Πως φανταζόμαστε τα χρώματα του πολέμου και πως τα χρώματα της Ειρήνης;

Οι ηλιαχτίδες μας χωρίζονται σε δύο ομάδες και ξεκινουν τις εικαστικές τους δημιουργίες με τα χρώματα της Ειρήνης και με τα χρώματα του πολέμου. (τμήμα 2)

Στα πλαίσια της 28ης Οκτωβρίου… (τμήμα 1)

Ανίχνευση πρώτων γνώσεων των παιδιών σχετικά με την ειρήνη και τον πόλεμο:


 

Φτιάχνουμε την Ελληνική μας σημαία 

Ζωγραφίσαμε το σύμβολο της Ειρήνης, με πολλά φωτεινά χρώματα:

Χρωματιστό, όπως τους αρέσει να το λένε!!

 

Polish 20211109 231751162 Polish 20211109 231357331

Traveling with a time machine

Στα πλαίσια του προγράμματος eTwinning : Traveling with a time machine (τμήμα 1)

 Tα παιδάκια μας έφτιαξαν τον αριθμό 1 για το συνεργατικό μας λογότυπο:

 Την ελληνική σημαία 

 και είχαμε την πρώτη μας επικοινωνία και γνωριμία με  τη συνάδελφο Mehpare Elçin GÜNAYDIN , εκπαιδευτικό σε σχολείο της Τουρκίας.

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ Δημιουργώ και Καινοτομώ -Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία

To πέμπτο  μας εργαστήριο:

α θεματικης ενοτητας 1

 

To τέταρτο   μας εργαστήριο:

To τρίτο  μας εργαστήριο:Τα παραμύθια του παππού και της γιαγιάς !

To δεύτερο  μας εργαστήριο:Παραμυθοκώδικες!

 

To πρώτο μας εργαστήριο:Παραμυθοδιερευνούμε!! 


Μετάβαση στο sway.office.com.

 

Στα πλαίσια του έργου μας: Κόκκινη κλωστή Δεμένη δεξιότητες γυρεύει  διαβάσαμε το όμορφο παραμύθι της Δέσποινας Τζιάκη    Η πυγολαμπίδα στο βάζο 

Συνεργαστήκαμε  με το 15ο Νηπιαγωγείο Πατρών,το 3ο Νηπιαγωγείο Ρεθύμνου, το 13ο Νηπιαγωγείο Ρεθύμνου , το Νηπιαγωγείο Μεσορόπης,το 4ο Νηπιαγωγείο Κουνουπιδιανών,το 1ο Νηπιαγωγείο Κουνουπιδιανών,το Νηπιαγωγείο Παραλίας , το 7ο Νηπιαγωγείο Λιβαδειάς και το Νηπιαγωγείο Αντιφιλίππων  Καβάλας και ετοιμάσαμε μια όμορφη συνεργατική πρόσκληση  με ρωτήσεις για την κ.Δέσποινα !

Η πρόσκληση μας είναι εδώ !



Λήψη αρχείου

Η κ.Δέσποινα Τζιάκη απάντησε με χαρά στις ερωτήσεις μας στο βίντεο που ακολουθεί :

Traveling with a time machine Oktober 2021

Η Τελική παρουσίαση του εργου μας !

παρουσίαση

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στο eTwinning έργο «Τraveling with a time machine» «Ταξιδεύοντας με τη μηχανή του χρόνου» που θα υλοποιηθεί από τον Οκτώβριο του 2021 ως τον Φεβρουάριο του 2022. Στο έργο συμμετέχουμε 6 σχολεία της Ελλάδας και 8 σχολεία της Τουρκίας. 

