθώς γνωρίζουν ένα είδος κωδικοποίησης της εικόνας στο ψηφιακό μέσο.
Πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί για να ανακαλύψετε το κρυμμένο σχέδιο!
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ…
Γιορτάzουμε την Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
ΚΑΙ ΠΕΤΑΜΕ ΤΗ ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ……
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΠΟΙΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΘΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ……
ΤΙΣ ΤΣΑΛΑΚΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΤΑΜΕ ΣΤΟΝ ΚΑΔΟ.
ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΜΗΜΑ.
ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ ……
ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΑΣ….
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ…..
ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΙΑΣ ΜΑΝΟΥΛΑΣ ΟΡΓΑΝΩΣΑΜΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΛΑΖΑΡΑΚΙΑ…….
Αναγνώριση Συναισθημάτων,Διαχείριση θυμού, Η δύναμη της συγγνώμης,Η συνταγή της φιλίας
Με εργαλείο το εργαστήριο δεξιοτήτων με τίτλο
΄΄Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο΄΄
O ΣΙΜΟΣ…..
“Το Δίλημμα του Αυτοκράτορα”
ΣΤΑ ΠΑΙΣΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
“Το Δίλημμα του Αυτοκράτορα”
H EΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΥΛΑΙΑΣ-ΧΟΡΤΙΑΤΗ
ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΑΣ ΜΟΝΑΔΑ.
ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΙΝ,ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΣΕΙΣΜΟ!
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΑΣ ΜΟΝΑΔΑ…
ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ… την Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο
ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ….
Με εργαλείο το εργαστήριο δεξιοτήτων με τίτλο
΄΄Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο΄΄
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΥ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΑΣ ΜΟΝΑΔΑ…
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΕΙΟ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΥΓΕΙΑΣ ΝΕΑΠΟΛΕΩΣ.
Συμμετοχή σε εικαστική δράση περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης…
Συμμετέχουμε σε εικαστική δράση περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης με τίτλο “Η δεύτερη ζωή των ρούχων”, του followgreen του Δήμου Πυλαίας-Χορτιάτη
ΤΙΤΛΟΣ: «Ράβουμε έναν κόσμο με αγάπη για τη φύση!»
Με μικρά χεράκια και μεγάλα όνειρα, φτιάξαμε τον δικό μας κόσμο από υφάσματα, παλιά ρούχα και κουμπιά.
Με οδηγό τη φαντασία και την οικολογική τους συνείδηση, τα παιδιά συνεργάστηκαν δημιουργικά για να κατασκευάσουν έναν πολύχρωμο κόσμο από παλιά ρούχα και υφάσματα και κουμπιά.
Μέσα από θάλασσες, δέντρα και ζώα που «γεννήθηκαν» από κουμπιά και αποκόμματα
(αγρόκηπος με κεράσια ,καρότα ,καρπούζια, καλαμπόκια, παιδιά που μαζεύουν σκουπίδια για να διατηρηθεί καθαρό το δασικό και το θαλάσσιο περιβάλλον), ανέδειξαν την αξία της συνεργασίας, του σεβασμού προς τη φύση, της υπευθυνότητας απέναντι στο περιβάλλον και της ανάγκης για ασφάλεια του πλανήτη μας – μιας Γης καθαρής, υγιούς και προστατευμένης για όλους. Τα υλικά που θα κατέληγαν στα σκουπίδια, μεταμορφώθηκαν σε μήνυμα ελπίδας και περιβαλλοντικής ευαισθησίας. Ένα έργο που μας θυμίζει πως τίποτα δεν πάει χαμένο όταν υπάρχει αγάπη για τη Γη μας.
«Ράβουμε έναν κόσμο με αγάπη για τη φύση!»
OΡΓΑΝΩΣΗ…
ΑΘΛΗΤΙΚOY EKΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΤΟΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ….
