Πέμπτη, 14 Οκτώβριος 2021, 17:38
Κάτω από: Χωρίς κατηγορία  |  Αφήστε ένα σχόλιο

Με απόφαση του Περιφερειάρχη Αττικής, κλειστά θα παραμείνουν αύριο, Παρασκευή 15 Οκτωβρίου σε όλη την Αττική, τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για προληπτικούς λόγους ασφάλειας  καθώς αναμένεται έντονη κακοκαιρία

Η διακοπή της λειτουργίας τους αποφασίστηκε για προληπτικούς λόγους ασφάλειας των μαθητών και εξαιτίας των δυσκολιών μετακίνησης που πιθανόν προκύψουν εξαιτίας της κακοκαιρίας.




Αγαπητοί γονείς,

Στο ηλεκτρονικό σύστημα του Υπουργείου Παιδείας «myschool» αποτυπώνονται με ευθύνη της σχολικής μονάδας τα στοιχεία κάθε μαθητή/μαθήτριας από την πρώτη ημέρα εγγραφής του έως και την ημέρα αποφοίτησής του/της. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι μέσω αυτού του συστήματος το εκάστοτε σχολείο φοίτησης εκδίδει πιστοποιητικά φοίτησης, βεβαιώσεις εγγραφής/μετεγγραφής και αποτελέσματα επίδοσης τετραμήνου και εξεταστικής περιόδου ενώ επίσης τα στοιχεία αυτά είναι απαραίτητα για την εγγραφή στο ΓΕΛ ή το ΕΠΑΛ μετά την αποφοίτηση από το γυμνάσιο.

Μία επιπλέον σημαντική λειτουργία του «myschool» είναι η διαχείριση των απουσιών των μαθητών/μαθητριών και η αντίστοιχη ενημέρωση των κηδεμόνων τους μέσω μαζικής αποστολής μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Με τη διαδικασία αυτή ασχολείται ο υπεύθυνος καθηγητής/η υπεύθυνη καθηγήτρια κάθε τμήματος, ο οποίος/η οποία οφείλει να καταγράφει τις ημερήσιες δικαιολογημένες ή αδικαιολόγητες απουσίες του/της μαθητή/μαθήτριας, να επικοινωνεί με τον κηδεμόνα όταν παρουσιάζεται ιδιαίτερα αυξημένος αριθμός απουσιών ή όταν ο/η μαθητής/ μαθήτρια εκδηλώνει παράτυπη συμπεριφορά.

Επισημαίνουμε ότι το ανώτατο όριο των ετήσιων απουσιών δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 114 και ότι είναι ευθύνη του κηδεμόνα να ενημερώνει τη διεύθυνση του σχολείου ή τον/την υπεύθυνο/η καθηγητή/καθηγήτρια όταν το παιδί του πρέπει να απουσιάσει μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα για λόγους υγείας ή έκτακτων οικογενειακών περιπτώσεων.

Για τη σωστή διαχείριση όλων των παραπάνω, παρακαλούμε όπως συμπληρωθεί με τη μέγιστη ακρίβεια η παρακάτω φόρμα των στοιχείων σας και αποσταλεί (πατώντας ΥΠΟΒΟΛΗ)  έως την Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2021.

Σας ευχαριστούμε και σας ευχόμαστε μία καλή σχολική χρονιά και υγεία.

Φόρμα συλλογής στοιχείων



ΠΡΑΞΗ 13η
Τετάρτη, 15 Σεπτέμβριος 2021, 13:43
Κάτω από: Χωρίς κατηγορία  |  Αφήστε ένα σχόλιο

ΠΡΑΞΗ 13η

Σήμερα 14.9.2021 ημέρα Τρίτη στη 13:00 συνεδρίασε ο Σύλλογος Διδασκόντων του Γυμνασίου Καπανδριτίου με θέμα την ενημέρωση για θέματα που αφορούν στη λειτουργία του σχολείου και την ασφάλεια των μαθητών για το σχολικό έτος 2021-2022, καθώς και την αποτίμηση της πρώτης ημέρας λειτουργίας.

Κατά τη συζήτηση μεταξύ των μελών του Συλλόγου διαπιστώσαμε βασικές ελλείψεις που αφορούν στη λειτουργία του σχολείου, τις οποίες σας γνωστοποιούμε.

Θεωρώντας ότι η πολιτεία, μέσω της Σχολικής Επιτροπής του Δήμου Ωρωπού, πρέπει να καλύπτει βασικές ανάγκες για τη λειτουργία του Γυμνασίου μας σας αναφέρουμε ότι:

  1. Στον προαύλιο χώρο υπάρχουν 11 σπασμένα παράθυρα, τα τζάμια των οποίων είναι άκρως επικίνδυνα να τραυματίσουν τους μαθητές μας. Συγκεκριμένα:

  • 1 τζάμι στην πόρτα του Α1

  • 1 βορεινό τζάμι στην αίθουσα του Α3, το οποίο έχουμε καλύψει με πλαστικό

  • 7 τζάμια στον χώρο των σκηνικών της αίθουσας εκδηλώσεων

  • 1 τζάμι αριστερά της εισόδου του κεντρικού κτιρίου

  • 1 τζάμι στη αίθουσα του Γ4 στο 1ο όροφο.

  1. Τα πλακάκια στο δάπεδο των αιθουσών που βρίσκονται στο γήπεδο του βόλεϊ έχουν αποκολληθεί, με ενδεχόμενο κίνδυνο τον τραυματισμό των μαθητών από πιθανή πτώση.

Για όλα όσα αναφέρονται παραπάνω έχουμε υποβάλει αίτημα προς τη Σχολική Επιτροπή με αρ. πρ.320/29.6.2021, ελπίζοντας ότι κατά την περίοδο των θερινών διακοπών οι εργασίες θα μπορούσαν να γίνουν πιο εύκολα, αφού απουσίαζαν οι μαθητές μας. Το ίδιο αίτημα υποβάλαμε εκ νέου με αρ. πρ. 328/1.9.2021 με την έναρξη του νέου σχολικού έτους.

Από μέρους της Σχολικής Επιτροπής δεν υπήρξε καμία ανταπόκριση σχετικά με τα παραπάνω αιτήματα, οπότε θεωρούμε ότι έχει την αποκλειστική ευθύνη για πιθανό τραυματισμό των μαθητών μας.

Επίσης, απαραίτητη προϋπόθεση για τη λειτουργία του σχολείου είναι και η κάλυψη των αναγκών μας σε γραφική ύλη.

Στα αιτήματα μας με αρ. πρ. 320/29.6.2021 και με αρ. πρ. 328/1.9.2021 για γραφική ύλη δεν υπήρξε καμία ανταπόκριση. Συγκεκριμένα:

ΓΡΑΦΙΚΗ ΥΛΗ

  1. 50 απουσιολόγια αυτογραφικά
  2. 16 βιβλία ύλης
  3. 30 πλαστικούς φακέλους με κούμπωμα
  4. 5 πακέτα με διαφάνειες μεγέθους Α4
  5. 10 κουτιά κιμωλίες λευκές
  6. 4 κουτιά κιμωλίες χρωματιστές
  7. 5 μαρκαδόρους για λευκό πίνακα (whiteboard) μαύρους, 5 μπλε και 5 κόκκινους και μελάνια έξτρα.
  8. 20 κουτιά χαρτί φωτοτυπικό Α4
  9. 10 σελοτέιπ
  10. 10 αυτοκόλλητα μπλοκάκια postit
  11. 20 χάρτινα ντοσιέ με λάστιχο
  12. 10 γομολάστιχες
  13. 20 στυλό μπλε, 20 μαύρα, 20 κόκκινα και 20 πράσινα
  14. 2 συρραπτικά και τα ανταλλακτικά τους

Στην επικοινωνία με το συνεργαζόμενο βιβλιοπωλείο μας ενημέρωσαν ότι περιμένουν προφορική εντολή από τη Σχολική Επιτροπή και ότι δεν μπορούμε να παραλάβουμε ό,τι χρειαζόμαστε εγκαίρως, καθώς απαιτείται αρκετός χρόνος για να παραγγείλουν την απαιτούμενη γραφική ύλη.

Η εντολή ακόμη δεν έχει δοθεί.

Ως αποτέλεσμα των παραπάνω δεν έχουμε απουσιολόγια, βιβλία ύλης, μαρκαδόρους, κιμωλίες και ό,τι άλλο χρειάζεται ένα σχολείο για να λειτουργήσει.

Αυτοσχεδιάζοντας βγάλαμε φωτοτυπίες από τα απαραίτητα έγγραφα για να αισθάνονται οι μαθητές μας ότι το σχολείο λειτουργεί.

Επιπλέον σας υπενθυμίζουμε ότι υπάρχουν εκκρεμότητες οι οποίες έχουν αναφερθεί επανειλημμένως στο παρελθόν, αλλά δεν έχουν διευθετηθεί έως σήμερα.

Συγκεκριμένα:

  1. Εξωτερικός φωτισμός

  2. Δυσλειτουργία του υπάρχοντος συναγερμού και επέκταση στις εξωτερικές αίθουσες

  3. Επισκευή κεραμιδιών

  4. Αναγόμωση πυροσβεστήρων

Θεωρούμε ότι για όλα όσα αναφέρουμε θα έπρεπε η Σχολική Επιτροπή να έχει ήδη ανταποκριθεί στον ρόλο και στις ευθύνες που της έχει αναθέσει η πολιτεία.

Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Γυμνασίου Καπανδριτίου



Παρασκευή, 10 Σεπτέμβριος 2021, 14:01
Κάτω από: Χωρίς κατηγορία  |  Αφήστε ένα σχόλιο

Γυμνάσιο Καπανδριτίου

Σεπτέμβριος 2021

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

Με αίσθημα ευθύνης και αλληλεγγύης την κρίσιμη για τη ζωή και την υγεία μας περίοδο της πανδημίας COVID 19, αποφασίσαμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για τα μέτρα που λάβαμε στο σχολείο μας σύμφωνα με τις εγκυκλίους των αρμόδιων Υπουργείων και τα υγειονομικά πρωτόκολλα.

Γενικές οδηγίες ατομικής υγιεινής

Τα παιδιά και τα μέλη του προσωπικού που εμφανίζουν πυρετό ή/και άλλα συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID-19 απαγορεύεται να προσέρχονται στο σχολείο. Συστήνεται προς τους γονείς ο έλεγχος των παιδιών για ενδεχόμενη εμφάνιση συμπτωμάτων (πιθανώς και με θερμομέτρηση) πριν την αναχώρησή τους από το σπίτι.

• Αποφυγή στενής επαφής, εφόσον αυτό είναι δυνατό, με οποιοδήποτε άτομο εμφανίζει πυρετό ή συμπτώματα από το αναπνευστικό, όπως βήχα ή φτέρνισμα.

• Αποφυγή επαφής χεριών με τα μάτια, τη μύτη και το στόμα για τη μείωση του κινδύνου μόλυνσης.

Μαθητές και εκπαιδευτικοί θα προσέρχονται στις σχολικές μονάδες ως εξής:

  • οι μαθητές με πιστοποιητικό εμβολιασμού (για τους μαθητές 12 ετών και άνω) ή βεβαίωση παρελθούσας νόσησης (τελευταίου εξαμήνου) ή δήλωση αρνητικού αυτοδιαγνωστικού (σελφ) τεστ, το οποίο θα πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα (Τρίτη και Παρασκευή), έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο, (σε περίπτωση ύπαρξης χειρόγραφου αυτοδιαγνωστικού θα πρέπει απαραίτητα να αναγράφεται ο κωδικός δήλωσης)
  • οι εκπαιδευτικοί με πιστοποιητικό εμβολιασμού ή βεβαίωση παρελθούσας νόσησης από κορωνοϊό (τελευταίου εξαμήνου) ή βεβαίωση αρνητικού εργαστηριακού τεστ, το οποίο θα πρέπει να πραγματοποιείται επίσης δύο φορές την εβδομάδα (Τρίτη και Παρασκευή) με ευθύνη και κόστος του εργαζομένου. 

Αν εντοπιστεί επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19:

  • απομακρύνεται από το σχολείο και παραμένει σε απομόνωση για τουλάχιστον 10 ημέρες, απέχοντας και από όλες τις εξωσχολικές δραστηριότητες καθώς και από κάθε άλλη μετακίνηση ή επαφή με άτομα εκτός του οικιακού περιβάλλοντος.
  • επιστρέφει στη σχολική μονάδα μετά την παρέλευση τουλάχιστον 10 ημερών από την έναρξη των συμπτωμάτων ΚΑΙ την πάροδο τριών 24ώρων από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών) ΚΑΙ τη βελτίωση των άλλων συμπτωμάτων. Για την επιστροφή στο σχολείο δεν είναι απαραίτητη η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης.

Επιπλέον, για τις στενές επαφές:

  • προβλέπεται αυξημένος εργαστηριακός έλεγχος και για διάστημα 7 ημερών ως εξής:
  • Για ανεμβολίαστους μαθητές και εκπαιδευτικούς του τμήματος στο οποίο βρέθηκε κρούσμα:
    • 2 εργαστηριακά τεστ – rapid πέραν των προβλεπομένων
    • εάν οι ανεμβολίαστοι μαθητές κάθονταν δίπλα ή στο αμέσως εμπρός ή πίσω θρανίο από το κρούσμα, υποβάλλονται σε καθημερινά αυτοδιαγνωστικά self-τεστ (τις ημέρες που δεν κάνουν τα 2 εργαστηριακά).
  • Για εμβολιασμένους μαθητές και εκπαιδευτικούς του τμήματος στο οποίο βρέθηκε κρούσμα:
    • 2 αυτοδιαγνωστικά self- test ανεξαρτήτως της θέσης στην οποία κάθονται.

Όλοι οι ανωτέρω επιβεβαιωτικοί έλεγχοι παρέχονται δωρεάν στα Σταθερά Σημεία Επιβεβαιωτικού Ελέγχου του ΕΟΔΥ. Στόχος των πολύ αυξημένων ελέγχων είναι η διασφάλιση της δια ζώσης λειτουργίας των σχολείων μας.

Το πρωτόκολλο «Αρχές Διαχείρισης Ύποπτων ή Επιβεβαιωμένων Περιστατικών Λοίμωξης COVID-19 σε σχολικές μονάδες» του ΕΟΔΥ θα περιλαμβάνει περαιτέρω αναλυτική περιγραφή του ορισμού «στενής επαφής» και οδηγίες διαχείρισης των κρουσμάτων.

Ένα σχολικό τμήμα θα αναστέλλει τη δια ζώσης λειτουργία του και η διδασκαλία θα γίνεται μέσω τηλεκπαίδευσης όταν σε αυτό εντοπιστούν επιβεβαιωμένα κρούσματα COVID-19 στο 50%+1 μαθητές του. 

 

Κατά την παραμονή των μαθητών στο σχολείο:

Η καθολική χρήση προστατευτικής μάσκας από τους μαθητές, το εκπαιδευτικό και το λοιπό προσωπικό των σχολείων, είναι απαραίτητη.

Η μάσκα θα πρέπει να εφαρμόζεται αμέσως με την προσέλευση στο σχολείο. Θα πρέπει, επίσης, να εφαρμόζεται πριν την είσοδο στις αίθουσες διδασκαλίας. Η χρήση της μάσκας είναι επίσης απαραίτητη σε όλους τους χώρους του σχολείου, κλειστούς και ανοιχτούς, εκτός από την ώρα της Φυσικής Αγωγής . Η σωστή χρήση της μάσκας είναι πολύ σημαντική και παρακαλείσθε να επισημαίνετε στα παιδιά σας την αναγκαιότητα της τήρησης των μέτρων προστασίας.

Τα παιδιά πρέπει να τηρούν τις απαραίτητες αποστάσεις κατά την αναμονή για εξυπηρέτηση από το κυλικείο (υπάρχει ειδική σήμανση στο έδαφος με τις προβλεπόμενες αποστάσεις Στα κυλικεία εσωτερικού χώρου πρέπει κατά την αναμονή να γίνεται πάντα χρήση μάσκας. Συνιστάται τα παιδιά να χρησιμοποιούν αλκοολούχο αντισηπτικό διάλυμα χεριών μετά τη συναλλαγή με το κυλικείο και πριν τη λήψη του γεύματος.

• Αποφυγή κοινής χρήσης των μολυβιών, των στυλό, των μαρκαδόρων και άλλων προσωπικών αντικειμένων. Το κάθε παιδί θα πρέπει να χρησιμοποιεί μόνο τα δικά του αντικείμενα.

• Σε βήχα ή φτέρνισμα, κάλυψη της μύτης και του στόματος με το μανίκι στο ύψος του αγκώνα ή με χαρτομάντιλο, απόρριψη του χρησιμοποιημένου χαρτομάντιλου στους κάδους απορριμμάτων και επιμελές πλύσιμο των χεριών.

• Τα παιδιά δεν πρέπει να πίνουν νερό απευθείας από τη βρύση με το στόμα, καθώς και να χρησιμοποιούν κοινά σκεύη όπως ποτήρια και μπουκάλια. Συστήνεται η χρήση ατομικού μπουκαλιού ή παγουριού από το κάθε παιδί.

• Τακτικό και επιμελές πλύσιμο των χεριών με υγρό σαπούνι και νερό, για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα όταν είναι εμφανώς λερωμένα, και οπωσδήποτε πριν τη λήψη τροφής και υγρών, μετά την επίσκεψη στην τουαλέτα και μετά από πιθανή επαφή με εκκρίσεις ή άλλα σωματικά υγρά. Θα ακολουθεί προσεκτικό στέγνωμα χεριών με χάρτινες χειροπετσέτες μιας χρήσης και απόρριψή τους στους κάδους απορριμμάτων.

• Η υγιεινή των χεριών για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα με χρήση αλκοολούχου αντισηπτικού διαλύματος, που θα βρίσκεται κοντά στην είσοδο κάθε αίθουσας διδασκαλίας, θα πρέπει να εφαρμόζεται συχνά και σε κάθε περίπτωση που αυτό κρίνεται απαραίτητο, κατά προτίμηση υπό την εποπτεία εκπαιδευτικού της τάξης.

• Συστήνεται η εφαρμογή αλκοολούχου αντισηπτικού διαλύματος πριν και μετά τη χρήση εξοπλισμού, όπως πληκτρολόγιο υπολογιστή, σε περίπτωση που αυτός είναι κοινόχρηστος.

 

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες

μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για κάθε σχετικό θέμα. Προσδοκούμε στη συνεργασία και τη στήριξή σας, καθώς ο αγώνας αυτός είναι δύσκολος και πρέπει να δοθεί από κοινού για την ασφάλεια όλων μας.

O Σύλλογος Διδασκόντων και η Διεύθυνση του σχολείου σας εύχεται «Καλή σχολική χρονιά» με υγεία και δύναμη.



Παρασκευή, 10 Σεπτέμβριος 2021, 14:00
Κάτω από: Χωρίς κατηγορία  |  Αφήστε ένα σχόλιο

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                                                                                                                                                                                                                                                    Ημερομηνία: 10 ΣΕΠΤ. 2021

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΝ. ΑΤΤΙΚΗΣ

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2021-2022

Τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021 οι μαθητές πρέπει να βρίσκονται

στο χώρο του σχολείου στις 8:15 για την κατανομή τους σε τμήματα,

την παραλαβή των βιβλίων και προγράμματος καθώς και την καθιερωμένη τελετή του αγιασμού.

Προβλεπόμενος χρόνος αποχώρησης: ώρα 11.30.




ΘΕΜΑ: Αιτήματα του Συλλόγου διδασκόντων του Γυμνασίου Καπανδριτίου

Αγαπητοί κύριοι/κυρίες

Στο τέλος μιας πολύ δύσκολης σχολικής χρονιάς για μαθητές εκπαιδευτικούς και γονείς και στην προσπάθειά μας να κάνουμε τον προγραμματισμό της επόμενης σχολικής χρονιάς, που προβλέπεται εξίσου δύσκολη, είμαστε στη δυσάρεστη θέση να διαπιστώνουμε σοβαρά λειτουργικά προβλήματα στη σχολική μας μονάδα που οφείλονται σε ελλείψεις που άπτονται της αρμοδιότητάς σας και αφορούν τόσο στη συντήρηση των κτιριακών εγκαταστάσεων, όσο και του εξοπλισμού που είναι απαρχαιωμένος και προβληματικός.

Η διεύθυνση του σχολείου μας, επανειλημμένως, σας έχει εγγράφως ενημερώσει για τις ελλείψεις αυτές και παρά το γεγονός ότι λόγω καραντίνας η δια ζώσης εκπαίδευση δεν υφίστατο, επομένως υπήρχε εύλογο χρονικό διάστημα για την βελτίωση των απαράδεκτων συνθηκών, δεν προβήκατε σε καμία από τις ενέργειες που οφείλατε να κάνετε προκειμένου η σχολική μονάδα να λειτουργήσει με ασφάλεια και αξιοπρέπεια. Τα προβλήματα παραμένουν και διογκώνονται καθιστώντας τη λειτουργία του σχολείου επισφαλή και αναποτελεσματική για μαθητές κι εκπαιδευτικούς.

Ενδεικτικά σας αναφέρουμε:

  1. Επισκευή ή αντικατάσταση των φωτοτυπικών μηχανημάτων. Οι εκτυπώσεις εγκυκλίων από την Δ/νση, οι έλεγχοι, τα απολυτήρια, τα διαγωνίσματα και άλλα σοβαρά έγγραφα,

           ΔΕΝ είναι δυνατόν να εκτυπωθούν, πράγμα που κάνει αδύνατη τη λειτουργία του σχολείου.

  1. Τοποθέτηση συναγερμού στις εξωτερικές αίθουσες, καθώς διαφορετικά είναι αδύνατη η χρήση των βιντεοπροβολέων που ο Σύλλογος γονέων εξασφάλισε με κόπο από χορηγό για το σχολείο μας. Επισκευή της σειρήνας του συναγερμού στο κεντρικό κτίριο.

  2. Τοποθέτηση προσωπικού φύλαξης του σχολικού χώρου, ο οποίος είναι παντελώς αφύλακτος, μακριά από τον οικιστικό ιστό και συχνά υπόκειται σε βανδαλισμούς.

  3. Αντικατάσταση σπασμένων υαλοπινάκων στις εξωτερικές αίθουσες, στο κεντρικό κτίριο καθώς και στην αίθουσα εκδηλώσεων (έχει συμβεί ήδη μια φορά κλοπή βιντεοπροβολέα.)

  4. Έλεγχος από υδραυλικό για πιθανή διαρροή στη στέγη του κεντρικού κτιρίου.

  5. Επισκευή του εξωτερικού νυκτερινού φωτισμού του σχολείου (δεν λειτουργεί).

  6. Έλλειψη αθλητικού εξοπλισμού (μπάλες ποδοσφαίρου, μπάσκετ και βόλεϊ)

  7. Άμεση επισκευή του δαπέδου εξωτερικών αιθουσών, στις οποίες έχουν αποκολληθεί τα πλακάκια του δαπέδου με αποτέλεσμα να δημιουργείται σοβαρή πιθανότητα τραυματισμού.

  8. Απολύμανση, απεντόμωση, μυοκτονία των κτιρίων του σχολείου, καθώς παρουσιάζονται πολύ συχνά σχετικά προβλήματα.

  9. Προμήθεια ενός σύγχρονου και πλήρους φαρμακείου, ιδιαιτέρως στην εποχή πανδημίας που βρισκόμαστε.

Το σχολείο μας για το σχολικό έτος 2021 – 2022 έχει 15 τμήματα και εγγεγραμμένους, προς το παρόν, 356 μαθητές, οπότε η έγκαιρη κάλυψη των παραπάνω αναγκών στη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών, είναι ο μόνος τρόπος να καταστεί δυνατή η λειτουργία της σχολικής μονάδας με την έναρξη του νέου σχολικού έτους.

Ενός σχολικού έτους που ενδέχεται να έχει και πάλι δυσκολίες κατά τη διάρκειά του, λόγω COVID 19, οπότε με βάση τα πρωτόκολλα υγείας των αρμόδιων αρχών, θα πρέπει να διασφαλίζεται η υγεία μαθητών, εκπαιδευτικού και λοιπού προσωπικού ( πχ τακτικές απολυμάνσεις, επαρκές προσωπικό καθαριότητας κατά την διάρκεια των μαθημάτων, υλικά καθαρισμού, μάσκες, γάντια, προσωπίδες κλπ.)

Σας ευχαριστούμε και περιμένουμε έγκαιρα τις δικές σας ενέργειες και οπωσδήποτε πριν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, προκειμένου να καταστεί δυνατή η λειτουργία του σχολείου σε συνθήκες ασφάλειας.

Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος διδασκόντων του Γυμνασίου Καπανδριτίου




Αγαπητοί γονείς, κηδεμόνες και παιδιά του Γυμνασίου Καπανδριτίου,

Μία πρωτόγνωρη σχολική χρονιά ολοκληρώθηκε με πολύ κόπο και υπομονή από τα παιδιά, τους διδάσκοντες και τους γονείς. Όλοι συνέβαλαν στο να ξεπεραστούν οι δυσκολίες που διογκώθηκαν λόγω των ιδιαίτερων καταστάσεων που κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε.

Πέρασαν οκτώ μήνες με την ανάληψη των καθηκόντων του ΔΣ Γονέων και Κηδεμόνων και όλο αυτό το διάστημα προσπαθήσαμε άοκνα να ικανοποιήσουμε το σύνολο των αιτημάτων που δεχτήκαμε από τη διεύθυνση του σχολείου και το συμβούλιο του 15μελούς.

Ικανοποιήθηκε το μεγαλύτερο μέρος αυτών χάριν της προσπάθειας των μελών του ΔΣ, γονέων, φίλων και χορηγών. Είκοσι τέσσερα αιτήματά μας προωθήθηκαν προς δημόσιους φορείς και ιδιώτες για την πραγματοποίηση όσων έγιναν.

Οι προσπάθειές μας κριτήριο είχαν την βελτίωση του χώρου, όπου τα παιδιά μας περνούν το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας τους και την ενίσχυση της υλικοτεχνικής υποδομής ώστε να δοθούν εργαλεία χρήσιμα στα χέρια των καθηγητών και των παιδιών.

Με δωρεά του κ. Μαρτίνου εξοπλίστηκαν όλες οι αίθουσες με βιντεοπροβολείς συνοδευόμενοι όπου απαιτείτο με την οθόνη προβολής και αντικαταστάθηκαν όλοι οι Η/Υ της αίθουσας πληροφορικής. Οι παλαιοί Η/Υ τοποθετήθηκαν στις αίθουσες αφού πρώτα αναβαθμίστηκαν με δωρεά της κ. Ντάση Μαρίας, Προέδρου της Κοινότητας Καπανδριτίου και μπορούν πλέον να υποστηρίξουν την λειτουργία των βιντεοπροβολέων.

Με παρέμβαση της κ. Κόλλια Βάσως, κλιμάκιο της ΚΤΥΠ πραγματοποίησε αυτοψία και εξασφαλίστηκε από τον Πρόεδρο της ΚΤΥΠ, κ. Τίμο Κατσίπο, έγκριση ενεργειακής αναβάθμισης των προκατασκευασμένων αιθουσών, κατασκευής στεγάστρου στον αύλειο χώρο και κατασκευής στεγασμένου διαδρόμου που θα συνδέει τις προκατασκευασμένες αίθουσες με το κεντρικό κτίριο. Αντικαταστάθηκαν σχεδόν όλα τα θρανία, οι πίνακες και οι καρέκλες με καινούργιες.

Η Περιφέρεια Αττικής δώρισε 10 μεταχειρισμένους υπολογιστές για ενίσχυση του σχολείου.

Ο κ. Καυκόπουλος δώρισε καινούριο ιατρικό κρεβάτι και έτσι δημιουργήθηκε αίθουσα covid 19 με τον απαραίτητο εξοπλισμό από δωρεές των φαρμακείων του κ. Ασημακόπουλου και της κ. Κοροβέση.

Από έναν βιντεοπροβολέα παραχώρησε ο κ. Δέδες Παναγιώτης και το Κτήμα Λαζαρίδη.

Επίσης με δωρεά του κ. Μαρτίνου τοποθετήθηκαν καινούριες κουρτίνες σε αίθουσες που δεν είχαν και στο γραφείο της διεύθυνσης.

Με ενέργειες του κ. Κιούση, Πρόεδρου της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής αλλάχθηκαν οι παλαιότεροι λαμπτήρες, με λαμπτήρες led, τοποθετήθηκαν προστατευτικά κιγκλιδώματα και ενεργοποιήθηκε ο συναγερμός.

Με πρωτοβουλία του Αντιδημάρχου Καπανδριτίου κ. Τρομπούκη βελτιώθηκαν τοπικά οι αίθουσες που είχαν προβλήματα υγρασίας, απομακρύνθηκε παλαιός εξοπλισμός και καθαρίστηκε ο αύλειος χώρος.

Μετά από ενέργειες του Συλλόγου εξοπλίστηκε με υλικά το εργαστήριο φυσικών επιστημών, βάφτηκαν πολυκαιρισμένα έπιπλα και κατασκευάστηκαν καινούρια.

Καθαρίστηκε και τακτοποιήθηκε όλος ο εξοπλισμός της θεατρικής ομάδας του σχολείου μας.

Πλύθηκαν όλες οι κουρτίνες με προσωπική επένδυση χρόνου των μελών του ΔΣ. Την επιδιόρθωση των υπαρχουσών κουρτινών ανέλαβε αφιλοκερδώς η κ. Κατερίνα Μαντά.

