Διάκριση στον 5ο Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό Bravo Schools 2022 του eTwinning έργο μας: Κόκκινη κλωστή δεμένη δεξιότητες γυρεύει#SkillsLabs.

Το 1ο Νηπιαγωγείο  Ανωγείων  Ρεθύμνου  συμμετέχει στον 5ο Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό Bravo Schools 2022, για τους 17 Παγκόσμιους Στόχους,μαζί με όλη την ομάδα των 38 σχολείων της » Κόκκινη κλωστή δεμένη δεξιότητες γυρεύει#SkillsLabs».Λάβαμε την Πανελλήνια διάκριση στο 17ο στόχο «Συνεργασία για τους στόχους του έργου» στον Σχολικό Διαγωνισμό BravoSchools 2022,όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία!



Λήψη αρχείου

287630401 1357362791437533 4621327600471714055 n

Το BravoSchools μας έδωσε την δυνατότητα να γίνουμε οι Πρεσβευτές των 17 Παγκόσμιων Στόχων, και να βάλουμε το δικό μας λιθαράκι για τη Δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου! Θερμά   συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες του έργου, στις εμπνευσμένες ιδρύτριες Ανθή Ζήση και Ελισαβετ Κωνσταντοπουλου,στα καταπληκτικά παιδιά μας,στους υπέροχους γονείς μας και σε όλους τους ακούραστους και δημιουργικούς εκπαιδευτικούς του έργου που εργάστηκαν ακούραστα χωρίς χρονικά όρια.

Εκπαιδευτική εκδρομή στο θεματικό πάρκο Λαβύρινθος.

Πραγματοποιήθηκε σήμερα με επιτυχία η εκπαιδευτική μας εκδρομή στο θεματικό πάρκο Λαβύρινθος.Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν και να πάρουν μέρος σε ποικίλες δραστηριότητες

collage 7

285134426 1342707152919151 4176701120566368752 n

285356784 1846830542177522 1017227169624134135 n 285051365 522509862890683 965140600670616537 n 1collage 8

Πασχαλινό παζάρι !

Σήμερα Παρασκευή 15 Απριλίου 2022 πραγματοποιήθηκε στην αυλή των νηπιαγωγείων  μας το πασχαλινό μας παζάρι με κατασκευές με ανακυκλώσιμα υλικά και αντικείμενα επαναχρησιμοποίησης. Ευχαριστούμε πολύ όλους τους γονείς που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση μας και  στήριξαν τη δράση μας !
Το παζάρι μας οργανώθηκε από τα παιδιά, τον Σύλλογο Διδασκόντων και τους γονεις  του Νηπιαγωγείου μας στα πλαίσια του eTwinning έργου μας “Κόκκινη κλωστή δεμένη δεξιότητες γυρεύει#SkillsLabs” και στη θεματική ενότητα “Φροντίζω το περιβάλλον”.Τα έσοδα θα διατεθούν σε φιλανθρωπικό σκοπό (προσφορά γεύματος στην “Χριστιανική Γωνιά” Ρεθύμνου) σε συνεργασία με το  3ο και 13ο Νηπιαγωγείο Ρεθύμνου συνεργαζόμενα σχολεία του νομού μας στο πρόγραμμα, καλλιεργώντας το σεβασμό στο περιβάλλον και την προσφορά στον συνάνθρωπο.

2

1ο Νηπιαγωγειο Ανωγείων ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ

1ο νηπ.Ανωγείων

Ενδοσχολική επιμόρφωση

Τετάρτη 25 Μαϊου 2022  18.00– 19.30:

 «Αποτελεσματικές πρακτικές μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό» 

