Αντιμετώπισε τον καύσωνα

Άσκηση ταξινόμησης και αντιστοίχισης, με σκοπό τη δημιουργία διαδραστικής αφίσας με τις καλές και κακές πρακτικές κατά τη διάρκεια του καύσωνα. Στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι να εμπεδώσουν οι μαθητές τι πρέπει να κάνουν, όταν ο υδράργυρος ανεβαίνει επικίνδυνα. Πιο συγκεκριμένα, αντικείμενο της άσκησης είναι η τοποθέτηση των εικόνων στα σωστά πεδία της αφίσας, ανάλογα με το αν απεικονίζουν κατάλληλη ή ακατάλληλη ενέργεια για την προστασία από τον καύσωνα και την αποφυγή θερμοπληξίας.