ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2025-2025- 2026
Δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα για σύγχρονα θέματα Εκπαιδευτικής Ηγεσίας

Το Εκπαιδευτικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Frederick (EKEK) και η Ερευνητική Ομάδα RILL (Research and Innovation in Learning and Leadership) προσφέρουν δωρεάν σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, ειδικό πρόγραμμα για την Εκπαιδευτική Ηγεσία.
Το πρόγραμμα, το οποίο προσφέρεται στο πλαίσιο του εξ αποστάσεως Μεταπτυχιακού Προγράμματος Διοίκηση και Ηγεσία Σχολικών Μονάδων, απευθύνεται, επιπλέον, σε υποψήφιους/ες και εν ενεργεία διευθυντές/τριες σχολικών μονάδων, σε στελέχη εκπαίδευσης, φοιτητές/τριες και ενδιαφερόμενους/ες για το θέμα.
Το πρόγραμμα υποστηρίζει όσους και όσες επιδιώκουν εξέλιξη σε θέσεις ευθύνης ή/και επιθυμούν να βελτιώσουν την καθημερινή τους επαγγελματική πρακτική και εστιάζει σε θέματα που συνδέονται με τις απαιτήσεις της σύγχρονης σχολικής πραγματικότητας.
Σκοπός του προγράμματος είναι η απόκτηση μιας σφαιρικής εικόνας των προκλήσεων και των εργαλείων της ηγεσίας στη σχολική μονάδα και η ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και των στελεχών εκπαίδευσης ώστε να ηγούνται με επαγγελματισμό, στρατηγική και ανθρωποκεντρική προσέγγιση.
Διάρκεια Προγράμματος και Μέθοδος Υλοποίησης
Το πρόγραμμα έχει διάρκεια 6 μηνών και υλοποιείται με μικτή μορφή μάθησης (blended learning), συνδυάζοντας σύγχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευση. Περιλαμβάνει 10 διαδικτυακά webinars, με ρυθμό περίπου ένα ανά δύο εβδομάδες, ώστε να δοθεί χρόνος για εμβάθυνση και εφαρμογή. Η παρακολούθηση στα webinars δεν είναι υποχρεωτική, ωστόσο θα είναι μια ωραία ευκαιρία σύνδεσης και άμεσης επαφής. Τα webinars θα βιντεοσκοπούνται, ώστε να διευκολύνονται όσοι και όσες επιθυμούν να τα δουν σε επόμενο χρόνο. Παράλληλα, οι συμμετέχοντες/ουσες θα έχουν πρόσβαση σε ψηφιακή πλατφόρμα με πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό, θα συμμετέχουν ενεργά σε διαδικτυακά φόρουμ συζήτησης και θα ολοκληρώνουν μικρές ασκήσεις, που ενισχύουν την πρακτική κατανόηση των θεματικών ενοτήτων.
Η 1η συνάντηση είναι προγραμματισμένη για την Πέμπτη, 11 Δεκεμβρίου, 19.00-20.00 (μέσω Zoom).
Θεματικές Ενότητες
1. Το σχολείο, ως οργανισμός που μαθαίνει
Η ενότητα παρουσιάζει το σχολείο ως μια ζωντανή και εξελισσόμενη κοινότητα μάθησης. Εξετάζονται οι μηχανισμοί μέσα από τους αναπτύσσεται η συλλογική μάθηση, καθώς και οι συνθήκες που ενισχύουν την κουλτούρα συνεργασίας, αναστοχασμού και συνεχούς βελτίωσης.
2. Εισαγωγή στα γραφειοκρατικά καθήκοντα του/της Διευθυντή/τριας Σχολικής Μονάδας
Αποτελεί μια πρακτική εισαγωγή στις διοικητικές και οργανωτικές υποχρεώσεις της διεύθυνσης. Παρουσιάζονται βασικές διαδικασίες, πρωτόκολλα, έγγραφα και θεσμικές απαιτήσεις που διασφαλίζουν την εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδας.
