Αποστολή 1: Το γράμμα Αα

Παιδάκια μου τι κάνετε; Είστε έτοιμοι για την πρώτη μας αποστολή; Ο Άκης ο Σπιτάκης θέλει να φτιάξει το δικό του λεξικό από την αρχή! Μπορείτε να τον βοηθήσετε; Αν ναι , δεν έχετε παρά να βρείτε μέσα στο σπίτι σας ή στον κήπο σας, μία λεξούλα που να αρχίζει από το γράμμα Αα.

Αφού τη βρείτε , μπορείτε να γράψετε σε μία καρτέλα το όνομα της λεξούλας όπως μπορείτε(με τη βοήθεια της μαμάς ή του μπαμπά) και  να τη φωτογραφίσετε! Αν μπορείτε φωτογραφίστε αυτό που βρήκατε, με την καρτέλα της λεξούλας μαζί  και ανεβάστε το στη σελίδα που βρίσκεται πιο κάτω! Ας βοηθήσουμε τον Άκη! Και να σας πω ένα μυστικό; Κάτι άκουσα ότι θα στείλει δίπλωμα εξερευνητή σε κάθε παιδάκι που θα τον βοηθήσει! Βιαστείτε!!

Δείτε το ακόλουθο βίντεο:

https://www.youtube.com/watch?v=mMGLS3EyvSI&feature=emb_logo&ab_channel=M%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5%CE%A3%CF%80%CE%AF%CF%84%CE%B9%CE%9C%CE%B1%CE%B6%CE%AF

(by eTwinning έργο Μένουμε Σπίτι Μαζί)

Ανεβάστε τη φωτογραφία σας:

 https://padlet.com/panathinaikosgirl/xa2d88te4xfl5uk7

Μετάβαση στο padlet.com

 

Παροχή προσωπικών λογαριασμών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο στους μαθητές των Νηπιαγωγείων και της Α’ τάξης Δημοτικού Σχολείου

Σύμφωνα με την εγκύκλιο (20/3/2020) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι μαθητές/τριες της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μπορούν να αποκτήσουν λογαριασμό πρόσβασης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (Π.Σ.Δ.), μέσω του οποίου θα έχουν τη δυνατότητα να συνδεθούν στις διαθέσιμες πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης για την υλοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, καθώς και σε όλες τις υπηρεσίες του ΠΣΔ (https://www.sch.gr/services).

Ενημερώνουμε τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών μαθητές των Νηπιαγωγείων και της Α’ τάξης Δημοτικού Σχολείου, αλλά και κάθε μαθητή/τριας που μέχρι σήμερα δεν έχει αποκτήσει λογαριασμό πρόσβασης το ΠΣΔ οτι μπορούν να φροντίσουν για την εγγραφή των μαθητών/τριών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) στο σύνδεσμο: https://register.sch.gr/students/

Για τη διαδικασία εγγραφής επισημαίνουμε τα ακόλουθα σημεία:

Οι γονείς/κηδεμόνες  θα πρέπει  να ακολουθήσουν προσεκτικά τις οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης, ώστε να ολοκληρωθεί επιτυχώς η εγγραφή.

Κατά την εγγραφή  θα ζητηθεί ο Α.Μ. (αριθμός μητρώου) του/της μαθητή/τριας. Είναι αυτός που αναγράφεται στους Ελέγχους Προόδου των προηγούμενων ετών.

Οι γονείς/κηδεμόνες μαθητών/τριών των Νηπιαγωγείων και των Α’ και Β’ Τάξεων Δημοτικού Σχολείου που πιθανόν δεν γνωρίζουν τον ΑΜ του μαθητή μπορούν να επικοινωνούν με το σχολείο για να τον πληροφορηθούν.

Είναι αναγκαία η ορθή αναγραφή της διεύθυνσης e–mail του  και του αριθμού κινητού τηλεφώνου, ώστε να είναι εύκολη η ανάκτηση των στοιχείων μαθητικού λογαριασμού σε περίπτωση που αυτά ξεχαστούν.

Στο πεδίο «Τμήμα» αν υπάρχει μόνο ένα τμήμα, πρέπει να οριστεί ο αριθμός 1.Στον τύπο τάξης  Νήπια Προνηπια

Όταν ολοκληρωθεί η εγγραφή του/της μαθητή/τριας αποστέλλεται  μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείο (e-mail), στη διεύθυνση e-mail που δήλωσε ο γονέας/κηδεμόνας, με τα στοιχεία εγγραφής.

Περισσότερες οδηγίες θα δείτε εδώ!



