Γιορτή Λήξης Σχολικής Χρονιάς στο Νηπιαγωγείο μας!!
Με πολλή χαρά, συγκίνηση και όμορφα συναισθήματα αποχαιρετήσαμε τη φετινή σχολική χρονιά με μια ξεχωριστή γιορτή γεμάτη παιχνίδι, δημιουργία, συνεργασία και χαμόγελα!
Είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε την ομάδα Αγαπωκαμώματα, η οποία οργάνωσε μια μοναδική εμπειρία αισθητηριακού παιχνιδιού για τα παιδιά και τις οικογένειές τους. Μικροί και μεγάλοι συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε δράσεις που ενεργοποίησαν τις αισθήσεις, τη φαντασία και τη δημιουργικότητα.
Τα παιδιά απόλαυσαν παιχνίδια με σαπουνόφουσκες, εξερεύνησαν χρωματιστό ρύζι, άμμο, νερό και νερομπάλονα, ενώ ξετρελάθηκαν με το messy play, το καρπούζι και τις ποικίλες υφές που τους έδωσαν την ευκαιρία να πειραματιστούν, να ανακαλύψουν και να εκφραστούν ελεύθερα. Παράλληλα, δημιούργησαν με τέμπερες, υγρά χρώματα, χρωματιστά νερά, φυσικά υλικά και αρωματικά βότανα, μετατρέποντας το παιχνίδι σε μια πραγματική γιορτή χρωμάτων και αισθήσεων.
Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις πιο θερμές μας ευχαριστίες στην ομάδα Αγαπωκαμώματα για την εξαιρετική οργάνωση, την αγάπη, τη φροντίδα και την έμπνευση που προσέφερε στα παιδιά μας, χαρίζοντας τους αξέχαστες εμπειρίες και μοναδικές στιγμές χαράς.
Καθώς η σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της, νιώθουμε περήφανοι για όσα καταφέραμε όλοι μαζί. Ευχαριστούμε από καρδιάς τους γονείς για την εμπιστοσύνη, τη στήριξη και την συνεργασία τους καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς.
Αγαπημένα μας παιδιά, σας ευχόμαστε να έχετε ένα υπέροχο καλοκαίρι γεμάτο παιχνίδια, ξεγνοιασιά, όμορφες οικογενειακές στιγμές, θάλασσα, γέλια και νέες εμπειρίες. Να συνεχίσετε να ονειρεύεστε, να εξερευνάτε και να χαμογελάτε με την ίδια λαχτάρα που γεμίσατε τη σχολική μας ζωή όλη αυτή τη χρονιά.
Καλό καλοκαίρι σε όλους!
Με υγεία, ξεκούραση, όμορφες αναμνήσεις και ανανεωμένα χαμόγελα!
Οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου 💛




















