Αρχική » Αρθρα του/της ΣΑΚΚΟΜΗΤΡΟΣ ΙΑΣΩΝ
Αρχείο συντάκτη ΣΑΚΚΟΜΗΤΡΟΣ ΙΑΣΩΝ
Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης
Ετήσια Συνοπτική Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας για το Σχολικό Έτος 2025-2026
Δωρεά της Σωληνουργείας Κορίνθου
Το 1ο Γυμνάσιο εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς τον κ. Ταζεδάκη για την ευγενική του χορηγία. Με αφορμή την προσφορά ενός ηλεκτρονικού
Οι μαθητές κατασκευάζουν
Στο πλαίσιο του μαθήματος της Τεχνολογίας, οι μαθητές του σχολείου μας παρουσίασαν πρωτότυπες και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες κατασκευές, αναδεικνύοντας τη δημιουργικότητα, τη φαντασία και το μεράκι που τους διακρίνει. Οι εργασίες πραγματοποιήθηκαν υπό την επίβλεψη και καθοδήγηση του υπεύθυνου καθηγητή του μαθήματος, κ. Χριστοδούλου Ευθύμιου.
Επιστολή- Αίτημα στον Δήμαρχο Ορχομενού
Μια εξαιρετική και υπεύθυνη πρωτοβουλία ανέλαβαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος Γ2 του σχολείου μας στο πλαίσιο του μαθήματος Εργαστήρια Δεξιοτήτων, και συγκεκριμένα στις θεματικές ενότητες
Άουσβιτς: Ποτέ Ξανά
Ο μαθητής του Β1, Γιάννης Αργυρίου, στο πλαίσιο του μαθήματος της Λογοτεχνίας, με διδάσκουσα την κα Καραμπέκου Αναστασία και με αφορμή την ανάγνωση του κειμένου με τίτλο «Από το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ», εκπόνησε την παρούσα εργασία. Μέσω αυτής προσεγγίζει την τραγική ιστορία του Άουσβιτς, του μεγαλύτερου στρατοπέδου εξόντωσης των Ναζί, που παραμένει μέχρι σήμερα […]
Εξετάσεις PISA
Το σχολείο μας συγκαταλέχθηκε φέτος μεταξύ των σχολικών μονάδων που συμμετείχαν στις Εθνικές Εξετάσεις Διαγνωστικού Χαρακτήρα (γνωστές
Μέγας Αλέξανδρος
Με αφορμή το μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και συγκεκριμένα την 7η ενότητα, που αναφέρεται στον
Γιορτή αποφοίτησης στο Αρχαίο Θέατρο Ορχομενού
Σε μια ιδιαίτερα όμορφη και συγκινητική εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε με αφορμή την αποφοίτηση των μαθητών της Γ΄ τάξης, το σχολείο
Αγωγή στοματικής υγείας
Η κ. Δέλλιου Ευαγγελία, από το Κέντρο Υγείας Διστόμου, επισκέφθηκε το σχολείο μας και πραγματοποίησε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και ενημερωτική
Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Αργολίδα
Οι μαθητές της Γ΄ τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στην περιοχή της Αργολίδας, όπου είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν σημαντικά