3. Η έννοια της αποτελεσματικής αλλαγής στη σχολική μονάδα
Η ενότητα διερευνά τι σημαίνει «αλλαγή» στο σχολικό περιβάλλον και ποιες προϋποθέσεις απαιτούνται για να είναι ουσιαστική και βιώσιμη. Αναλύονται τα εμπόδια, οι παράγοντες επιτυχίας και ο ρόλος της ηγεσίας στον σχεδιασμό και την υλοποίηση αλλαγών.
4. Λήψη αποφάσεων σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς
Παρουσιάζονται βασικά μοντέλα λήψης αποφάσεων, πηγές επιρροής και παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα των επιλογών. Η ενότητα περιλαμβάνει πρακτικά παραδείγματα και εργαλεία για τεκμηριωμένη, συνεργατική και ηθικά ευαίσθητη λήψη αποφάσεων.
5. Επαγγελματική Ανάπτυξη και Μάθηση Εκπαιδευτικών
Αναλύονται οι σύγχρονες θεωρίες επαγγελματικής μάθησης και τα μοντέλα ανάπτυξης του προσωπικού. Εξετάζεται ο ρόλος της ηγεσίας στη δημιουργία σχολείου που μαθαίνει, καθώς και πρακτικές ενδυνάμωσης και υποστήριξης των εκπαιδευτικών.
6. Διαχείριση συγκρούσεων και αποτελεσματικότητα του εκπαιδευτικού οργανισμού
Η ενότητα εστιάζει στην αναγνώριση αιτιών συγκρούσεων, στα στυλ αντίδρασης και στις επιπτώσεις για τη σχολική λειτουργία. Παρουσιάζει πρακτικά εργαλεία για θετική διαχείριση συγκρούσεων και ενίσχυση της ομαδικής αποτελεσματικότητας.
7. Η Τέχνη της Ισχύος: Στρατηγικές Ηγεσίας για Αποτελεσματική Επιρροή
Εξερευνώνται μορφές ισχύος, μηχανισμοί επιρροής και τρόποι χρήσης της ισχύος με ηθικά και αποτελεσματικά κριτήρια. Η ενότητα αναδεικνύει πώς η επιρροή συνδέεται με την εμπιστοσύνη, την επικοινωνία και την ηγετική παρουσία.
8. Σχολική ηγεσία και Αειφορία
Εξετάζεται πώς η σχολική ηγεσία συνδέεται με τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης και της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Παρουσιάζονται δράσεις, στρατηγικές και πρακτικές που βοηθούν το σχολείο να λειτουργεί με περιβαλλοντική συνείδηση και κοινωνική υπευθυνότητα.
9. Πετυχαίνοντας τη Συμφωνία: Αποτελεσματικές Διαπραγματεύσεις στο Χώρο Εργασίας
Η ενότητα παρουσιάζει τεχνικές διαπραγμάτευσης και στρατηγικές για την επίλυση διαφορών στο σχολικό περιβάλλον. Εστιάζει σε πραγματικά παραδείγματα και σε τρόπους αναζήτησης κοινά αποδεκτών λύσεων μέσα από δημιουργικό διάλογο.
10. Ηγεσία στον 21ο αιώνα: Διαχείριση της ποικιλομορφίας και στρατηγικές για σχολεία χωρίς αποκλεισμούς
Εκπαιδευτικοί και ηγέτες καλούνται να διαχειριστούν αυξανόμενη ποικιλομορφία. Η ενότητα εμβαθύνει σε πρακτικές συμπερίληψης, ίσης μεταχείρισης και δημιουργίας σχολείων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες όλων των μαθητών.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες/-ουσες θα είναι σε θέση να:
• Περιγράφουν τα χαρακτηριστικά του σχολείου ως οργανισμού που μαθαίνει.
• Αναγνωρίζουν τα βασικά διοικητικά καθήκοντα και θεσμικές διαδικασίες της σχολικής μονάδας.
• Εξηγούν τις έννοιες και τα στάδια της αποτελεσματικής αλλαγής στο σχολείο.
• Αναλύουν διαφορετικά μοντέλα λήψης αποφάσεων σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα.
• Διακρίνουν βασικές θεωρίες επαγγελματικής μάθησης και αρχές συμπερίληψης.
• Εφαρμόζουν τεχνικές διαπραγμάτευσης και στρατηγικές επίλυσης συγκρούσεων.