Λήψη αρχείου

Μένω σπίτι..ζωγραφίζοντας”

Για τις λίγες μέρες που ίσως δεν έρθετε στο σχολείο , μπορείτε να μας ανεβάζετε εδώ τις ζωγραφιές σας , κρατώντας έτσι την επαφή! (Παρακαλούμε, μόνο ζωγραφιές όχι πρόσωπα)

https://padlet.com/panathinaikosgirl/v3ob7hzf17uibwlt

Μετάβαση στο padlet.com

 

Εορτασμός Ολοκαυτώματος Αρκαδίου

Τ’ «Αρκάδι»!.. ξέρετε παιδιά, τι είναι το «Αρκάδι»;
είναι το γλυκοχάραμα στης Κρήτης το σκοτάδι.
Είναι το μάνα τ’ ουρανού που τρέφει τα παιδιά μας,
είναι οι Σπέτσες, τα Ψαρά, η Ύδρα, η καρδιά μας.
Είναι της Κρήτης η ζωή, το άγιο φυλαχτό της,
είναι η Ελλάς ολόκληρη μαζί με τ’ όνειρο της!…
Στις 8 Νοεμβρίου (εορτή των Αρχαγγέλων Μιχαήλ και Γαβριήλ), γιορτάζεται το Ολοκαύτωμα της Ιεράς Μονής Αρκαδίου που έλαβε χώρα το έτος 1866. Οι ήρωες επαναστάτες που το υπερασπίζονταν, προκειμένου να μην πέσουν στα χέρια των Τούρκων πολιορκητών, έβαλαν φωτιά στην πυριτιδαποθήκη και ανατινάχτηκαν. Ανεβήκαν έτσι στο ανώτατο σκαλοπάτι της αυτοθυσίας και  του ηρωισμού .
Στο νηπιαγωγείο μας η προσέγγιση του Ολοκαυτώματος του Ακαδίου έγινε μέσα από την αφήγηση  της ιστορίας  με τη χρήση κατάλληλου οποτικοακουστικού υλικού,τη δημιουργία ομαδικού κολαζ με την Κρήτη κ.ά

Πατήστε στην ακόλουθη φράση για να παρακολουθήσετε :

«Το Αρκάδι των Αγγέλων»

Ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον δραματοποιημένο ντοκυμαντέρ για την κρητική επανάσταση του 1866 και την ηρωική θυσία στο μοναστήρι του Αρκαδιού στο Ρέθυμνο.

Πρώτες δραστηριότητες Νοεμβρίου

Καλό μήνα σε όλους με υγεία !

Ξεκινήσαμε το Νοέμβριο διαβάζοντας την ιστορία :”H υπόσχεση του Νοέμβρη ” και ζωγραφίσαμε το ανθρωπάκι του μήνα

 

Φτιάξαμε φθινοπωρινά δεντράκια  με τυπώματα για να στολίσουμε την τάξη μας !

 

Γιορτή 28ης Οκτωβρίου στο νηπιαγωγείο μας

Μερικές φωτογραφίες από δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν στο σχολείο μας στα πλαίσια του θέματος :28η Οκτωβρίου 1940

Χρόνια πολλά σε όλους και του χρόνου με υγεία !

 

Συμμετοχή στο code week 2020.

Το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει  για πρώτη φορά στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού.

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους,  μικρούς και μεγάλους  με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.

Η δραστηριότητα που επιλέξαμε στα πλαίσια και του έργου  etwinnning :Lets play every day  παρουσιάζεται αναλυτικά εδώ 

Πρόγραμμα eTwinning 2020-21 «Let’s play every day»

Πρόγραμμα eTwinning 2020-21 «Let’s play every day»

Τo 1o  Νηπιαγωγείο Ανωγείων συμμετέχει  φέτος σε ένα ετήσιο πρόγραμμα-έργο eTwinning  με τον τίτλο «Let’s play every day», «Aς παίξουμε κάθε μέρα».Στο έργο συμμετέχουν 23 σχολεία από την Ελλάδα, 1 από την Κύπρο, 1 από τη Σερβία, 1 από τη Σλοβακία, 1 από την Πολωνία και 1 από την Τουρκία.

