ΣΤΟΧΟΙ:
- Να κατανοήσουν ότι ο προφορικός λόγος μπορεί να μετατραπεί σε γραπτό.
- Να κατανοήσουν τη σημασία του γραπτού λόγου ως μέσο για την επικοινωνία, την ανάπτυξη ιδεών, την μεταφορά πληροφοριών αλλά και ως μέσο ευχαρίστησης.
- Να συνεργαστούν και να δημιουργήσουν από κοινού.
- Να αναπτύξουν τη δημιουργικότητα τους.
- Να ενθαρρυνθούν ώστε να γίνουν φορείς θετικής επιρροής στις οικογένειές τους σε θέματα οδικής συμπεριφοράς που κατέκτησαν από την αγωγή και εκπαίδευσή τους.
1η Δραστηριότητα: Χωρίζουμε τα παιδιά σε ομάδες και τους ζητάμε να συζητήσουν, να εκφράσουν τις ιδέες τους και να σκεφτούν κανόνες οδικής κυκλοφορίας. Στη συνέχεια πρέπει να συνεργαστούν για να τις αποτυπώσουν στο χαρτί με ζωγραφική και να γράψουν τους κανόνες ( με τη βοήθεια της Νηπιαγωγού).
2η Δραστηριότητα: Αυτοαξιολόγηση του προγράμματος με ερωτηματολόγιο.