• Συνθέτουν πληροφορίες και δεδομένα για να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις.
• Χρησιμοποιούν μορφές ισχύος και επιρροής με αποτελεσματικό και ηθικό τρόπο.
• Σχεδιάζουν δράσεις και πρωτοβουλίες για σχολεία αειφορίας και συμπερίληψης.
• Ενισχύουν τη λειτουργικότητα και συνεργασία των σχολικών ομάδων.
• Υιοθετούν κουλτούρα συνεχούς μάθησης και αναστοχασμού.
• Δεσμεύονται σε ηθική ηγεσία και υπεύθυνη χρήση της επιρροής.
• Ενθαρρύνουν τη συμπερίληψη, τον σεβασμό και την ισότητα στο σχολείο.
• Ανταποκρίνονται με ευαισθησία στην ποικιλομορφία και τις ανάγκες όλων των μαθητών.
• Προωθούν την επαγγελματική βελτίωση και την ποιότητα της σχολικής ζωής.
Η αξιολόγηση θα πραγματοποιηθεί μέσω δραστηριοτήτων που συνδυάζουν θεωρητική κατανόηση και πρακτική εφαρμογή. Συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες αναμένεται να ολοκληρώσουν κουίζ κατανόησης μετά από κάθε ενότητα, σύντομη τελική εργασία (έκτασης 200-300 λέξεων) μέσω της οποίας θα κάνουν σύνδεση με την επαγγελματική τους πρακτική.
Το πρόγραμμα προσφέρεται από μέλη ΔΕΠ και ΣΕΠ του Πανεπιστημίου Frederick, με ειδική γνώση και εμπειρία σε θέματα εκπαιδευτικής ηγεσίας και διοίκησης.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες/-ουσες θα λάβουν Βεβαίωση Παρακολούθησης 50 ωρών, σύμφωνα με τις προδιαγραφές και τα ακαδημαϊκά κριτήρια του Εκπαιδευτικού Κέντρου του Πανεπιστημίου Frederick.
Οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής έως και τις 8 Δεκεμβρίου μέσω ηλεκτρονικής φόρμας στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://forms.gle/kkcipbo7YEDFT1zw5
Για απορίες και διευκρινίσεις, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο dledu.pv@frederick.ac.cy
Ενδοσχολική επιμόρφωση με το Κέντρο Πρόληψης Ελληνικού Αργυρούπολης

Πρόγραμμα Νηπιαγωγών για την πρόληψη της παραμέλησης και κακοποίησης του παιδιού «Αναγνωρίζω – Προστατεύω»
Με γνώμονα την υποχρεωτικότητα της προσχολικής αγωγής (προ-νήπιο και νηπιαγωγείο), αλλά και τη σύμφωνη με τον νόμο υποχρέωση των εκπαιδευτικών κάθε σχολικής βαθμίδας να αναφέρονται σε περιστατικά με υποψία κακοποίησης/παραμέλησης (αρ.23 του ν.3500/16), το Eliza σχεδίασε, υπό την επιστημονική καθοδήγηση του Δρ. Γιώργου Νικολαΐδη, Διευθυντή Δ/νσης Ψυχικής Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας του Ινστιτούτου Υγείας του Παιδιού , της Δρ. Λήδας Αναγνωστάκη, Επίκουρης Καθηγήτριας ΤΕΑΠΗ Ε.Κ.Π.Α. και της Δρ. Ηλέκτρας Κουτσούκου, Νομικός, Διδάκτωρος Δικαιωμάτων του Παιδιού, ένα καινοτόμο επιμορφωτικό πρόγραμμα αναγνώρισης και διαχείρισης περιστατικών φερόμενης παιδικής κακοποίησης, για εκπαιδευτικούς προσχολικής αγωγής (νηπιαγωγούς).
Στόχος του προγράμματος είναι η ενίσχυση και πλαισίωση των εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής σε θέματα παιδικής προστασίας.
Το πρόγραμμα «Αναγνωρίζω – Προστατεύω» υλοποιείται με τη στρατηγική συνεργασία της Πειραιώς στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητάς της «EQUALL – Για μια Κοινωνία Ισότιμων Ανθρώπων» και ειδικότερα στον πυλώνα «Μέριμνα για τα Παιδιά».
