Από το 1916 έως το 1923, εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες του Πόντου εξοντώθηκαν ή εκδιώχθηκαν από τις πατρογονικές τους εστίες στον Εύξεινο Πόντο και τη Μικρά Ασία. Η 19η Μαΐου έχει οριστεί ως ημέρα μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου, στη μνήμη περίπου 353.000 θυμάτων. Στο μικρό μας σχολείο τα παιδιά ευαισθητοποιήθηκαν , εκφράστηκαν […]
Αρχεία για 20 Μαΐου, 2026
1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
Το σχολείο μας αποτελείται από δύο υποχρεωτικά πρωινά τμήματα και ένα προαιρετικό ολοήμερο τμήμα.
Το νηπιαγωγείο συστεγάζεται με το 2ο, το 3ο και το 4ο Νηπιαγωγείο Αγίου Στεφάνου ενώ λειτουργεί και Τμήμα Ένταξης για όλα τα σχολεία.
Από τη φετινή χρονιά *2025-2026 , λειτουργεί στο σχολείο μας Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης, στελεχωμένη από Ψυχολόγο και Κοινωνική Λειτουργό.