ΣΤΟΧΟΙ:
- Ανάπτυξη σεβασμού για τους άλλους
- Ανάπτυξη κριτικής σκέψης
- Επίλυση προβλημάτων συνεργατικά και δημιουργικά
- Αναγνώριση προκαταλήψεων και αδικιών
- Καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και κατανόηση της διαφορετικότητας
- Έκφραση των συναισθημάτων τους με άμεσο τρόπο
- Ευαισθητοποίηση σε θέματα ανθρωπίνων σχέσεων
1η Δραστηριότητα: ” Η επισκέπτης”
Στην τάξη μας ήρθε μια ξεχωριστή φίλη , η Δανάη που μας αφηγήθηκε την ιστορία της και ζήτησε τη βοήθεια των παιδιών. Η οικογένειά της μετακόμισε πρόσφατα στην πόλη και δεν έχει κανένα φίλο. Τα παιδιά στη γειτονιά την κοροϊδεύουν γιατί μιλάει ψευδά και τον αδερφό της γιατί δεν μπορεί να περπατήσει και κινείται με αναπηρικό αμαξάκι. Συζητήσαμε για τα συναισθήματά της και τα παιδιά πρότειναν λύσεις για να μην στενοχωριέται. (Πρωϊνά τμήματα 9/12/2025).
2η Δραστηριότητα: Διαχείριση των συναισθημάτων. Τα παιδιά λένε τι μπορούν να κάνουν όταν κάτι τους θυμώνει για να διώξουν το άσχημο συναίσθημα. Ζωγραφίζουν τι τα ηρεμεί όταν είναι θυμωμένα. (Πρωϊνά τμήματα 10/12/2025)
3η Δραστηριότητα: Φύλλο αυτοαξιόλογησης του 2ου εργαστηρίου που κυκλώνουν τη σωστή φατσούλα ” Πιστεύεις ότι κατάφερες να βοηθήσεις τη νέα μας φίλη που μας επισκέφθηκε να μην αισθάνεται λυπημένη?”


