Συγκέντρωση τροφίμων για τα συσσίτια των ενοριών μας

Αγαπητοί γονείς,
το σχολείο μας συμμετέχει και φέτος, εν όψει των γιορτών,  στη συγκέντρωση  τροφίμων για τα συσσίτια των ενοριών της Αγίας Παρασκευής και του Αγίου Παντελεήμονα.
Συμμετέχουμε για να βοηθήσουμε, όπως μπορούμε και εμείς, θέλοντας να δείξουμε έμπρακτα αγάπη και αλληλεγγύη στους συνανθρώπους μας .

Μέχρι και τη Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2023  μαθητές/τριες, γονείς και εκπαιδευτικοί γεμίζουμε το « καλάθι της αγάπης»  με συσκευασμένα είδη τροφίμων : γάλα εβαπορέ, ζυμαρικά, κακάο, κρέμες αραβοσίτου, λάδι, ρύζι, σάλτσα ντομάτας, μπισκότα, κρουασάν, αλάτι, ξύδι, μπαχαρικά, όσπρια, μέλι, μαρμελάδα, μερέντα, πουρέ, δημητριακά, φρυγανιές, αλεύρι, ζάχαρη, χυμοί, κουραμπιέδες και μελομακάρονα.
Ο καθένας δίνει ότι μπορεί. Καλούμε και εσάς να ενισχύσετε την προσπάθεια ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης των μαθητών /τριών μας αλλά και του συνόλου της σχολικής
κοινότητας.

Ασκούμαστε στην κοινωνική προσφορά βοηθάμε τους συνανθρώπους μας και νοιώθουμε λίγο καλύτερα!!

Συγκέντρωση τροφίμων για τα συσσίτια των ενοριών μας Διάβασε περισσότερα

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ 17ης ΝΟΕΜΒΡΗ

Την Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2023 πραγματοποιήθηκε στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του 1ου Γυμνασίου Μενεμένης η καθιερωμένη εκδήλωση μνήμης για την εξέγερση των φοιτητών του Πολυτεχνείου, τον Νοέμβρη του 1973.Φέτος μάλιστα συμπληρώθηκαν 50 χρόνια από τα ιστορικά εκείνα γεγονότα και το αίτημα των φοιτητών και των πολιτών για «Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία» παραμένει πιο επίκαιρο από ποτέ. (περισσότερα…)

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ 17ης ΝΟΕΜΒΡΗ Διάβασε περισσότερα

“Μαθαίνω για τον εθελοντισμό”

Την Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2023 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β και Γ τάξης του σχολείου μας παρακολούθησαν πρόγραμμα ενημέρωσης – ευαισθητοποίησης από την Δρ. Ξαγοράρη Αγγελική, βιολόγο από το Αιματολογικό Τμήμα του Γ.Ν. Παπανικολάου, εκπαιδευτικών με θέμα «Εθελοντισμός- Μεταμόσχευση- Βλαστοκύτταρα».

(περισσότερα…)

“Μαθαίνω για τον εθελοντισμό” Διάβασε περισσότερα