Δημοσιεύθηκε στην Πρόγραμμα μαθημάτων

Πρόγραμμα μαθημάτων από Δευτέρα 26-02-2024

Νέο Πρόγραμμα μαθημάτων από Δευτέρα 26-02-2024



Λήψη αρχείου

Δημοσιεύθηκε στην Δράσεις, Επιμορφωτικές δράσεις

Υλοποίηση προγράμματος επίδειξης πρώτων βοηθειών

Υλοποιήθηκε στο 1ο Γυμνάσιο Κισάμου η προγραμματισμένη επίσκεψη από τον αρχηγό του τμήματος Εθελοντών-Διασωστών-Σαμαρειτών του Τοπικού Τμήματος Κισάμου, κ. Στέφανο Καπή, με σκοπό την επίδειξη Πρώτων Βοηθειών στο χώρο του σχολείου για τους μαθητές.

Την Τρίτη 20-02-2024 για τους μαθητές των τμημάτων Α1,Α2, Β1,Β2,Β3 και την Πέμπτη 22-02-2024 για τους μαθητές των τμημάτων Γ1,Γ2, Γ3.

Ο Σύλλογος των καθηγητών του 1ου Γυμνασίου Κισάμου καθώς και οι μαθητές του σχολείου ευχαριστούν θερμά  το τμήμα Εθελοντών-Διασωστών-Σαμαρειτών γι’αυτήν τη σπουδαία εθελοντική προσφορά στο σχολείο μας.

Τα μαθήματα Πρώτων Βοηθειών θα συνεχιστούν τον Μάρτιο για μαθητές και εκπαιδευτικούς.

 

10 ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ 2022 02 2024 09 ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ 2022 02 2024 08 ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ 2022 02 2024 07 ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ 2022 02 2024 06 ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ 2022 02 2024 05 ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ 2022 02 2024 04 ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ 2022 02 2024 03 ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ 2022 02 2024 02 ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ 2022 02 2024 01 ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ 2022 02 2024

Δημοσιεύθηκε στην Διδακτικές δράσεις, Δράσεις, Επιμορφωτικές δράσεις, Επισκέψεις

Επίσκεψη στις εγκαταστάσεις του Εργοστασίου Ανακύκλωσης και Κομποστοποίησης (ΕΜΑΚ) Χανίων

Την Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2024 πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του 1ου Γυμνασίου Κισάμου και από συνοδούς εκπαιδευτικούς, επίσκεψη στις εγκαταστάσεις του Εργοστασίου Ανακύκλωσης και Κομποστοποίησης (ΕΜΑΚ) Χανίων της ΔΕΔΙΣΑ με σκοπό την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των μαθητών.

Κατά την επίσκεψή μας πραγματοποιήθηκε ξενάγηση από τον κ.Δασκαλάκη , μηχανικό και αρμόδιο στέλεχος της υπηρεσίας. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης ενημερωθήκαμε για το ποια υλικά ανακυκλώνονται και ποια όχι, τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να τοποθετούνται τα υλικά ανακύκλωσης στους κατάλληλους κάδους  και πως στη συνέχεια γίνεται ο διαχωρισμός τους. Εντυπωσιακά ήταν τα παραδείγματα τα οποία αναφέρθηκαν σε σχέση με την ενέργεια που εξοικονομείται από την ανακύκλωση ενός αλουμινένιου ή ενός γυάλινου μπουκαλιού και το πόσα δέντρα και λίτρα νερού σώζονται  από την ανακύκλωση ενός τόνου χαρτιού. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την διαδικασία της κομποστοποίησης  για την παραγωγή φυσικού λιπάσματος , να ενημερωθούν για τον τρόπο ανάκτησης πολύτιμων ανακυκλώσιμων υλικών, αλλά και να δουν που καταλήγουν τα υπολείμματα που δεν μπορούν να αξιοποιηθούν, στον Χώρο Υγειονομικής Ταφής Υπολειμμάτων (ΧΥΤΥ) .

Οι μαθητές συμμετείχαν με ενδιαφέρον , έλυσαν απορίες τους, αποκόμισαν γνώσεις και ενίσχυσαν την υπευθυνότητα και το σεβασμό απέναντι στο περιβάλλον μας. 

