ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ – ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ

Με τα παραμύθια οδηγό στον ψηφιακό κόσμο θα διαβώ!

 

Πρώτη δράση του έργου μας ήταν τα παραμύθια

Από την διαδικτυακή συνάντηση με την συγγραφέα προέκυψε ένα συνεργατικό παραμύθι:

Η περιπέτεια του ουράνιου τόξου


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

Μες το χώρο περπατώ… ποια παράσταση θα δω;

παραμυθοκώδικες 

Bιωματικό παιχνίδι με παραμύθια. Επιδαπέδιο παιχνίδι σε δυάδες στο οποίο Θα έχουν τοποθετηθεί κάρτες παραμυθιών και οι μαθητές θα κινούνται μπρος, πίσω, δεξιά αριστερά ακολουθώντας εντολές . Στη φάση αυτή για να βρουν το μαγικο εισιτήριο θα πρέπει να ετοιμάσου το μαγικό μεγεθυντικό φακό! Ο μαθητής οδηγος θα λύνει ένα γρίφο και στη συνέχεια για να πάρει το εισιτήριο και να δει την παράσταση με το φίλο που επέλεξε , θα πρέπει να δώσει οδηγίες στο μαθητή -ρομπότ, προγραμματίζοντας τον έτσι ώστε να φτάσει στο στόχο .

Συμμετοχή στην Ευρωπαϊκή εβδομάδα κώδικα.

 Παραμύθια του παππού και της γιαγιάς…

1.Με το μεγεθυντικό φακό στοιχεία σε πίνακες ζωγραφικής αναζητώ!!

2.Συνέντευξη από τον παππού ή τη γιαγιά

3.Παππού, γιαγιά πες μου ένα παραμύθι!!

3.Παππού, γιαγιά πες μου ένα παραμύθι!!

https://app.bookcreator.com/library/-ModTB93VYFBsn97Qz-w/ov6o46pjucPlnwZCVrZEJHbz1mj2/Y-rF8n0RQ0iAXosxdVcglw/Ye5k5qHVR1a5IBHHOMCFbQ

.png

 

 

 Παραμυθοπαίζουμε

Ας γνωρίσουμε τα παραμύθια καλύτερα, συνεργαζόμενοι με άλλα σχολεία της ομάδας μας. Κάθε σχολείο ασχολείται με ένα παραμύθι και το αναλύει: Αρχή – μέση – τέλος, πλοκή, ήρωες (Τι φοράνε; Πώς κινούνται; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά τους και ο χαρακτήρας τους;)

Χρήση καρτών παραμυθιού και λογικής αλληλουχίας. Αναδιήγηση από τα παιδιά.

 

Ανάλογα με το παραμύθι που επεξεργαστήκαμε και γνωρίσαμε σε προηγούμενη δραστηριότητα του εργαστηρίου, κάνουμε δράσεις S.T.E.A.M.

Αναλύοντας τη λέξη:

S: science – Φυσική – Πειράματα ( Τροποποιούμε το παραμύθι έτσι ώστε να βγει κάτι σε πείραμα, πχ τα τρία γουρουνάκια παρατηρούσαν τον αέρα, που βγαίνει από το λύκο και τι μπορεί να παρασύρει. Εμείς αν φυσήξουμε τι μπορούμε να μετακινήσουμε; Κάθε σχολείο της κάθε ομάδας μπορεί να επιλέξει κάποιο διαφορετικό πείραμα με το ίδιο παραμύθι.)

T: Tecnology – Εδώ θα μπορούσαμε να εντάξουμε κάποιο Online παιχνίδι ή εφαρμογή.

E: Engineering – Τι θα μπορούσαμε να κατασκευάσουμε; Ποια υλικά χρησιμοποιήθηκαν; Πώς αξιοποιήθηκαν; Ποιες δυσκολίες συναντήσαμε; Ποιες λύσεις βρήκαμε για να το ολοκληρώσουμε; (Στο σημείο αυτό θα μπορούσε ο ήρωας του παραμυθιού να μας καλέσει με κάποιο τρόπο ζητώντας βοήθεια! Προαιρετικά)

A: Art Εδώ θα μπορούσαμε να μεγαλουργήσουμε!

M: Mathematics Μαθηματικά μπορούμε να κάνουμε και με τις κάρτες λογικής αλληλουχίας στην προηγούμενη δραστηριότητα, αλλά και με αριθμούς, σχήματα, μεγέθη και ό,τι άλλο μπορεί να προκύψει από το παραμύθι μας.

 

 Δράσεις σχολείων και παρουσίαση υλικού για S.T.E.A.M ανά ομάδα!

 


Μετάβαση στο sway.office.com.