Δημιουργώ και Καινοτομώ “Μικροί εξερευνητές εν δράσει” (1ο Εργαστήριο)

     ΣΤΟΧΟΙ:

  • Να διατυπώνουν ερωτήματα
  • Να εξοικειωθούν με βασικές ενέργειες της διαδικασίας ανεύρεσης πηγών
  • Να συλλέγουν πληροφορίες και να τις ταξινομούν
  • Να συνεργάζονται

1η Δραστηριότητα: Με αφορμή μια κούκλα  που ήρθε στην τάξη και παρότρυνε τους μαθητές να συμμετέχουν σε ένα παιχνίδι ανακάλυψης και εξερεύνησης μνημείων της Ευρώπης, φτιάξαμε έναν εννοιολογικό χάρτη με το ψηφιακό εργαλείο coggle. it (με τις απαντήσεις των παιδιών σε ερωτήσεις  για τα μνημεία ), για να ανιχνεύσουμε τις προϋπάρχουσες γνώσεις των παιδιών.

2025 02 04 14 49 47

MNHMEIA 1

2η Δραστηριότητα: Βρίσκουμε εικόνες και πληροφορίες για τα μνημεία με τα οποία θα ασχοληθούμε.

IMG 20250205 114104

IMG 20250207 102959

IMG 20250205 100204 26

IMG 20250207 114308 826

3η Δραστηριότητα: Τοποθετούμε τα μνημεία στην ιστοριογραμμή.

IMG 20250207 140929 IMG 20250207 140635

IMG 20250212 075422 782

και ιστοριογραμμή με το ψηφιακό εργαλείο canva.

IMG 20250213 144624