31 ΔΕΔΙΣΑ 21 02 2024 30 ΔΕΔΙΣΑ 21 02 2024 29 ΔΕΔΙΣΑ 21 02 2024 28 ΔΕΔΙΣΑ 21 02 2024 27 ΔΕΔΙΣΑ 21 02 2024 26 ΔΕΔΙΣΑ 21 02 2024 25 ΔΕΔΙΣΑ 21 02 2024 24 ΔΕΔΙΣΑ 21 02 2024 23 ΔΕΔΙΣΑ 21 02 2024 22 ΔΕΔΙΣΑ 21 02 2024 21 ΔΕΔΙΣΑ 21 02 2024 20 ΔΕΔΙΣΑ 21 02 2024 19 ΔΕΔΙΣΑ 21 02 2024 18 ΔΕΔΙΣΑ 21 02 2024 17 ΔΕΔΙΣΑ 21 02 2024 16 ΔΕΔΙΣΑ 21 02 2024 15 ΔΕΔΙΣΑ 21 02 2024 14 ΔΕΔΙΣΑ 21 02 2024 13 ΔΕΔΙΣΑ 21 02 2024 12 ΔΕΔΙΣΑ 21 02 2024 11 ΔΕΔΙΣΑ 21 02 2024 10 ΔΕΔΙΣΑ 21 02 2024 09 ΔΕΔΙΣΑ 21 02 2024 08 ΔΕΔΙΣΑ 21 02 2024 07 ΔΕΔΙΣΑ 21 02 2024 06 ΔΕΔΙΣΑ 21 02 2024 05 ΔΕΔΙΣΑ 21 02 2024 04 ΔΕΔΙΣΑ 21 02 2024 03 ΔΕΔΙΣΑ 21 02 2024 02 ΔΕΔΙΣΑ 21 02 2024 01 ΔΕΔΙΣΑ 21 02 2024

Δημοσιεύθηκε στην Διδακτικές δράσεις, Δράσεις, Επιμορφωτικές δράσεις, Επισκέψεις

Υλοποίηση διδακτικής επίσκεψης στον ΜΥΗΣ στην Αγυιά Χανίων

Την Δευτέρα 19-02-2024 υλοποιήθηκε διδακτική επίσκεψη των μαθητών της Γ΄ τάξης στο πλαίσιο του μαθήματος της τεχνολογίας , στον Μικρό Υδροηλεκτρικό Σταθμό (ΜΥΗΣ) στην ΑΓΥΙΑ Χανίων.

Σκοπός της επίσκεψης ήταν οι μαθητές να ενημερωθούν από αρμόδιο για την διαδικασία παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στον  ιστορικό υδροηλεκτρικό σταθμό που στεγάζεται στην Αγυιά Χανίων και σήμερα αξιοποιείται για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Επίσης ήταν σημαντικό οι μαθητές να αντιληφθούν τα ιστορικά γεγονότα όπως αυτά εξελίχθηκαν στην χώρα μας πριν και μετά το Μεσοπόλεμο σχετικά με τις διαδικασίες παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος .

Παράλληλα υλοποιήθηκαν σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο πειράματα  από τους μαθητές του σχολείου σχετικά με την διαδικασία παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας.

Μία ξεχωριστή βιωματική δράση που έδωσε τη δυνατότητα στους μαθητές να αντιληφθούν και να κατανοήσουν βιωματικά τους νόμους της φυσικής.

01 ΜΥΗΣ 19 02 202402 ΜΥΗΣ 19 02 202409 ΜΥΗΣ 19 02 202410 ΜΥΗΣ 19 02 202411 ΜΥΗΣ 19 02 202412 ΜΥΗΣ 19 02 202413 ΜΥΗΣ 19 02 202414 ΜΥΗΣ 19 02 202415 ΜΥΗΣ 19 02 202416 ΜΥΗΣ 19 02 202417 ΜΥΗΣ 19 02 202403 ΜΥΗΣ 19 02 2024 04 ΜΥΗΣ 19 02 2024 05 ΜΥΗΣ 19 02 2024 06 ΜΥΗΣ 19 02 2024 07 ΜΥΗΣ 19 02 2024 08 ΜΥΗΣ 19 02 2024