Το παιχνίδι αποτελεί τρόπο μάθησης και ανάπτυξης της προσωπικότητας του παιδιού που μέσα από αυτό αλληλεπιδρά με τους γύρω του, αντιλαμβάνεται τον κόσμο, εκφράζει ιδέες και σκέψεις  αναπτύσσοντας τη δημιουργικότητά και την αυτονομία του. Η αξία του παιχνιδιού στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι μοναδική καθώς οδηγεί τα παιδιά στη μάθηση μέσα από την πράξη με ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο. Μέσα από το πρόγραμμα με θέμα τα παιχνίδια  οι μαθητές μας θα ενισχύσουν την κοινωνική τους αλληλεπίδραση, την έκφραση, την επικοινωνία, θα αποκτήσουν νέες εμπειρίες, ικανότητες και γνώσεις.Θα συνεργαστούν μέσω των ΤΠΕ για την παραγωγή συνεργατικών προϊόντων με παιχνίδια και δραστηριότητες κοινωνικοσυναισθηματικού χαρακτήρα καλλιεργώντας δεξιότητες και αξίες διαχρονικές και απαραίτητες για τα ίδια και την κοινωνία του 21ου αιώνα.

Play is a way of learning and developing childrens’ personality that through it interact with those around them, perceive the world, expresse ideas and thoughts developing their creativity and autonomy. The value of play in educational process is unique as it leads children to learn through practice in a fun and creative way. Through this program on games our students will enhance their social interaction, expression, communication, will gain new experiences, skills and knowledge. They will collaborate through ICT to produce collaborative products with games and socio-emotional activities by cultivating skills and values ​​that are diachronic and necessary for themselves and the society of the 21st century.

Στόχοι έργου

  •  Να καλλιεργήσουν δεξιότητες επικοινωνίας, συνεργασίας, συμμετοχής μέσα από τα παιχνίδια
  • Να αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους και με παιδιά άλλων χωρών γνωρίζοντας τα παιχνίδια τους
  • Να δημιουργήσουν δικά τους πρωτότυπα παιχνίδια
  • Να διασκεδάσουν νιώθοντας χαρά και την απόλαυση μέσα από το παιχνίδι
  • Να μάθουν να χρησιμοποιούν εργαλεία web2.0
  • Να καλλιεργηθεί η κριτική σκέψη, η παρατηρικότητα, η υπευθυνότητα για ανάληψη πρωτοβουλιών, η φαντασία και η δημιουργικότητά τους
  • Να αντιληφθούν τη σημασία του παιχνιδιού για την σωματική και ψυχική τους υγεία
  • Να κατανοήσουν τη διαχρονικότητα του παιχνιδιού
  •  To cultivate communication, cooperation and participation skills through games
  •  To interact with each other and with children from other countries knowing their games
  • Create their own original games
  • Have fun feeling joy and enjoyment through playing
  • Learn to use web2.0 tools
  • To cultivate critical thinking, observation, responsibility for initiative, imagination and creativity
  • Understand the importance of play for their physical and mental health
  • Understand the timelessness of play

Αναμενόμενα αποτελέσματα

  • Συνεργατική ιστορία
  • Συνεργατικό online παιχνίδι
  • e-book σχετικά με τα παιχνίδια
  • Τα παιδιά να αναπτύξουν την αυτοεκτίμησή τους ,να εκφραστούν και να νιώσουν ευτυχία
  • Collaborative story
  • Collaborative online game
  • e-book about games
  • Children to develop their self-esteem, to express themselves and feel happy

Αναλυτικά το χρονοδιάγραμμα του έργου

Σεπτέμβρης

September

Γνωριμία εκπαιδευτικών, παιδιών , σχολείων , χωρών

Acquaintance of teachers, children, schools, countries

Οκτώβρης

October

Μασκότ λογότυπος

Παιχνίδια γνωριμίας παρουσίαση αγαπημένου παιχνιδιού

Mascot logo

Αcquaintance games ,presentation of a favorite game

Νοέμβρης

November

Γνωριμία με υπολογιστή ασφάλεια στο διαδίκτυο

Παιχνίδια εντός τάξης

Αcquaintance games ,presentation of a favorite game

Familiarity with computer internet safety

Classroom games

Δεκέμβρης

December

Επιτραπέζια Παιχνίδια που κατασκευάζουμε σχετικά με Χριστουγεννα

Board games that we make about Christmas

Ιανουάριος

January

Online παιχνίδια που δημιουργούμε εμείς

Online συνεργατικό παιχνίδι

Online games that we create

Οnline cooperative game

Φεβρουάριος

February

Αποκριάτικα παιχνίδια

Παιχνίδια από άλλες χώρες και πολιτισμούς

Carnival games

Games from other countries and cultures

Μάρτιος

March

Εμπλοκή γονέων τι έπαιζαν μικροί

Parental involvement with games since their childhood

Απρίλης

April

Παιχνίδια στην αυλή

Games in the yard

Μάης

May

Το παιχνίδι μέσα από την τέχνη

Αξιολόγηση του έργου μας

The game through art

Evaluation of our project

Ιούνης

June

Διάχυση του έργου μας

Dissemination of our project