Με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας, μιλήσαμε στην τάξη μας για το πιο αγαπημένο πρόσωπο στη ζωή κάθε παιδιού: τη μαμά! Τα νήπια εξέφρασαν με τρυφερότητα τα συναισθήματά τους, περιέγραψαν όμορφες στιγμές που περνούν μαζί της και μίλησαν για όλα εκείνα που κάνουν τη μαμά τους ξεχωριστή.
Διαβάσαμε σχετικά παραμύθια και ποιήματα, τραγουδήσαμε και συζητήσαμε για την αγάπη, τη φροντίδα και την αγκαλιά που προσφέρει καθημερινά μια μητέρα. Στη συνέχεια, τα παιδιά με πολλή χαρά και ενθουσιασμό δημιούργησαν όμορφες κατασκευές και κάρτες γεμάτες χρώματα, καρδιές και γλυκά μηνύματα, θέλοντας να προσφέρουν ένα ξεχωριστό δώρο στις αγαπημένες τους μανούλες.
Η Πρωτομαγιά έφερε στην τάξη μας αρώματα, χρώματα και ανοιξιάτικη διάθεση! Συζητήσαμε με τα παιδιά για τη σημασία της ημέρας, για την άνοιξη, τα λουλούδια και τα έθιμα της Πρωτομαγιάς. Τα νήπια παρατήρησαν εικόνες από λουλουδένια στεφάνια και μοιράστηκαν τις δικές τους εμπειρίες από οικογενειακές βόλτες στη φύση.
Στη συνέχεια, με πολλή χαρά και δημιουργικότητα, φτιάξαμε τα δικά μας πρωτομαγιάτικα στεφάνια! Τα παιδιά χρησιμοποίησαν χρωματιστά χαρτιά, λουλούδια και διάφορα υλικά χειροτεχνίας, δημιουργώντας μοναδικές και πολύχρωμες κατασκευές. Μέσα από τη δραστηριότητα εξασκήσαμε τη λεπτή κινητικότητα, τη φαντασία και τη συνεργασία.
Η τάξη μας γέμισε όμορφα λουλούδια, χαμόγελα και ανοιξιάτικες δημιουργίες, καλωσορίζοντας τον πιο ανθισμένο μήνα του χρόνου!
Αυτές τις ημέρες στην τάξη μας γνωρίσαμε τον θαυμαστό κόσμο των μυρμηγκιών, με αφορμή το αγαπημένο παραμύθι «Ο Μέρμηγκας και ο Τζίτζικας». Μέσα από την ιστορία συζητήσαμε για την εργατικότητα, τη συνεργασία και τη σημασία της προσπάθειας. Τα παιδιά εξέφρασαν τις σκέψεις τους, μίλησαν για όσα γνωρίζουν σχετικά με τα μυρμήγκια και παρατήρησαν εικόνες από τη ζωή τους στη φύση.
Στη συνέχεια μάθαμε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα για τα μικρά αυτά έντομα: πώς ζουν, πώς συνεργάζονται μεταξύ τους και πώς μεταφέρουν την τροφή τους. Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν από την ομαδικότητα και την εργατικότητα των μυρμηγκιών και προσπάθησαν να τις συνδέσουν με τη δική μας καθημερινότητα στην τάξη.
Με πολλή χαρά και δημιουργικότητα προχωρήσαμε και σε κατασκευές! Χρησιμοποιώντας χαρτόνια, τέμπερες και διάφορα υλικά, οι μικροί μας μαθητές δημιούργησαν τα δικά τους μυρμήγκια. Κάθε κατασκευή ήταν μοναδική και φτιαγμένη με φαντασία και ενθουσιασμό.
Στο νηπιαγωγείο μας, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον θαυμαστό κύκλο ζωής της πεταλούδας μέσα από το αγαπημένο παραμύθι Μια κάμπια πολύ πεινασμένη.
Με αφετηρία την ιστορία, τα παιδιά ταξίδεψαν στον κόσμο της φύσης και παρακολούθησαν βήμα-βήμα τη μεταμόρφωση της μικρής κάμπιας. Αρχικά, μάθαμε ότι όλα ξεκινούν από ένα μικρό αυγό. Στη συνέχεια, από το αυγό γεννιέται η κάμπια, η οποία τρώει συνεχώς για να μεγαλώσει και να δυναμώσει.
Με μεγάλο ενθουσιασμό, τα παιδιά ανακάλυψαν το επόμενο στάδιο: το κουκούλι. Εκεί, η κάμπια “ξεκουράζεται” και προετοιμάζεται για τη μεγάλη αλλαγή. Μέσα από συζήτηση, εικόνες και δημιουργικές δραστηριότητες, κατανοήσαμε ότι πρόκειται για μια σημαντική φάση μεταμόρφωσης.