                        Εισηγήτρια    Παπαδημητρίου Άρτεμις, Σ. Ε. Ε.  ΠΕ 60 στο  ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας  

collage 5 1

Πέμπτη 19 Μαϊου 2022
collage 2
Τρίτη 3 Μαΐου 2022 και ώρα 18.30 -20.30
9ο σεμινάριο του κύκλου ενδοσχολικής επιμόρφωσης της ομάδας εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης με θέμα : «Μουσειακή εκπαίδευση στο Νηπιαγωγείο »
Εισηγήτριες του σεμιναρίουήταν η  κ Μαρία Φωτιάδου – Χάνογλου ,Μουσειολόγο και μέλος του Ελληνικού τμήματος του Διεθνούς Συμβουλίου Μουσείων (ICOM) με θέμα τις ψηφιακές δεξιότητες για επαγγελματίες Μουσείου και η κ. Παπουτσάκη Καλλιόπη Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Κεντριού Ιεράπετρας  .Τις εισηγήτριες προσφώνησε η κ Μαγκιώση Άννα ,Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Ριζαριού και διοργανώτρια του κύκλου των σεμιναρίων
collage 1
14 Απριλίου 2022
  Θέμα :« Διαχείριση καταστάσεων στο Νηπιαγωγείο »
Πρώτος εισηγητής του webinar ήταν ο κ Νίκος Λεκκός ,Σχολικός Σύμβουλος Δημοτικής Εκπαίδευσης Κύπρου σε θέματα συμβουλευτικής προς εκπαιδευτικούς ,παιδιά και γονείς ο οποίος μας εξήγησε πως μπορούμε να διαχειριστούμε καταστάσεις πένθους ή απώλειας αλλά και πως μπορούμε να μιλήσουμε στα παιδιά για τον πόλεμο. Στη συνέχεια η κ Εβελίνα Κουτζακιολάφη, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος (ΜSc)  μίλησε για την ισορροπημένη διατροφή στα μικρά παιδιά και την πρόληψη της παιδικής παχυσαρκίας παρέχοντας χρήσιμες συμβουλές και παραδείγματα που μπορούν να βοηθήσουν τα μικρά παιδιά να τρέφονται σωστά και υγιεινά.Ακολούθησε η εισήγηση της κ. Γιαννουλάκη Παρθένας, Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος (ΜSc) με θέμα :
« Διατροφή και Σακχαρώδης διαβήτης σε μικρά παιδιά » και τρόποι πρόληψης κι αντιμετώπισή του.Τελευταίος εισηγητής  ήταν ο κ Δημήτριος Γκιζλής ,φαρμακοποιός ,ο οποίος έδωσε στους εκπαιδευτικούς χρήσιμες συμβουλές για αντιμετώπιση διαφόρων ατυχημάτων στον χώρο του σχολείου .
collage 24
 12 Απριλίου 2022 και ώρα 18.00 με 20.00
 με θέμα : «Σχεδιασμός ενός ποιοτικού e Twinning έργου και γνωριμία με νέα εργαλεία ιστού » για εκπαιδευτικούς προσχολικής εκπαίδευσης κι όχι μόνο .Εισηγήτριες του σεμιναρίου ήταν οι Νηπιαγωγοί Ανθή Ζήση και Άννα Μαγκιώση, μέλη της ομάδας ενδοεπιμόρφωσης .
12

Τρίτη 5 Απριλίου 2022,ώρα 18.00 με 20.30

Ένα εξαιρετικό και πολύ χρήσιμο webinar για εκπαιδευτικούς προσχολικής εκπαιδευσης  το 6ο στη σειρά ,πραγματοποιήθηκε  , με θέμα : « Αντισεισμική προστασία Νηπιαγωγείων»
Την εκδήλωση χαιρέτησε ο Πρόεδρος του ΟΑΣΠ ,Δρ Λέκκας Ευθύμιος ,καθηγητής Δυναμικής Τεκτονικής, Εφαρμοσμένης Γεωλογίας & Διαχείρισης Φυσικών Καταστροφών ΕΚΠΑ.Ακολούθησε η εισήγηση με τίτλο «Σεισμοί και κατασκευές» του κ. Καραγιάννη Φώτη, Πολιτ. Μηχανικού και μέλος του Τμήματος Εκπαίδευσης κι Ενημέρωσης ΟΑΣΠ και στη συνέχεια  η εισήγηση με τίτλο «Σεισμικός Κίνδυνος και Σχολικές Μονάδες. Εμπειρίες και Διδάγματα. Εργαστήρια Δεξιοτήτων» την οποία παρουσίασε η Δρ Κούρου Ασημίνα, Γεωλόγος, Αναπληρώτρια Προϊσταμένη Διεύθυνσης Κοινωνικής Αντισεισμικής Άμυνας ΟΑΣΠ.
collage 13

Τρίτη 22 Μαρτίου 2022 , ώρα 18.00 με 20.30

 

collage 5

Τρίτη 15 Μαρτίου 2022 , ώρα 18.00 με 20.30

Στο πρώτο μέρος του σεμιναρίου η κ. Καλογεροπούλου Μαρία, BSc Φιλοσοφίας – Παιδαγωγικής στο ΑΠΘ, παρουσίασε την εισήγητή της με θέμα » Μαθαίνω παίζοντας «.Ακολούθησε η εισήγηση ,με θέμα « Η κούκλα ως παιχνίδι και ως μέσο έκφρασης » της κ Αναστασίας Ξηρομερίτου ,Νηπιαγωγού-πρώην υπεύθυνης πολιτιστικών θεμάτων του Ν Φθιώτιδας ,συγγραφέα και υπεύθυνης του κουκλοθέατρου Λαμίας,η οποια τόνισε τις δυνατότητες της κούκλας στα χέρια της Νηπιαγωγού και των παιδιών του Νηπιαγωγείου κι έδειξε τρόπους κατασκευής κούκλας!Το σεμινάριο έκλεισε με την εξαιρετική παρουσίαση δραστηριοτήτων έξω απο το σχολικό κτίριο (out door activities) παραδείγματα καλής πρακτικής , που υλοποιήθηκαν με τη συμμετοχή παιδιών, από την κ. Λιβιτσάνη Γεωργία, Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Αγίου Δημητρίου Ζακύνθου.
collage 3 1 768x576

28 Φεβρουαρίου 2022 και ώρα 18.00 με 21.30

Σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών που διοργανώθηκε από το  KIDS SAVE LIVES – Τα Παιδιά Σώζουν Ζωές

Οι συμμετέχοντες, διδάχτηκαν  πως:
1. να αναγνωρίσουν τα σημάδια ενός καρδιακού επεισοδίου ,2. να προσεγγίσουν ένα θύμα που κατέρρευσε με ασφάλεια ,3. να αξιολογήσουν θύμα το οποίο έχει καταρρεύσει,4. να καλέσουν ορθά την Υπηρεσία Επείγουσας Προνοσοκομειακής Φροντίδας (166),5. να καλέσουν ορθά τον Ευρωπαϊκό Αριθμό Επείγουσας Κλήσης (112),6. να ξεκινήσουν έγκαιρα Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ),7. να χρησιμοποιήσουν με ασφάλεια έναν Αυτόματο Εξωτερικό Απινιδωτή (AED),8. να αντιμετωπίσουν περιστατικό σε περίοδο COVID-19,9. να αντιμετωπίσουν καρδιακή ανακοπή μικρού παιδιού κάτω των 8 ετών,10. να αντιμετωπίσουν θύμα πνιγμού από νερό,11. να αντιμετωπίσουν την πνιγμονή θύματος από ξένο σώμα,12. να αντιμετωπίσουν αναίσθητο θύμα (θέση ανάνηψης),13. να αναγνωρίσουν τα σημάδια ενός εγκεφαλικού επεισοδίου.

collage 2022 03 01T061352.475 768x576

eTwinning έργο «Water Workshop»

Η τελική παρουσίαση του έργου μας !

.png

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στο eTwinning έργο «Water Workshop» «Εργαστήρια νερού» που θα πραγματοποιηθεί κατά το διάστημα Φεβρουαρίου-Μαΐου 2022.

Στο έργο συμμετέχουν άλλα 2 σχολεία της Ελλάδας και 9 σχολεία της Τουρκίας. 

