Η παράσταση πραγματοποιείται με την υποστήριξη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γυμνασίου και τα έσοδα θα διατεθούν για την αναβάθμιση και εξοπλισμό της αίθουσας εκδηλώσεων του σχολείου μας. Την παράσταση συντονίζουν οι καθηγήτριες : Γεωργακά Ελένη, Καλύβα Βάσω & Τσολάκη Αναστασία. Σας περιμένουμε!