Αναμορφώθηκαν οι τουαλέτες (σύρτες στις πόρτες, τοποθέτηση χαλασμένης πόρτας, καθρέφτες).

Με χρήματα του Συλλόγου αντικαταστάθηκαν οι εξωτερικές κλειδαριές, αγοράστηκαν συσκευασίες αποθήκευσης του ρουχισμού των θεατρικών παραστάσεων, πατάκια εισόδου, λάστιχο ποτίσματος.

Με δωρεά του Γεωπονικού Πανεπιστημίου και του Δασαρχείου της Αμυγδαλέζας, έφτασαν στο σχολείο και είναι έτοιμα για φύτευση πάνω από 100 φυτά εξωτερικού χώρου.

Είναι έτοιμος προς παραλαβή ο αθλητικός εξοπλισμός, ευγενική δωρεά της εταιρείας Symetal.

Με ενέργειες επίσης του Συλλόγου ολοκληρώθηκε η απομάκρυνση επίτονου από την είσοδο του σχολείου.

Η εταιρεία Καρούλιας δώρισε χυμούς που μοιράστηκαν στα παιδιά.

Τυπώθηκαν αναμνηστικά για την Γ’ Γυμνασίου, χορηγία του βιβλιοπωλείου balis bοοks.

Όταν χρειάστηκε να κοπούν εκ νέου τα χόρτα από την αυλή του σχολείου, προσφέρθηκε ο κ. Θανάσης Παπαϊωάννου.

Ο παραδοσιακός φούρνος «Εσμεράλδα» στις Αφίδνες πρόσφερε τις πρωτοχρονιάτικες πίτες.

Αξιέπαινη είναι η προσπάθεια των δύο εργαζομένων καθαριότητας, της κ. Αθανασίας Αθανασίου και κ. Φανής Λέπουρη που φροντίζουν το χώρο διεξοδικά στην κάθε λεπτομέρειά του.

Όλους όσους αναφέραμε και όσους δεν επιθυμούν να αναφέρουμε τους ευχαριστούμε από την καρδιά μας.

Τέλος ευχαριστούμε την διεύθυνση του σχολείου και το σύλλογο διδασκόντων για την συνεργασία και στήριξη της προσπάθειά μας.

Ζητούμε από τα παιδιά μας να σεβαστούν όσα έγιναν και να τα διαφυλάξουν, να τα εκμεταλλευτούν και να τα θεωρήσουν όπλα στον αγώνα τους για μάθηση.

Καλό καλοκαίρι, να επιστρέψετε με αισιοδοξία και όρεξη!

Το ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνασίου Καπανδριτίου.

Οικονόμου Θηρεσία πρόεδρος

Πέτρου Ελευθερία αντιπρόεδρος

Καρακίτσου Ελένη γραμματέας

Λιντζέρη Ελένη ταμίας

Κοντομηνά Αθανασία μέλος

Μαμωνά Λουκία μέλος

 



Βιβλία
Σάββατο, 12 Ιούνιος 2021, 09:31
Κάτω από: Χωρίς κατηγορία  |  Αφήστε ένα σχόλιο

Παρακαλούνται όσοι μαθητές του ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ έχουν αφήσει κάτω από τα θρανία τους στο Σχολείο βιβλίαπολλά από τα οποία θα χρειαστούν και την επόμενη χρονιά– καθώς και τετράδια, εργασίες, προσωπικά αντικείμενα κλπ, να προσέλθουν την επόμενη εβδομάδα –εκτός της Τρίτης– κατά τις ώρες λειτουργίας του Σχολείου και να τα πάρουν. Όσα μείνουν μετά το τέλος της συγκεκριμένης προθεσμίας, θα πεταχτούν.



Ψηφιακή μέριμνα
Πέμπτη, 10 Ιούνιος 2021, 09:43
Κάτω από: Χωρίς κατηγορία  |  Αφήστε ένα σχόλιο

 

 

Tο πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα» εξασφαλίζει επιταγή (voucher) αξίας 200 ευρώ για κάθε μαθητή, σπουδαστή και φοιτητή, που εμπίπτει σε συγκεκριμένα εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια, για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού (tablet, laptop, desktop). Το πρόγραμμα εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και στοχεύει στον περαιτέρω ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης, την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων της εκπαιδευτικής κοινότητας και την επίτευξη ενός συμπεριληπτικού ψηφιακού εκπαιδευτικού μοντέλου.