200x300

Η κατάσταση της πανδημίας επηρέασε ψυχολογικά τους μαθητές μας. Παρατηρήθηκε  ότι κάποια παιδιά φοβούνται να μείνουν για μεγάλο χρονικό διάστημα στο σπίτι λόγω της καραντίνας, ενώ κάποια ανησυχούν ότι οι συγγενείς τους θα αρρωστήσουν ή θα τους χάσουν. Έχει παρατηρηθεί ότι οι μαθητές που μένουν για μεγάλο χρονικό διάστημα στο σπίτι χρειάζονται συχνά υποστήριξη και ενθάρρυνση για την ανάπτυξη σχέσεων φιλίας, τη δημιουργία καθώς και τη διατήρηση ενός παιχνιδιού. Με βάση αυτό, θεωρήθηκε ότι θα ήταν ωφέλιμο να ελαχιστοποιήσουμε τις αρνητικές επιπτώσεις της επιδημίας και να υποστηρίξουμε τους μαθητές μας να κάνουν φίλους με ψυχαγωγικού και χαλαρωτικού χαρακτήρα δραστηριότητες. Για το σκοπό αυτό, σχεδιάζουμε διάφορες δραστηριότητες που μπορούν να γίνουν με το νερό κάνοντας χρήση του χαλαρωτικού και ευεργετικού χαρακτηριστικού του νερού. Οι μαθητές μας θα έχουν την ευκαιρία να ψυχαγωγηθούν και να μάθουν συμμετέχοντας στα εργαστήρια με βάση το νερό.

Στόχοι

1)Οι μαθητές μέσα από ποικίλες δραστηριότητες να ευαισθητοποιηθούν σχετικά  με το νερό.

2) Ανάπτυξη δεξιοτήτων χρήσης εργαλείων ΤΠΕ και WEB2

3) Ανάπτυξη δεξιοτήτων ομαδικής εργασίας και ανάληψης ευθύνης

4) Να  συνεργαστούν με μαθητές από άλλους πολιτισμούς και να αναπτύξουν  αυτές τις δεξιότητες

5) Ανάπτυξη δεξιοτήτων κριτικής σκέψης

6) Ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων

7) Ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των μαθητών

Διαδικασία της εργασίας

Το έργο μας θα υλοποιηθεί κατά το διάστημα  Φεβρουαρίου – Μαΐου 2022 και ο σχεδιασμός του έργου θα καθοριστεί από τους συνεργάτες.

ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Η ενδυνάμωση των μαθητών να μαθαίνουν στην πράξη, η ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων, η ανάπτυξη της δημιουργικής σκέψης και σχεδιαστικών ικανοτήτων καλλιεργώντας δεξιότητες του 21ου αιώνα. Η διέγερση της περιέργειας των μαθητών  βοηθώντας  τους να μάθουν μέσα από τη συνεργασία με τους συμμαθητές τους, η ανάπτυξη δεξιοτήτων αναλυτικής σκέψης των μαθητών.

Σχετικά με το έργο

According to the evaluation forms applied in line with the Psychoeducation Student Program implemented in our schools, it was observed that our students were psychologically affected during the epidemic process. They frequently stated that some of our students are afraid of staying at home for a long time due to restrictions, while some of our students are worried that their relatives will get sick or lose them. It has been observed that students who stay at home for a long time often need support in developing friendship relations, establishing and maintaining a game. Based on this, it was thought that it would be beneficial to minimize the negative effects of the epidemic and to support our students in making friends with fun and relaxing activities. For this, it is planned to present various activities that can be done with water by making use of the relaxing feature of water. Our students will have the opportunity to both have fun and learn with water-based workshops.

ΣΤΟΧΟΙ

1) Providing students with a variety of activities to raise awareness about water.

2) Developing skills to use ICT and web2 tools

3) Developing the skills of working in a team and taking responsibility

4) To offer the opportunity to work in cooperation with students from other cultures and to develop these skills

5) Developing critical thinking skills

6) Developing problem solving skills

7) to ensure the development of self-confidence.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Our project will be implemented between February 2022 and May 2022 and the project work plan will be determined by the project working partners.

ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Enabling students to learn by doing, Developing students’ problem-solving skills, Developing students’ creative thinking and design skills, Giving students 21st century skills, Arousing curiosity in students, Making them learn from their peers, Developing students’ analytical thinking skills.