΄΄MINI PRSCHOOL΄΄
ΣΦΑΙΡΟΒΟΛΙΑ-ΡΙΨΕΙΣ,ΜΠΑΣΚΕΤ,ΣΚΥΤΑΛΟΔΡΟΜΙΑ,ΕΜΠΟΔΙΑ…
ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗΣ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ…
ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΑΣ…
ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ…
ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΚΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΣΟΥΠΕΡ ΗΡΩΕΣ!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ
ΤΗΝ κ. ΜΑΡΙΑ ΒΑΡΒΕΡΗ,ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΗΣ:
΄΄ΤΑ ΟΡΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ¨
ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ…..
ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΞΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΘΕΤΟΥΜΕ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΕΙΑ
-ΠΟΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ;
-ΤΙ ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ;
-ΤΙ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΙ;
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟΥ…..ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΤΙΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ:
-ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ,
-ΜΙΛΑΩ ΧΑΜΗΛΟΦΩΝΑ,
-ΣΗΚΩΝΩ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ,
-ΤΟΝ ΚΟΙΤΩ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ,
-ΤΟΝ ΑΚΟΥΩ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ,
-ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΕΥΓΕΝΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ,
-ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
-ΠΟΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ;(ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ)
-ΤΙ ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ;(ΝΑ ΤΟΝ ΚΟΙΤΩ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ)
-ΤΙ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΙ;(ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ,ΜΙΛΑΩ ΧΑΜΗΛΟΦΩΝΑ)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
-ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΗΡΕΜΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΟΥ
-ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΡΕΧΩ
-ΝΑ ΒΗΧΩ΄Η ΦΤΕΡΝΙΖΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΚΩΝΑ ΜΟΥ Ή ΣΕ ΧΑΡΤΟΜΑΝΤΗΛΟ
-ΝΑ ΚΛΕΙΝΩ ΤΗ ΒΡΥΣΗ
-ΝΑ ΕΛΕΓΧΩ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΟΥ
-ΝΑ ΠΛΕΝΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΣΩΣΤΑ
-ΝΑ ΕΧΩ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ
-ΠΟΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ;(ΝΑ ΝΑ ΚΛΕΙΝΩ ΤΗ ΒΡΥΣΗ)
-ΤΙ ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ;(ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΗΡΕΜΑ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΝΩ ΤΗ ΒΡΥΣΗ )
-ΤΙ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΙ;(ΝΑ ΕΛΕΓΧΩ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΟΥ)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ
-ΠΕΤΩ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΑΔΟ
-ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΜΟΥ
-ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΩ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΟΥ
-ΤΑΚΤΟΠΟΙΩ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ
-ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΣΩΣΤΣ ΤΗΝ ΤΟΥΑΛΕΤΑ(ΚΑΖΑΝΑΚΙ,ΠΛΥΣΙΜΟ ΧΕΡΙΩΝ,ΣΚΟΥΠΙΣΜΑ)
-ΣΥΜΜΑΖΕΥΩ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΟΥ
-ΔΙΑΤΗΡΩ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΘΑΡΗ
-ΠΟΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ;(ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΩ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΘΑΡΗ)
-ΤΙ ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ;(ΝΑ ΠΕΤΩ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΑΔΟ)
-ΤΙ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΙ;(ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΩ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΟΥ)
ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΠΟΙΑ ΔΡΑΣΗ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΑ ΕΜΑΙ ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ/Η
ΟΡΓΑΝΩΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗΣ
Το Σχέδιο Δράσης της σχολικής μας μονάδας έχει τίτλο:
”ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΥΝΑΤΗ!”
Επισκέπτεται το σχολείο αγαπημένη μας γιαγιά…..
μας αφηγείται με τον δικό της μοναδικό τρόπο την ιστορία των ΧΡΙΣΤΟΥΓΓΕΝΩΝ και τις δικές της παιδικές αναμνήσεις….
οργανώνεται εργαστήρι ζαχαροπλαστικής με την συνδρομή μιας μανούλας και φτιάχνουμε τα χριστουγεννιάτικα μπισκοτάκια μας….
χριστουγεννιάτικο κέρασμα για παιδιά και γονείς………
οργανώνεται απογευματινό εργαστήρι χριστουγεννιάτικης κάρτας για παιδιά και γονείς..
στολίζουμε το δέντρο μας… με ευχές
απολαμβάνουμε χορό και τραγούδι
ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ
ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟ ΣΕ ΓΟΝΕΙΣ
ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΕ(ΕΝΩΣΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ).
