Δευτέρες και Τετάρτες η miss Elina είναι μαζί μας και κάνει Αγγλικά με τα παιδιά
Σήμερα η άνοιξη είχε την τιμητική της
Spring is here!
Δευτέρες και Τετάρτες η miss Elina είναι μαζί μας και κάνει Αγγλικά με τα παιδιά
Σήμερα η άνοιξη είχε την τιμητική της
Spring is here!
ΑΠΟ ΤΙΣ 9.00 πμ Η ΕΝΑΡΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΛΙΑΡΤΟΥ-ΘΕΣΠΙΕΩΝ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 14-3-2022.ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΑΙΔΙΚΟΙ-ΒΡΕΦΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ.
Με απόφαση του Δημάρχου κου Ντασιώτη Γεωργίου, η οποία έλαβε υπόψη της:
Τη ΔΕΥΤΕΡΑ 14-3-2022,η έναρξη της λειτουργίας των σχολείων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σε όλη την επικράτεια του Δήμου Αλιάρτου– Θεσπιέων, θα γίνει από τις 9.00 π.μ.
Οι παιδικοί Σταθμοί Αλιάρτου και Μαυρομματίου, καθώς και ο Βρεφικός σταθμός Αλιάρτου θα λειτουργήσουν κανονικά, σύμφωνα με το πρόγραμμά τους
Επισημαίνεται πως για την διευκόλυνση των εργαζόμενων γονέων και κηδεμόνων, με ευθύνη των Διευθυντών τους, οι Σχολικές μονάδες θα πρέπει να είναι ανοικτές σύμφωνα με το κανονικό ωράριο έναρξης λειτουργίας τους.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΔΗΜΟΥ ΑΛΙΑΡΤΟΥ-ΘΕΣΠΙΕΩΝ
Συμμετέχουμε και φέτος στο e twinning με δύο έργα συνδεδεμένα με το περιβάλλον και με το πως τα παιδιά μπορούν να υιοθετήσουν θετικές στάσεις στην ζωή τους σχετικά με την ζωή γύρω τους
Το ταξίδι ενός μικρού σπόρου
Φυτεύουμε σπόρους μέσα στην τάξη κα παρατηρούμε την ανάπτυξή τους
Ανακύκλωση και μαθαίνουμε τρόπους να χρησιμοποιούμε παλιά και άχρηστα αντικείμενα για κάποια άλλη χρήση
Με το έργο μας, ευαισθητοποιώντας τους μαθητές μας για μηδενικά απόβλητα. Σχεδιάζοντας εύχρηστα προϊόντα, αποκτώντας πράσινες βιώσιμες γνώσεις και δεξιότητες. Θα πραγματοποιηθούν δραστηριότητες σε εξωτερικούς χώρους για να προσφέρουν μια ζωή σε επαφή με τη φύση. Θα εμπλουτίσουμε τις πρωτότυπες, ενδιαφέρουσες και υπεύθυνες δραστηριότητές μας με ψηφιακές (web2, 3D) ικανότητες. Οι μαθητές μας…
Κατασκευές με αφορμή την έναρξη του νέου ημερολογιακού έτους:
Λέξεις που αρχίζουν από τη φωνούλα”Χ”:
Τα χειμωνιάτικα ρούχα:
Παιχνίδι με τα ρούχα του χειμώνα:
Τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη:
Παραμύθι-“Το γάντι”:
Ζώα που ζουν στους πάγους:
Μαθηματικά-Τάισε τον πιγκουίνο με τόσα ψάρια όσα λέει το ζάρι:
Χιονάνθρωποι:
Παιχνίδι: Ρίχνουμε χιονόμπαλες στο στόμα του χιονάνθρωπου:
Ημερολόγια-χιονάνθρωποι:
Χιονονιφάδες:
Μαθηματικά και χιονόμπαλες(πον πον):
Ατομικές και ομαδικές κατασκευές:
Η έννοια ημέρα-νύχτα:
Οι μέρες της εβδομάδας:
Οι 4 εποχές και οι 12 μήνες:
Η χειμωνιάτικη διακόσμηση των παραθύρων μας:
Ομαδική εργασία των μαθητών του ολοήμερου την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου για την αγάπη(με αφορμή το παραμύθι της Αγγελικής Βαρελά “Δώσε την αγάπη”):
Σαν αποτίμηση μιας εκ των βασικών λειτουργιών του εκπαιδευτικού έργου και της σχολικής μονάδας είναι και η επαγγελματική ανάπτυξη και εξέλιξη των εκπαιδευτικών.
Στα πλαίσια ,λοιπόν, αυτής της επαγγελματικής ανάπτυξης διοργανώνουμε μαζί με την ΠΡΟΤΑΣΗ ΖΩΗΣ το συγκεκριμένο βιωματικό εργαστήρι που έχει στόχο να βοηθήσει τους γονείς αλλά κι εμάς τους εκπαιδευτικούς να έχουν μια ουσιαστική σχέση κι επικοινωνία με τα παιδιά!
Ευχαριστούμε από καρδιάς την ΠΡΟΤΑΣΗ ΖΩΗΣ που πρόθυμα δέχτηκε την πρόσκλησή μας για αυτήν την συνεργασία!
Στο 2ο εργαστήριο δεξιοτήτων ασχοληθήκαμε με τα συναισθήματα
Βασικός σκοπός αυτής της ενασχόλησης ήταν τα παιδιά να αναπτύξουν στάσεις και δεξιότητες, να υιοθετήσουν αξίες και πρότυπα σεβασμού, καθώς και συνεργασίας.Προσπαθήσαμε μέσα από πολλές δράσεις και βιωματικές προσεγγίσεις να βοηθήσουμε τα παιδιά να γνωρίσουν τον εαυτό τους,
με δεδομένο ότι όντας προσχολικής ηλικίας δυσκολεύονται να κατανοήσουν τα δικά τους συναισθήματα, καθώς και τα συναισθήματα των άλλων. Επίσης, να αποκτήσουν ενσυναίσθηση προς όσους είναι διαφορετικοί.Βασική μέριμνά μας ήταν η οργάνωση δραστηριοτήτων που θα ενισχύουν τα παραπάνω. Στοχεύσαμε λιγότερο σε γνωστικούς στόχους αλλά περισσότερο μέσα από τη δημιουργία ενός κλίματος αλληλοσεβασμού και αλληλοκατανόησης να αναπτύξουν και να διαμορφώσουν μια γενικότερη διαπολιτισμική συνείδηση.
Στην παρακάτω παρουσίαση μπορείτε να δείτε τις δράσεις των παιδιών και τον τρόπο που προσπαθήσαμε να προσεγγίσουμε την παραπάνω θεματική ενότητα των συναισθημάτων
Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén
