Διάκριση μαθητών του σχολείου μας στην Οικονομική Ολυμπιάδα

Έπαινο απέσπασαν οι μαθητές του σχολείου μας, Δημήτρης Κόντης και Δημήτρης Παπαγεωργίου, οι οποίοι συμμετείχαν στο Σχολικό Γύρο της 4ης Διεθνούς Οικονομικής Ολυμπιάδας και προκρίθηκαν στην επόμενη φάση, υπό την καθοδήγηση του Οικονομολόγου, κ. Ανδρέα Δεσύλλα. Η Οικονομική Ολυμπιάδα είναι ένας διεθνής διαγωνισμός οικονομικών γνώσεων που απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες λυκείου της Ελλάδας και […]

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων