Feed
Άρθρα
Σχόλια

Αρχείο για την κατηγορία 'Δράσεις'

Kindness Wall (Τοίχος Καλοσύνης)

Στο πλαίσιο αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας στον άξονα για τις σχέσεις μεταξύ μαθητών/τριών και υλοποιώντας τη δράση με θέμα «Μαζί πιο Δυνατοί: Περιπέτεια Αλληλοσεβασμού!», οι μαθητές/τριες της Α΄ και Β΄ τάξης του 1ου ΓΕΛ Αλιβερίου δημιούργησαν τον ψηφιακό «Τοίχο Καλοσύνης (Kindness Wall)» μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας Padlet, που λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων.

Στο Padlet οι μαθητές/τριες ανήρτησαν δίγλωσσα μηνύματα, εικόνες και βίντεο με θέμα την ενσυναίσθηση, τη συνεργασία και τον αλληλοσεβασμό. Η δράση ενίσχυσε τη δημιουργική έκφραση των μαθητών/τριών και την υπεύθυνη αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων για την προώθηση θετικών αξιών στη σχολική κοινότητα.

Το Padlet σε μορφή Pdf (διαφάνειες)

Μετάβαση στο padlet.com

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας μαθητικό συνέδριο στο πλαίσιο του προγράμματος της Βουλής των Εφήβων (Λ’ Σύνοδος – σχολικό έτος 2025-2026). Το φετινό θέμα, «Η γενιά Α.Ι. συζητά για την Τεχνητή Νοημοσύνη», έδωσε την αφορμή σε μαθητές/τριες της Α΄και Β΄τάξης να προβληματιστούν και να ανταλλάξουν απόψεις για μια τεχνολογία που ήδη αλλάζει τον κόσμο μας.

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα, παρουσίασαν τις θέσεις τους για τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που φέρνει η Τεχνητή Νοημοσύνη στην εκπαίδευση, την καθημερινότητα, το μέλλον της εργασίας, αλλά και τον κεντρικό ρόλο που πρέπει να διατηρεί ο άνθρωπος σε αυτή τη νέα ψηφιακή εποχή.

Η συμμετοχή στο πρόγραμμα ήταν εμπειρία δημοκρατικού διαλόγου αποδεικνύοντας πως η «Γενιά Α.Ι.», δεν είναι απλοί χρήστες των νέων εργαλείων, αλλά ενεργοί πολίτες που διεκδικούν έναν κόσμο όπου η τεχνολογία θα υπηρετεί τις αξίες και την πρόοδο της κοινωνίας.

Υπεύθυνοι καθηγητές της δράσης ήταν η κα Αταμπασίδη Ελένη και ο κος Μεγαρίτης Γεώργιος.

705a0473 70a9 4d36 92f5 02689c5eb4f8

17606b77 dc30 4176 bed6 6773ce1a97c6

c8a215c2 3014 4da4 ab94 1fb50c25e38b

Μια παλιά, εγκαταλειμμένη αίθουσα, μεταμορφώθηκε πλήρως χάρη στην πρωτοβουλία, το μεράκι και την ομαδική εργασία των μαθητών/τριών μας.

Με την καθοδήγηση εκπαιδευτικών, ο χώρος καθαρίστηκε, ενώ οι τοίχοι, που παρουσίαζαν σοβαρό πρόβλημα υγρασίας, τρίφτηκαν και ξαναβάφτηκαν. Σημαντικός άξονας της δράσης υπήρξε η επαναξιοποίηση παλιών σχολικών πινάκων κιμωλίας, που παρέμεναν αχρησιμοποίητοι για δεκαετίες σε αποθηκευτικό χώρο της σχολικής μονάδας. Οι μαθητές/τριες ανέλαβαν να τους καθαρίσουν, να τους επεξεργαστούν και να τους μετατρέψουν σε εικαστικές δημιουργίες, ώστε να κοσμούν αίθουσες του σχολείου. Μέσα από τη συγκεκριμένη διαδικασία, αντικείμενα συνδεδεμένα με τη σχολική μνήμη απέκτησαν καινούργια ζωή και νέο παιδαγωγικό νόημα, λειτουργώντας ως γέφυρα ανάμεσα στο παρελθόν και στη σύγχρονη μαθητική έκφραση.

Ο χώρος αυτός αποτελεί πλέον ένα σημείο ανάγνωσης και χαλάρωσης των παιδιών, ενώ χρησιμοποιείται και για τις συνεδριάσεις των 5μελών μαθητικών συμβουλίων. Η δημιουργικότητα και η συνεργασία έδωσαν ξανά ζωή σε ένα ξεχασμένο δωμάτιο αποδεικνύοντας εμπράκτως ότι με θέληση και κοινή προσπάθεια, είναι εφικτό να μεταμορφωθεί το σχολικό μας περιβάλλον προς το καλύτερο.

ee137f73 60ed 42cd aed4 67e8abc470b5

Μετά την παρέμβαση με τον 1ο πίνακα

952b9eeb 4096 43da a838 342d0c23f6e8

Μετά την παρέμβαση με τον 1ο πίνακα

ea4258d0 dcd6 4de8 9a20 ce6d84b3b681

2ος πίνακας

f44c0127 a746 4ae7 8986 c45303abd52e

3ος πίνακας

4e0e91d4 04e7 4fe4 a467 6a982f517a24

Πριν την παρέμβαση

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ

Στις 22 Δεκεμβρίου 2025, στον τελικό αγώνα στο Κλειστό Γυμναστήριο της Κανήθου, η ομάδα καλαθοσφαίρισης κοριτσιών του 1ου ΓΕΛ Αλιβερίου επικράτησε του ΓΕΛ Βασιλικού με σκορ 46-35.

Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1ου Γενικού Λυκείου Αλιβερίου εκφράζουν τα θερμά τους συγχαρητήρια στην ομάδα καλαθοσφαίρισης κοριτσιών του σχολείου μας και στον καθηγητή Φυσικής Αγωγής κ. Τζόκα Γεώργιο για την κατάκτηση της πρώτης θέσης στους σχολικούς αγώνες Λυκείων 2025-2026, που διεξήχθησαν στο νομό Ευβοίας.

Οι επιτυχίες της μαθητιώσας νεολαίας μας στον αθλητισμό συνεχίζονται για δεύτερη συνεχή χρονιά, γεμίζοντάς μας χαρά και υπερηφάνεια!

9d7ced45 cb3b 47f6 aadc b59433ffb9fe

3975a11e aaa3 4935 be1a 17c4961333bfIMG 0158

Αισθητική αναβάθμιση αύλειου χώρου

Στο πλαίσιο αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας, υλοποιώντας τη δράση Ενεργός Πολίτης, ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1ου ΓΕΛ Αλιβερίου σε συνεργασία με τις μαθήτριες και τους μαθητές προέβησαν στον εξωραϊσμό του αύλειου χώρου με φύτευση καλλωπιστικών φυτών.

964704ba 9851 400b 89a4 752fce755b8e

Ένας χρόνος μετά την παρέμβαση

c2a3e133 288e 4300 ad80 fc0fd966e74c

Ένας χρόνος μετά την παρέμβαση

c88b20e4 b4c7 407a 873a 2d18a2030c6b

Μετά την παρέμβαση

8d948f94 d7c9 417d a806 d2a22441e5d1

Μετά την παρέμβαση

bd5e0747 e463 401a 8900 8155d2d2ea01

Πριν την παρέμβαση

ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΔΕΝΔΡΟΦΥΤΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ 1ου ΓΕΛ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ

Στο πλαίσιο υλοποίησης του Προγράμματος Σπουδών “Δράσεις Ενεργού Πολίτη”, οι μαθητές/τριες του 1ου Γενικού Λυκείου Αλιβερίου, την Παρασκευή 21 Μαρτίου 2025 (Παγκόσμια Ημέρα Δασών) προέβησαν σε δενδροφύτευση που οργανώθηκε για περιβαλλοντικούς και αισθητικούς λόγους στη θέση “Μεσονήσι” Δ.Κ. Αλιβερίου.

Ευχαριστούμε θερμά το Δασαρχείο Αλιβερίου που με την καθοριστική συνδρομή του (υποστήριξη, καθοδήγηση, καθώς και προμήθεια των απαιτούμενων φυτών) διασφάλισε την επιτυχή υλοποίηση της εθελοντικής δράσης των παιδιών.

c782760e e1e9 484e b55a 5e4707aaa3cbc1e481d6 2049 4e66 a82c 072244222903

Αίθουσα “Δημιουργικής Απασχόλησης”

83a77fd6 e282 41c2 9ee3 179c58f2bfab

Αίθουσα Φιλοσοφίας “ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ”

e7be3613 c7f3 4f25 bce0 eedfbe49106080eb41c6 20b8 4cc9 8f5f 3356c24dfd4d

ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΗ’ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ

  Στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος «Βουλή των Εφήβων: Βήματα Δημοκρατίας – Κάνοντας πράξη τη συμμετοχή» ΚΗ΄ Σύνοδος – σχολικό έτος 2023-24, η μαθήτρια Τοπαλίδου Σοφία εκπροσώπησε το σχολείο στις εργασίες της Συνόδου που πραγματοποιήθηκαν στην Αθήνα από την 1η  Ιουλίου 2024 έως και τις 4 Ιουλίου 2024 και περιέλαμβαναν συζητήσεις σε ομάδες, αλλά και σε ολομέλεια, βιωματικές δράσεις και εργαστήρια, καθώς και ποικίλες εκδηλώσεις πολιτισμού.

  Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους 2023 – 2024 από ομάδα μαθητών/τριών της Β΄ τάξης (Κρόμπα Λυδία, Στρουμπούλης Νικόλαος, Τοπαλίδου Σοφία), με τη συνεισφορά, κατά την παρουσίαση – εκδήλωση για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, και των υπολοίπων μαθητών/τριών της τάξης.

 

IMG 5456 A12E88E6 286A 438C A791 611A55295240

  Η δράση υλοποιήθηκε στα πλαίσια του Εκπαιδευτικού προγράμματος “Βουλή των Εφήβων: Βήματα Δημοκρατίας – Κάνοντας πράξη τη συμμετοχή” ΚΗ’ Σύνοδος – σχολικό έτος 2023-24.

  Υπεύθυνοι καθηγητές της δράσης ήταν η κα Αταμπασίδη Ελένη και ο κος Μεγαρίτης Γεώργιος.

8893bbdb 6d09 4329 9c1a 16619681ee52

4b4c82ec 16bf 4097 84fd 0c95ebe3c51c

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων