Επαναλειτουργία σχολείων στις 10 Ιανουαρίου 2022 και διάθεση αυτοδιαγνωστικών (self) τεστ
Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως τα σχολεία θα επαναλειτουργήσουν κανονικά μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων, τη Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2022.
Περισσότερα για τις ανακοινώσεις μπορείτε να διαβάσετε στο λίνκ που ακολουθεί :
Σύμφωνα επίσης με ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας, οι μαθητές όλων των βαθμίδων, εμβολιασμένοι και μη, καθώς και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί, θα προμηθεύονται από την Τετάρτη 5 Ιανουαρίου ως και το Σάββατο 8 Ιανουαρίου, πέντε (5) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των δυο πρώτων εβδομάδων επαναλειτουργίας των σχολείων, δηλαδή από 10 Ιανουαρίου έως και 21 Ιανουαρίου 2022.
Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε στο Δελτίο τύπου του Υπουργείου Παιδείας στο λινκ που ακολουθεί
«To πλοίο μας σαλπάρει…… μαγικό ταξίδι στο δημοτικό μας πάει!!!! »
Βασικός στόχος αυτού προγράμματος που θα υλοποιήσει το νηπιαγωγείο μας σε συνεργασία με το 2ο Νηπιαγωγείο Ανωγείων με το οποίο συστεγαζόμαστε και την πρώτη τάξη του Δημοτικού Σχολείου Ανωγείων Ρεθύμνου είναι να μεριμνησει για την αποτελεσματικότητα της ομαλής μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο Δημοτικό ,να διερεύνει τις εμπειρίες των παιδιών και να τα προετοιμάσει σταδιακά για την Α΄τάξη του Δημοτικου σχολείου δημιουρώντας γέφυρες ανάμεσα στις δύο βαθμίδες .
27/5/2022: οργάνωση και συμμετοχή δια ζώσης εκπαιδευτικών και γονέων στην ομιλία από ειδικό ψυχολόγο του Κέντρου πρόληψης Ρεθύμνου, με θέμα τη σημασία της μετάβασης, σε γονείς, εκπαιδευτικούς και παιδιά….
25/5/2022: παρακολούθηση σεμιναρίου εξ αποστάσεως,από τους εκπαιδευτικούς, σχετικά με την μετάβαση στα πλαίσια ενδοσχολικής επιμόρφωσης σε συνεργασία με το νηπιαγωγείο Ριζαρίου και άλλα σχολεία από όλη την Ελλάδα.
10 Μαϊου 2022
Επίσκεψη 1ου και 2ου Νηπιαγωγείου Ανωγείων στην Α΄Τάξη του Δημοτικού Σχολείου Ανωγείων
1.Μετά από συζήτηση στην ολομέλεια της τάξης, κατά την διάρκεια της προετοιμασίας μας για την επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο, γίνεται καταιγισμός ιδεών από τα παιδιά για το πως φαντάζονται εκείνα το ´´Μεγάλο Σχολειό´´, όπως εκείνα το ονόμασαν. Γίνεται καταγραφή όσων ήδη γνωρίζουν για το Δημοτικό και για τις διαφορές αλλά και τις ομοιότητες του με το Νηπιαγωγείο.Η συζήτηση επεκτάθηκε και στους κανόνες που πρέπει να διέπουν την επίσκεψη και την φιλοξενία μας σε έναν νέο χώρο. Αποφασίστηκε η κατασκευή ενός ομαδικού βιβλίου, από τα τρία τμήματα του 1ου και 2ου Νηπιαγωγείου Ανωγείων , για να το χαρίσουμε στα πρωτάκια. Το κάθε παιδί ζωγράφισε ελεύθερα το Δημοτικό Σχολείο όπως το φαντάζεται, μιας και τα περισσότερα δεν είχαν κάποια εμπειρία από τους εσωτερικούς του χώρους.
Κρατώντας το δωράκι μας για τα παιδιά της Α τάξης
Γνωριμία με τα παιδιά της Α τάξης !
Μας τραγούδησαν το αγαπημένο τους τραγούδι
Κάναμε μαζί το μάθημα της γυμναστικής και παίξαμε αγαλματάκια ακούνητα και αγέλαστα 
15 Απριλίου 2022
Επίσκεψη στην Α τάξη του δημοτικού σχολείου Ανωγείων .Αναβιώνοντας το έθιμο :Τα κάλαντα του Λαζάρου τραγουδήσαμε τα κάλαντα στα παιδιά της Α τάξης
Επίσκεψη στην Α τάξη του Δημοτικού Σχολείου τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα covid 19
Χριστουγεννιάτικες δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο μας !
Ευαισθητοποίηση και ενημέρωση νηπίων σε θέματα υγιεινής
2η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
Χριστουγεννιάτικες δράσεις στο νηπιαγωγείο μας !
Πρόγραμμα αστέρι της ευχής
Το 1ο νηπιαγωγείο Ανωγείων σε συνεργασία με το 2ο νηπιαγωγείο Ανωγείων συμμετείχαν φέτος στο πρόγραμμα :αστέρι της ευχής μια εγκεκριμένη δράση του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων .
Κάθε Αστέρι Ευχής κρύβει αγάπη και… ΕΥΧΕΣ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΕΥΧΗΣ
Το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) εκπληρώνει ευχές παιδιών 3 – 18 ετών που νοσούν από σοβαρές ασθένειες. Το Αστέρι της Ευχής, εκπαιδευτικό πρόγραμμα που υλοποιείται σε όλα τα σχολεία με την άδεια του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (Φ.2.1/ΜΓ/68152/126587/Δ7 & Φ.14/118351/ΦΔ/125759/Δ1) κλείνει φέτος τα 23 του χρόνια και έχει δώσει δύναμη σε εκατοντάδες παιδιά με σοβαρές ασθένειες. 23 ολόκληρα χρόνια, μαθητές από όλα τα σχολεία της χώρας προσφέρουν για την ίαση παιδικών ψυχών.
1ο& 2ο νηπιαγωγείο Ανωγείων
