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΤΙΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΑΣ ΝΟΣΗΜΕΥΤΡΙΑ ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΣΕ ΤΗΝ ΟΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΜΑΝΟΥΛΑ……
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ,ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΜΕ,ΧΟΡΕΨΑΜΕ ……………………….
ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ ΥΛΟΠΟΙΕΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ PROW.
ΑΦΟΥ ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΕ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΜΕ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΒΡΑΒΕΙΑ …
ΣΗΜΕΡΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ.
ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΕΥΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΄΄ΚΑΛΗΜΕΡΑ΄΄
ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ…
ΑΦΟΥ ΠΡΟΗΓΗΘΗΚΕ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΣΥΝΕΧΙΣΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ…..
ΑΤΟΜΙΚΗ,ΟΜΑΔΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΣ…!!!
ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
ΣΥΝΕΧΙΣΑΜΕ ΜΕ ΤΗ ΛΕΞΗ ΣΥΓΝΩΜΗ…
ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΠΟΥΦΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΚΡΑΙΤΙΚΟ ΠΑΡΤΥ ΜΑΣ.
ΤΕΘΗΚΕ ΣΕ ΛΕΙΤΟΤΡΓΙΑ ΤΟ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΑΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ .ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ.
ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΠΛΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ
ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ…………………….
ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024
OΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Η 3η ΣΥΝΑΤΗΣΗ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΓΟΝΕΩΝ …………….
ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙΟΥ
OΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΚΑΙ Η 4η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 15 ΜΑΪΟΥ 2024…
ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ.
Η ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΜΑΝΟΥΛΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ,ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ , ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΜΑΣ…
ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΜΕ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ…..
ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΝΑ ΧΑΡΙΣΕΙ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ…
ΓΕΜΙΣΕ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ ΜΕ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΑΓΚΑΛΙΕΣ….
ΒΙΒΛΙΑ (ΔΩΡΕΑ ΓΟΝΕΑ) ΚΑΙ ΣΕΛΙΔΟΔΕΙΚΤΕΣ…….
ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΒΙΒΛΙΟ…
”Η ΟΧΙΑ,Η ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ”
ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΜΕ ΣΕ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΕΡΥΘΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΗΜΕΡΑΣ ΥΓΕΙΑΣ,ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΜΑΝΟΥΛΑ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΠΛΑΣΑΜΕ ΤΑ
ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΖΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ.
ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΚΑΛΙΑ!!!
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΠΑΣΑΛΙΝΟ ΜΑΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ….
ΔΙΑΚΟΣΜΟΥΜΕ ΛΑΜΠΑΔΕΣ…
ΣΤΟΛΙΖΟΥΜΕ ΓΥΨΙΝΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ..
ΚΑΙ ΓΕΜΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΕΤΑ ΜΑΣ ΜΕ ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΑΥΓΑ…
ΠΑΣΧΑ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ
ΜΑΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΜΙΑ ΜΑΝΟΥΛΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ..
ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ…FROHE OSTERN,ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΑΥΓΑ..BUNTE OSTEREIER,ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΛΑΓΟ..OSTERHASE KAI ΤΕΛΟΣ ΓΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΚΟΤΣΙΑΔΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ..OSTERZOPF.

ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΓΕΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑ…
ΒΟΥΤΥΡΟ ΜΑΡΜΕΛΑΔΑ ΤΥΡΙ ΚΡΕΜΑ..
ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΕΡΑΣΜΑ ΤΑ ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΑ ΑΥΓΟΥΛΑΚΙΑ…
ΟΡΓΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΝΟΥΛΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ….
ΒΛΕΠΟΥΜΕ ,ΠΑΙΖΟΥΜΕ,ΑΓΓΙΖΟΥΜΕ,ΜΥΡΙΖΟΥΜΕ ΓΕΥΟΜΑΣΤΕ…
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!
ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΨΗΦΙΑΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΕ ΤΙΤΛΟ΄΄ΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΡΩΩ;΄΄
ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟΕΡΓΑΣΤΗΡΙ.
ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ…..
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ….
ΜΙΑ ΜΑΝΟΥΜΑ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
΄΄ΜΙΑ ΘΑΛΑΣΣΑ ΠΛΑΣΤΙΚΟ”
ΠΑΙΞΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ….
ΓΙΝΑΜΕ ΣΟΥΠΕΡ ΗΡΩΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΜΑΝΟΥΛΑ!!!
Το Σχέδιο Δράσης της σχολικής μας μονάδας έχει τίτλο
΄΄ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΑΖΙ, ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΔΥΝΑΤΗ΄΄
Διαβάζουμε το παραμύθι <<Δώσ’μου το χέρι σου>>
Χωριζόμαστε σε δύο ομάδες(αρκούδες και αλεπούδες)
και φτιάχνουμε το μέλι………………………….
με ότι υλικό έχουν επιλέξει οι ομάδες………
στη συνέχεια γινόμαστε μια ομάδα και φτιάχνουμε το μέλι στο δάσος κοντά στις άγριες μέλισσες…………
και τέλος μοιραζόμαστε και γευόμαστε το μέλι.
Στο πλαίσιο της οικοδόμησης αμοιβαίων σχέσεων εμπιστοσύνης και της καλλιέργειας ομαδικού πνεύματος………..
ΔΙΑΚΟΣΜΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ………………………..ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!!!
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΙΑ…..
ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΟΥ ΘΕΟΦΙΛΟΥ…
Εργαζόμαστε ομαδικά για το σκηνικό για την Γιορτή της Μητέρας, και γράφουμε , μελοποιούμε ένα τραγούδι για χάρη της:Για την μαμά μου που αγαπώ,
ένα τραγούδι θα πω και θα της το χαρίσω,
ένα αστέρι θα βρω και θα της το χαρίσω,
ένα λουλούδι θα βρω και θα της το χαρίσω,
ένα φιλάκι γλυκό θα της χαρίσω!!!
Στο πλαίσιο της οικοδόμησης αμοιβαίων σχέσεων φιλίας,αποδοχής, σεβασμού παρακολουθούμε την παράσταση κουκλοθεάτρου ΄΄ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ΄΄

Κατασκευάζουμε το πρωτομαγιάτικο στεφάνι μας…..
Στα πλαίσια της συνεργασίας και της αλληλεπίδρασης οργανώνονται αθλητικά παιχνίδια στον αύλειο χώρο…..
Στα πλαίσια της συνεργασία μας με το 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙΟΥ οργανώνεται κοινή δράση στον αύλειο χώρο με την συμβουλευτική παρέμβαση της ψυχολόγου και της κοινωνικής λειτουργού της Ε.Δ.Υ.
Επισκεφθήκαμε το 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΩΝ ΔΥΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΜΕΡΟΣ ΠΑΡΑΓΟΜΕΝΟΥ ΥΛΙΚΟΥ.
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙΟΥ,
ΜΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ, ΧΟΡΟ ΚΑΙ ΔΩΡΑΚΙΑ……….








































































































ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ












































































































































και παρουσιάζουμε μέρος παραγόμενου υλικού στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων,της συμμετοχής μας στο Διεθνές Δίκτυο<<Μαθαίνω για τα Δάση>> και του Σχεδίου Δράσης της Σχολικής Μονάδας.
Παρουσιάζουμε λοιπόν μακέτα,αφίσσες και τέλος το βιβλίο μας με τίτλο<<Η αλεπού και ο λύκος στο δάσος Κουρί>>