Τέλος, ήρθε η πιο μαγική στιγμή: από το κουκούλι εμφανίζεται η πανέμορφη πεταλούδα! Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν από τα χρώματα και την ελευθερία της, συνδέοντας τη διαδικασία με την έννοια της αλλαγής και της ανάπτυξης.
Μέσα από το παραμύθι, τη δραματοποίηση και τις εικαστικές δημιουργίες, τα παιδιά όχι μόνο έμαθαν για τον κύκλο ζωής της πεταλούδας, αλλά ανέπτυξαν τη φαντασία τους, την παρατηρητικότητα και την αγάπη τους για τη φύση.
Ήταν μια όμορφη εμπειρία μάθησης που συνδύασε γνώση και δημιουργικότητα!
Το Πάσχα είναι μια από τις πιο όμορφες και αγαπημένες γιορτές για τα παιδιά, γεμάτη χρώματα, αρώματα και όμορφα έθιμα. Στο νηπιαγωγείο μας, τις ημέρες πριν τη μεγάλη γιορτή, οι μικροί μας μαθητές συμμετείχαν σε δημιουργικές και χαρούμενες δραστηριότητες, γνωρίζοντας τα πασχαλινά έθιμα με βιωματικό τρόπο.
Τα παιδιά κατασκεύασαν όμορφα πασχαλινά καλαθάκια, χρησιμοποιώντας χαρτόνια και διάφορα διακοσμητικά υλικά, τα οποία γέμισαν με αγάπη και φαντασία. Παράλληλα, δημιούργησαν πασχαλινές κάρτες για να τις προσφέρουν στα αγαπημένα τους πρόσωπα, εκφράζοντας ευχές και συναισθήματα.
Ιδιαίτερα ξεχωριστή ήταν η ημέρα που μας επισκέφθηκαν οι γονείς! Μαζί με τα παιδιά, συμμετείχαν σε μια όμορφη και διασκεδαστική δράση: το βάψιμο των πασχαλινών αυγών. Χρησιμοποιήσαμε διαφορετικές τεχνικές και υλικά, όπως χρώματα ζαχαροπλαστικής, γκοφρέ χαρτί και μπογιές, δημιουργώντας μοναδικά και πολύχρωμα αποτελέσματα. Η συνεργασία γονέων και παιδιών γέμισε την τάξη με χαμόγελα, ενθουσιασμό και δημιουργικότητα.
Μέσα από όλες αυτές τις δραστηριότητες, τα παιδιά ήρθαν πιο κοντά στα έθιμα του Πάσχα, καλλιέργησαν τη φαντασία τους και βίωσαν τη χαρά της ομαδικότητας και της συνεργασίας.
Σας ευχόμαστε Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα, με υγεία και αγάπη!
Η Πρωταπριλιά είναι μια ημέρα γεμάτη χαρά, γέλιο και μικρές… αθώες φάρσες! Στο νηπιαγωγείο μας, αξιοποιήσαμε αυτή την ξεχωριστή ημέρα για να φέρουμε τα παιδιά σε επαφή με την έννοια του αστείου, της φαντασίας αλλά και της αλήθειας, μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες.
Αφορμή για τη συζήτησή μας στάθηκε το αγαπημένο λαϊκό παραμύθι του Πινόκιο. Τα παιδιά γνώρισαν την ιστορία της ξύλινης μαριονέτας που ήθελε να γίνει αληθινό παιδί και συζητήσαμε για τη σημασία της ειλικρίνειας, αφού κάθε φορά που ο Πινόκιο έλεγε ψέματα, η μύτη του μεγάλωνε! Μέσα από το παραμύθι, τα παιδιά κατανόησαν με απλό και βιωματικό τρόπο τη διαφορά ανάμεσα στο ψέμα και την αλήθεια.
Στη συνέχεια, τα παιδιά εξέφρασαν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους μέσα από συζήτηση, αλλά και μέσα από παιχνίδια ρόλων, όπου είχαν την ευκαιρία να αναπαραστήσουν σκηνές από την ιστορία.
Δεν θα μπορούσε να λείπει φυσικά και η δημιουργική απασχόληση! Οι μικροί μας μαθητές κατασκεύασαν τον δικό τους Πινόκιο, χρησιμοποιώντας χαρτόνια, ξυλάκια και χρώματα. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη μακριά μύτη, που αποτέλεσε το πιο διασκεδαστικό στοιχείο της κατασκευής!
Η ημέρα μας ολοκληρώθηκε με χαμόγελα, γέλια και… μερικές μικρές φάρσες, πάντα με σεβασμό και καλή διάθεση. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα, τα παιδιά έμαθαν πως το χιούμορ είναι όμορφο όταν συνοδεύεται από ειλικρίνεια και καλοσύνη.
Η 25η Μαρτίου αποτελεί μια ξεχωριστή ημέρα για την πατρίδα μας, καθώς συνδυάζει τον εορτασμό της Επανάστασης του 1821 με τη μεγάλη θρησκευτική γιορτή του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου. Στο νηπιαγωγείο μας, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να κατανοήσουν τη σημασία αυτής της διπλής γιορτής μέσα από ποικίλες βιωματικές δραστηριότητες.
Αρχικά, μιλήσαμε για τους ήρωες του 1821 και την αξία της ελευθερίας. Τα παιδιά άκουσαν απλά και κατανοητά κείμενα, είδαν εικόνες και συζητήσαμε για το τι σημαίνει «αγώνας» και «πατρίδα». Στη συνέχεια, μάθαμε ποιήματα σχετικά με την 25η Μαρτίου, τα οποία απήγγειλαν με ενθουσιασμό, καλλιεργώντας τη μνήμη και την αυτοπεποίθησή τους.
Η μουσική δεν θα μπορούσε να λείπει από τον εορτασμό μας! Τα παιδιά τραγούδησαν παραδοσιακά τραγούδια της επετείου, συνοδεύοντας τα με κινήσεις και ρυθμό, βιώνοντας τη χαρά της συμμετοχής και της ομαδικότητας.
Παράλληλα, προσεγγίσαμε τη γιορτή του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου με απλό και κατανοητό τρόπο. Μιλήσαμε για το χαρμόσυνο μήνυμα που έφερε ο Αρχάγγελος Γαβριήλ στην Παναγία και τη σημασία της ημέρας αυτής για την Ορθοδοξία. Τα παιδιά αποτύπωσαν τις εντυπώσεις τους μέσα από ζωγραφιές και συζητήσεις.
Οι κατασκευές μας ήταν εμπνευσμένες και από τις δύο γιορτές. Δημιουργήσαμε ελληνικές σημαίες, τσολιαδάκια και παραδοσιακές στολές, ενώ για τον Ευαγγελισμό φτιάξαμε όμορφες εικόνες με κρίνα, σύμβολο αγνότητας, και σκηνές από τον Ευαγγελισμό.
Μέσα από όλες αυτές τις δραστηριότητες, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με την ιστορία και την παράδοσή μας με τρόπο δημιουργικό και ευχάριστο. Η γνώση συνδυάστηκε με το παιχνίδι, τη μουσική και την τέχνη, κάνοντας τη μάθηση μια όμορφη εμπειρία για όλους!
«Η άνοιξη έφτασε στο νηπιαγωγείο μας και έφερε μαζί της χρώματα, χαμόγελα και δημιουργία! Τα παιδιά γνώρισαν την πασχαλίτσα, ένα μικρό αλλά πολύ αγαπητό έντομο της φύσης, και δημιούργησαν τις δικές τους χαρούμενες πασχαλίτσες. Παράλληλα, μέσα από τη δραστηριότητα με το ποτιστήρι, μιλήσαμε για τη σημασία της φροντίδας των φυτών και του περιβάλλοντος. Με φαντασία και δημιουργικότητα, οι μικροί μας μαθητές γέμισαν την τάξη με όμορφες ανοιξιάτικες εικόνες!» 🐞🌸
Τα χελιδόνια είναι μικρά, χαρούμενα πουλάκια που μας φέρνουν την άνοιξη! Όταν ο καιρός αρχίζει να ζεσταίνει και τα λουλούδια ανθίζουν, τα χελιδόνια επιστρέφουν από τα μακρινά τους ταξίδια. Τον χειμώνα ταξιδεύουν σε πιο ζεστές χώρες, όπως η Αφρική, και την άνοιξη γυρίζουν ξανά στην πατρίδα μας.
Τα χελιδόνια χτίζουν τις φωλιές τους με λάσπη και μικρά χορταράκια. Διαλέγουν συνήθως στέγες, μπαλκόνια ή γωνίες από σπίτια για να φτιάξουν ένα ζεστό και ασφαλές σπιτάκι για τα μικρά τους. Είναι πολύ εργατικά και συνεργάζονται για να φτιάξουν τη φωλιά τους σιγά σιγά, κομματάκι κομματάκι.
Στο νηπιαγωγείο μας μιλήσαμε για τα χελιδόνια και αποφασίσαμε να φτιάξουμε τη δική μας κατασκευή!
Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές για το νηπιαγωγείο μας θα ξεκινήσουν από 2 Μαρτίου και θα διαρκέσουν έως 23 Μαρτίου.
Σας προσκαλούμε να επισκεφθείτε το νηπιαγωγείο για να ενημερωθείτε για τη διαδικασία και τα απαραίτητα έγγραφα. Η έγκαιρη εγγραφή εξασφαλίζει τη συμμετοχή των παιδιών σας στις δραστηριότητες και το εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα για τη νέα σχολική χρονιά.
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2592350721 καθώς και στο email:mail@nip-akrop.kav.sch.gr.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.