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025
Ενδοσχολική επιμόρφωση με το Κέντρο Πρόληψης Ελληνικού Αργυρούπολης
Πρόσκληση σε Ενδοσχολική Επιμόρφωση με τίτλο Διαχείριση σχέσεων και συνεργασίας μεταξύ των εκπαιδευτικών
Το 1ο Νηπιαγωγείο Ελληνικού στο πλαίσιο του Ν.4823/2021,«Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις» διοργανώνει επιμορφωτική συνάντηση με εισηγητή τον κο Μάνο Παυλάκη στις 25 Νοεμβρίου 2024, ημέρα Δευτέρα και ώρα 17:30 με θέμα: «Διαχείριση σχέσεων και συνεργασίας μεταξύ των εκπαιδευτικών».
Η ενδοσχολική επιμόρφωση συνδιοργανώνεται από το 1ο Νηπ. Ελληνικού μαζί με τα εξής σχολεία: 11 Νηπ/γείο Γλυφάδας, 5ο Νηπ. Ελληνικού, 6ο Νηπ. Ελληνικού, 1ο Νηπ. Αργυρούπολης, 13ο Νηπ. Αργυρούπολη, 15ο Νηπ. Αργυρούπολη, Ειδικό Νηπιαγωγείο Κωφών και Βαρηκόων Αργυρούπολης ενώ θα απευθυνθεί πρόσκληση σε όλα τα Νηπιαγωγεία του Δήμου Ελληνικού-Αργυρούπολης.
Παρακαλούμε όποια σχολική μονάδα ενδιαφέρεται, να μας ενημερώσει για τον αριθμό των εκπαιδευτικών που θα συμμετάσχουν, καθώς η επιμόρφωση θα περιλαμβάνει βιωματικές δράσεις.
Με εκτίμηση
Η Προϊσταμένη Ελευθερία Παπαμιχαλοπούλου
και οι Εκπαιδευτικοί της Σχολικής Μονάδας
Ο Μάνος Παυλάκης είναι Επίκ. Καθηγητής Εκπαίδευσης Ενηλίκων στο Πανεπιστήμιο Frederick και έχει αναλάβει τον συντονισμό του Μεταπτυχιακού Προγράμματος στην Εκπαιδευτική Διοίκηση/Ηγεσία. Υπήρξε ο Learning Director του Ελληνικού παραρτήματος του διεθνούς βραβευμένου εκπαιδευτικού οργανισμού JA Greece και έχει εργαστεί για πάνω από 15 χρόνια ως εκπαιδευτής/σύμβουλος σε θέματα HR με εμπειρία στον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αξιολόγηση εκπαιδευτικών και ερευνητικών προγραμμάτων/δράσεων για οργανισμούς δημόσιου, ιδιωτικού και τρίτου τομέα, με εξειδίκευση σε θέματα Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών και ανάπτυξης οριζόντιων ικανοτήτων. Έχει διδάξει σε μεταπτυχιακά προγράμματα του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου, του Ανοικτού Πανεπιστήμιου Κύπρου, του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης και τα ερευνητικά του ενδιαφέρονται σχετίζονται με τη μάθηση στον χώρο εργασίας, τους οργανισμούς μάθησης (learning organizations) και την επαγγελματική εκπαίδευση εκπαιδευτών/εκπαιδευτικών με σχετικές δημοσιεύσεις σε διεθνή και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια. Υπήρξε ο δημιουργός του εκπαιδευτικού υλικού για το διεθνές πρόγραμμα ‘Youreca’ που έλαβε το Βραβείο Ποιότητας και Αριστείας της Unesco και έχει διακριθεί για την κοινωνική του δράση λαμβάνοντας, ως Πρόεδρος του Youthnet Hellas, το Βραβείο Ευρωπαίου Πολίτη από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο το 2013. Έχει πτυχία στην Ελληνική Φιλολογία (ΕΚΠΑ) και τον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό (ΕΑΠ), μεταπτυχιακά στην Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού (Leeds University Business School) και τις Πολιτικές Επιστήμες (Πανεπιστήμιο Κρήτης), διδακτορικό στην Εκπαίδευση Ενηλίκων (ΕΑΠ) και έχει ολοκληρώσει μετα-διδακτορική έρευνα σχετικά με τη συμπεριληπτική μάθηση στον χώρο εργασίας (Stockholm University).
εκπαιδευτικές πρακτικές”- (5η Επιμορφωτική Συνάντηση)”
Θέμα: «Πρόσκληση εισηγητριών ενδοσχολικής επιμόρφωσης»
Σχετ:1.Το άρθρο 95 του Ν4823/2021
2.Η υπ΄αρ. 11/ 10-06-2025 Πράξη της Προϊσταμένης του 1ου Νηπ/γείου Ελληνικού
στα πλαίσια του Ν.4823/2021,«Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες
διατάξεις», σας προσκαλούμε ως εισηγήτριες, στις 17 Ιονίου 2025, ημέρα Τρίτη και ώρα 17:30 σε δια
ζώσης επιμορφωτική συνάντηση στο 1ο Νηπιαγωγείο Ελληνικού με θέμα:
“Eνταξιακή προσέγγιση της προσχολικής εκπαίδευσης: θεωρητικές προσεγγίσεις και ενταξιακές
εκπαιδευτικές πρακτικές”- (5η Επιμορφωτική Συνάντηση)
Η επιμόρφωση υλοποιείται στο πλαίσιο του «Εργαστηρίου Ειδικής, Ενταξιακής Εκπαίδευσης και Σπουδών
στην Αναπηρία» του ΤΕΑΠΗ και αφορά σε δίκτυο νηπιαγωγείων της Δ΄ Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας
Εκπαίδευσης και συνδιοργανώθηκε από το 1ο Νηπ. Ελληνικού μαζί με το 3ο Νηπ/γείο Ελληνικού, 5ο
Νηπ/γείο Ελληνικού, 6ο Νηπ/γείο Ελληνικού, 1ο Νηπ/γείο Αργυρούπολης, 9ο Νηπ/γείο Αργυρούπολης, 4ο
Νηπ/γείο Γλυφάδας, 11ο Νηπ/γείο Γλυφάδας και Ειδικό Νηπιαγωγείο Κωφών και Βαρηκόων
Αργυρούπολης ενώ θα απευθυνθεί πρόσκληση σε όλα τα Νηπιαγωγεία του Δήμου Ελληνικού – Αργυρούπολης.
Η εκ μέρους σας αποδοχή της πρόσκλησής μας θα είναι μεγάλη τιμή.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023-2024
Ενδοσχολική επιμόρφωση με το Κέντρο Πρόληψης Ελληνικού Αργυρούπολης
Ενδοσχολική επιμόρφωση στο πλαίσιο του “Εργαστηρίου Ειδικής Ενταξιακής Εκπαίδευσης και Σπουδών στην Αναπηρία” του ΤΕΑΠΗ ,
με τίτλο: “Ενταξιακή προσέγγιση της προσχολικής εκπαίδευσης: θεωρητικές προσεγγίσεις και ενταξιακές εκπαιδευτικές πρακτικές”
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023
Ενδοσχολική επιμόρφωση με το Κέντρο Πρόληψης Ελληνικού Αργυρούπολης
«ΣΥΝΑΝΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ»
Βιωματικό Σεμινάριο Στήριξης και Εποπτείας για παιδαγωγούς και νηπιαγωγούς
Το Κέντρο Πρόληψης και η Διεύθυνση Κοινωνικών Υπηρεσιών Ελληνικού – Αργυρούπολης οργανώνει «Ομάδα Στήριξης και Εποπτείας για Παιδαγωγούς – Νηπιαγωγούς» του δήμου μας.
Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να μοιραστούν, να επεξεργαστούν και να δουλέψουν πάνω σε θέματα που αφορούν τον παιδαγωγικό τους ρόλο και που θα φέρνουν οι ίδιοι μέσα από τη καθημερινή πρακτική τους ανάλογα με τις δικές τους ανάγκες και δυσκολίες..
Πρόκειται για έναν ετήσιο κύκλο ομαδικών συναντήσεων, με δεκαπενθήμερη συχνότητα.
