ΣΤΟΧΟΙ:
-Να εκφράσουν τις αρχικές τους ιδέες μέσα από το σχέδιο και την προφορική παρουσίαση των σχεδίων
-Να αναστοχαστούν και να αξιολογήσουν τις στρατηγικές επικοινωνίας και συνεργασίας που αξιοποιούν
1η Δραστηριότητα: Δραστηριότητα κινητικής συγκέντρωσης ” Η Αρχική μου ιδέα”, όπου στο πάτωμα έχουν τοποθετηθεί χαρτιά Α4 . Η Νηπιαγωγός με το ταμπουρίνο δίνει ρυθμό στα παιδιά τα οποία πρέπει να κινούνται περνώντας ανάμεσα από τα χαρτιά χωρίς να τα πατάνε και χωρίς να αγγίζουν και να μιλάνε στους άλλους.
Στο τελευταίο στοπ κάθε παιδί παίρνει το χαρτί και ζωγραφίζει ότι του έρχεται στο μυαλό όταν ακούει τη λέξη ” ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ”. Στη συνέχεια το κάθε παιδί εξηγεί στη Νηπιαγωγό τι έφτιαξε χωρίς να τον ακούσουν οι άλλοι.
2η Δραστηριότητα: Τα παιδιά κατά δυάδες κόβουν και κολλάνε σχήματα για να φτιάξουν ένα σπιτάκι.
3η Δραστηριότητα: Σε ομάδες φτιάχνουν συνεργατικά κατασκευές με διάφορα υλικά του σχολείου.