Σχετικά με το έργο

Στην προσχολική περίοδο, τα παιδιά θα έχουν αποκτήσει πολλές μαθηματικές έννοιες και δεξιότητες με τις πλούσιες εμπειρίες που έχουν αποκτήσει στην καθημερινή τους ζωή. Η έννοια του χρόνου διαμορφώνεται στα πρώτα 6 χρόνια της ζωής ανάλογα με την πνευματική ανάπτυξη και εμπειρία. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, παρατηρείται ταχεία πρόοδος στα παιδιά όσον αφορά τις σωματικές, ψυχικές, συναισθηματικές και κοινωνικές πτυχές. Καθώς το παιδί μεγαλώνει, καταγράφει όλα όσα βλέπει γύρω του στο μυαλό του, αρχίζει να τα βγάζει νόημα και να τα ταξινομεί. Αρχίζει να διαμορφώνει την ικανότητα κατανόησής του με συγκεκριμένες (ορατές) έννοιες. Για να υποστηρίξει την ανάπτυξη, το παιδί ενθαρρύνεται να περιγράψει γεγονότα που έχουν συμβεί και θα συμβούν στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον.

ΣΤΟΧΟΙ

Να εμπλέκονται οι  μαθητές και να μαθαίνουν ενεργώντας.

Να αναπτύσσουν δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων.

Να αναπτύσσουν δεξιότητες δημιουργικής σκέψης και σχεδίασης.

Να παρέχει στους μαθητές δεξιότητες του 21ου αιώνα.

Να προκαλέσει περιέργεια στους μαθητές.

Να μπορέσουν να μάθουν από τους συνομηλίκους τους.

Οι μαθητές να αναπτύσσουν δεξιότητες αναλυτικής σκέψης.

Να μπορέσουν οι μαθητές να κάνουν έρευνα.

Να καλλιεργήσουν τη φαντασία τους και την ικανότητα για καινοτομία, πρωτοβουλία.

Για την ανάπτυξη ατόμων που μπορούν να παράγουν λύσεις σε προβλήματα ζωής με βάση τη γνώση και να αναπτύσσουν προϊόντα κατάλληλα για τη λύση.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Το έργο μας στοχεύει να υλοποιηθεί μεταξύ Οκτωβρίου 2021 και Φεβρουαρίου 2022 και το σχέδιο εργασίας προγραμματίζεται να εκπονηθεί σε συνεργασία με τους εταίρους του έργου. Το έργο μας στοχεύει να υλοποιηθεί μεταξύ Οκτωβρίου 2021 και Φεβρουαρίου 2022 και το σχέδιο εργασίας προγραμματίζεται να εκπονηθεί σε συνεργασία με τους εταίρους του έργου.

Οι μαθητές μέσω παιδοκεντρικών δραστηριοτήτων θα κατανοήσουν την έννοια του χρόνου.

Θα συνεργαστούν για να δημιουργήσουν τη μηχανή του χρόνου για να διερευνήσουν την έννοια του χρόνου στο παρελθόν-παρόν-μέλλον.

Ημέρα-νύχτα, μήνες-εποχές, η κίνηση της Γης θα γίνει κατανοητή μέσω πειραμάτων.

Μέσα από δραστηριότητες εξερεύνησης και πειραματισμού θα ανακαλύψουν τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι μετρούν το χρόνο.

Οι δραστηριότητες τέχνης και παιχνιδιού θα βοηθήσουν τους μαθητές να κατανοήσουν την έννοια του χρόνου και θα ενισχύσουν τη συνεργασία και την επικοινωνία μεταξύ τους.

ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Για να μπορέσει το παιδί να αναπτύξει δεξιότητες έρευνας, έρευνας και παρατήρησης, να δημιουργήσει στέρεες επιστημονικές βάσεις και να μάθει να σκέφτεται επιστημονικά στα προσχολικά χρόνια.

Δεξιότητες των παιδιών του 21ου αιώνα (επίλυση προβλημάτων, επικοινωνία, συνεργασία και κριτική σκέψη, ψηφιακές ικανότητες και δεξιότητες αυτοπεποίθησης).

Η πρώτη online  επικοινωνία συνεργατών του έργου μας σε κλίμα φιλίας και συνεργασίας έγινε την Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2021 με θέμα την οργάνωση και έναρξη του.

Συμμετοχή του σχολείου μας στην code week

Tο σχολείο μας  συμμετέχοντας  και φέτος στην εβδομάδα κώδικα στα πλαίσια του eTwinning  έργου» Κόκκινη κλωστή δεμένη δεξιότητες γυρεύει.»  με τη δραστηριότητα : Ποιο παραμύθι θα δω με το εισιτήριο το μαγικό;  υλοποίησε διάφορες δραστηριότητες !

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.

 

Συμμετοχή του σχολείου μας στην code week

Tο σχολείο μας  συμμετέχει και φέτος στην εβδομάδα κώδικα στα πλαίσια του eTwinning  έργου» Κόκκινη κλωστή δεμένη δεξιότητες γυρεύει.»  με τη δραστηριότητα : Ποιο παραμύθι θα δω με το εισιτήριο το μαγικό;  που οργανώθηκε από τις συνεργάτιδες του έργου κ.Έφη Ταραλάικου και Ευγενία Περισσότερες πληροφορίες για την εκδήλωση εδώ 

Σημαντική προσφορά υλικού από τον Βασίλη Δακανάλη (Βασσώ) στα σχολεία των Ανωγείων

«Ήρθε φορτωμένος με δώρα ο κύριος Βασίλης,

για το «καλό ξεκίνημα» της νέας σχολικής χρονιάς,  σαν Άγιος Βασίλης, να δώσει χαρά και ελπίδα στους μικρότερους μαθητές του χωριού (Δημοτικού, Νηπιαγωγείου και παιδικού σταθμού). Αναφερόμαστε στον κ. Βασίλη Δακανάλη, (εγγονό του Βασσώ),που για άλλη μία φορά έδειξε την ευαισθησία του στα θέματα της παιδείας, και την αγάπη του στους μαθητές του χωριού, προσφέροντας πολύτιμο  παιδαγωγικό υλικό, αθλητικό υλικό και άλλο εποπτικό υλικό για  τη διδασκαλία των μαθημάτων, αλλά και μία σειρά  λογοτεχνικών βιβλίων. Το υλικό παραδόθηκε στα σχολεία την Τρίτη 12/10/21,  στις Διευθύντριες των Σχολείων και έτυχε θερμής υποδοχής από το εκπαιδευτικό προσωπικό.

Τον κ. Δακανάλη συνόδευε  ο πρόεδρος του Δημοτικού μας Συμβουλίου κ. Μιχάλης Δραμουντάνης, επίσης ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένος στα θέματα της παιδείας, που μεσολάβησε για τη σωστή επιλογή του αναγκαίου υλικού στα σχολεία αλλά και στη διεξαγωγή προγραμμάτων κυκλοφοριακής αγωγής και άλλα. Το εκπαιδευτικό προσωπικό θερμά ευχαριστεί το δωρητή μας κ. Βασίλη Δακανάλη και του εύχεται υγεία και μακροζωία. Ο κ. Δακανάλης κατά την ώρα προσφοράς του υλικού μας διαβεβαίωσε ότι θα είναι στο πλευρό μας και να μη διστάσουμε να του ζητήσουμε στο μέλλον ό,τι μας κάνει ανάγκη. Θερμά ευχαριστούμε και το Πρόεδρό μας κ. Μιχάλη Δραμουντάνη για τη διαρκή υποστήριξή του στο έργο του Σχολείου.»

ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΕΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

ΧΑΤΖΑΚΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ

ΠΑΣΠΑΡΑΚΗ ΜΑΡΙΑ

ΚΟΥΡΑΤΟΡΑ ΑΜΑΛΙΑ

ΔΑΚΑΝΑΛΗ ΕΛΕΝΗ