Στόχοι:
- Η στήριξη και ενδυνάμωση του παιδαγωγού
- Η αναζήτηση εναλλακτικών και αποτελεσματικότερων τρόπων αντιμετώπισης των δυσκολιών του
-
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους παιδαγωγούς και νηπιαγωγούς του δήμου μας
και θα συντονίζεται από την κ. Αλεξάκη Ράνια, Κοινωνική Λειτουργό (Κοινωνική Υπηρεσία)
και τη κ. Σταθοπούλου Πόλυ, Ψυχολόγο – Παιγνιοθεραπεύτρια (Κέντρο Πρόληψης).
Έναρξη προγράμματος: Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2022 και ώρα 16:30 – 18:00.
Τόπος διεξαγωγής: Κέντρο Πρόληψης Ελληνικού Αργυρούπολης, Αγ. Βαρβάρας 36, Αργυρούπολη.
Ενδοσχολική επιμόρφωση στο πλαίσιο του “Εργαστηρίου Ειδικής Ενταξιακής Εκπαίδευσης και Σπουδών στην Αναπηρία” του ΤΕΑΠΗ ,
με τίτλο: “Ενταξιακή προσέγγιση της προσχολικής εκπαίδευσης: θεωρητικές προσεγγίσεις και ενταξιακές εκπαιδευτικές πρακτικές”
Ενδοσχολική επιμόρφωση με την κ. Ρέντζη Αργυρώ, Υπ. Διδάκτορα, Μέλους Διεπιστημονικής Ολομέλειας 2ου ΚΕΔΑΣΥ Δ΄Αθήνας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022
Ενδοσχολική επιμόρφωση με το “Χαμόγελο του παιδιού”
Την Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2022, πραγματοποιήθηκε διαδικτυακή επιμόρφωση στους εκπαιδευτικούς της σχολικής μας μονάδας
με το” Χαμόγελο του παιδιού” και θέμα «Κακοποίηση- Παραμέληση Παιδιού», ώρα έναρξης: 17:00 ώρα λήξης: 19:00,
Εισηγήτρια: Iωάννα Χαρδαλούπα, Ψυχολόγος.
Ενδοσχολική επιμόρφωση με το Κέντρο Πρόληψης Ελληνικού Αργυρούπολης
«ΣΥΝΑΝΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ»
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα πρόληψης ψυχοκοινωνικής υγείας
για παιδαγωγούς και νηπιαγωγούς
Πρόκειται για έναν ετήσιο κύκλο 2ωρων ομαδικών συναντήσεων, με δεκαπενθήμερη συχνότητα.
Οι συμμετέχοντες παιδαγωγοί – νηπιαγωγοί θα έχουν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν, να επεξεργαστούν και να δουλέψουν πάνω σε θέματα που αφορούν στον παιδαγωγικό τους ρόλο:
«Αλλαγές και μεταβάσεις στο παιδί», «επιθετικότητα», «απώλειες και πένθη», «υποδοχή του δύσκολου παιδιού» κ.α.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει:
α) θεωρητική πλαισίωση και επεξεργασία και
β) πρακτική εφαρμογή και εποπτεία πάνω σε συγκεκριμένες περιπτώσεις από τη σχολική ζωή.
Η διεργασία βασίζεται σε συμβολικούς τρόπους επεξεργασίας (ιστορίες, δραματοποιήσεις, παιχνίδια ρόλων, κ.α.).
Στόχος:
1. η ενδυνάμωση του παιδαγωγού μέσα από την επεξεργασία θεμάτων που αφορούν στην επικοινωνία και
2. η σύνδεση με τους μαθητές, τους γονείς και τους συναδέλφους τους.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους παιδαγωγούς και νηπιαγωγούς του δήμου μας
και θα συντονίζεται από την κ. Αλεξάκη Ράνια, Κοινωνική Λειτουργό (Κοινωνική Υπηρεσία)
και τη κ. Σταθοπούλου Πόλυ, Ψυχολόγο – Παιγνιοθεραπεύτρια (Κέντρο Πρόληψης).
Έναρξη προγράμματος: Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2021 και ώρα 16:30 – 18:30.
Τόπος διεξαγωγής: Κέντρο Πρόληψης Ελληνικού Αργυρούπολης, Αγ. Βαρβάρας 36, Αργυρούπολη.