 Κριτήρια επιλεξιμότητας: Δικαιούχοι του προγράμματος είναι οι οικογένειες με ισοδύναμο οικογενειακό εισόδημα έως 6.000 ευρώ, οι οποίες δικαιούνται να λάβουν επιταγή 200 ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο ηλικίας από 4 έως 24 ετών, το οποίο φοιτά σε επιλέξιμη δημόσια εκπαιδευτική δομή στην Ελλάδα. Διευκρινίζεται ότι το ισοδύναμο οικογενειακό εισόδημα ορίζεται με βάση το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα, τον αριθμό των παιδιών ανά οικογένεια και το αν μια οικογένεια είναι μονογονεϊκή ή όχι. Για παράδειγμα, για μια οικογένεια με δύο γονείς και δύο παιδιά, το ισοδύναμο οικογενειακό εισόδημα των 6.000 ευρώ αντιστοιχεί σε μεικτό οικογενειακό εισόδημα 12.000 ευρώ. Κατά τη διάρκεια του Α’ κύκλου του προγράμματος, μπορούν να καταθέσουν αίτηση οι εγκεκριμένοι δικαιούχοι του επιδόματος παιδιού του ΟΠΕΚΑ για το έτος 2020, οι οποίοι εντάσσονται στην πρώτη εισοδηματική κατηγορία. Κατά τη διάρκεια του Β’ κύκλου, θα μπορούν να καταθέσουν αίτηση και οι υπόλοιποι δικαιούχοι που πληρούν τα εισοδηματικά και τα υπόλοιπα κριτήρια του προγράμματος, ανεξαρτήτως του αν είναι εγκεκριμένοι δικαιούχοι του ΟΠΕΚΑ. Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι οικογένειες μπορούν να διερευνήσουν την επιλεξιμότητά τους και αυτόματα μέσα από την ηλεκτρονική εφαρμογή που αναφέρεται στο επόμενο σημείο.


 Τρόπος υποβολής αιτήσεων: Οι αιτήσεις κατατίθενται ηλεκτρονικά στην εφαρμογή https://beneficiary.digital-access.gov.gr/. Οι αιτούντες καλούνται αρχικά να μπουν στην ιστοσελίδα του προγράμματος https://www.digital-access.gov.gr ώστε να ενημερωθούν για το πρόγραμμα, τα κριτήρια επιλεξιμότητας και την αναλυτική διαδικασία για την υποβολή της αίτησης επιχορήγησης. Μετά, εισέρχονται στην εφαρμογή χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς τους στο Taxisnet και ολοκληρώνουν την καταχώρηση των στοιχείων τους δηλώνοντας επιπλέον το προσωπικό τους ΑΜΚΑ. Καταχωρούν τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου ώστε να λαμβάνουν έγκαιρη και εμπιστευτική πληροφορία από το Πρόγραμμα μέσω SMS. Δηλώνουν το σύνολο των εξαρτώμενων τέκνων για τα οποία επιθυμούν να κάνουν αίτηση και συμπληρώνουν τα στοιχεία φοίτησής τους. Επισημαίνεται ότι κάθε δικαιούχος μπορεί να καταθέσει μόνο μία αίτηση στο σύστημα, η οποία θα πρέπει να αφορά το σύνολο των εξαρτώμενων τέκνων τα οποία είναι επιλέξιμα να λάβουν επιταγή.


 Ηλεκτρονικές διασταυρώσεις: Οι διασταυρώσεις των στοιχείων που επιβεβαιώνουν την επιλεξιμότητα των εξαρτώμενων τέκνων να ωφεληθούν από το πρόγραμμα γίνονται κυρίως ηλεκτρονικά. Πιο συγκεκριμένα, στον Α’ κύκλο του προγράμματος, η επιβεβαίωση της σύνθεσης της οικογένειας, της εισοδηματικής κατηγορίας, και της φοίτησης των τέκνων σε δημόσιες δομές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και σε Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης αρμοδιότητας του Υ.ΠΑΙ.Θ., πραγματοποιείται μέσω ηλεκτρονικών διασταυρώσεων. Εφόσον υπάρχουν προβλήματα στις ηλεκτρονικές διασταυρώσεις, θα πρέπει να γίνονται διορθώσεις στα αντίστοιχα μητρώα του δημοσίου, σύμφωνα με τις οδηγίες που έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του προγράμματος. Επισημαίνεται ότι η επιτυχής ηλεκτρονική διασταύρωση των στοιχείων επιλεξιμότητας για τους μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης απαιτεί συμφωνία των στοιχείων τους στο Μητρώο ΑΜΚΑ και το Μητρώο MySchool. Σε περίπτωση μη δυνατότητας ηλεκτρονικής διασταύρωσης των στοιχείων κάποιας μαθήτριας ή κάποιου μαθητή, παρότι έχουν ακολουθηθεί όλες οι σχετικές οδηγίες, οι Διευθυντές των Σχολείων καλούνται να επικοινωνούν με το Υ.ΠΑΙ.Θ. μέσω των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης.
 Ημερομηνία λήξης του προγράμματος: Η ημερομηνία γενικής λήξης του Προγράμματος είναι η Παρασκευή 30 Ιουλίου 2021. Μετά από αυτή την καταληκτική ημερομηνία δεν θα είναι δυνατή η υποβολή νέων αιτήσεων, η έκδοση νέων επιταγών για αιτήσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη, καθώς και η πραγματοποίηση αγορών με τις εκδοθείσες επιταγές (εκτός από κάποιες εξαιρέσεις που αφορούν ακυρώσεις και επανεξαργυρώσεις επιταγών και αναφέρονται αναλυτικά στην Προκήρυξη του Προγράμματος).



Επιστροφή Εξοπλισμού
Τρίτη, 8 Ιούνιος 2021, 19:25
Κάτω από: Χωρίς κατηγορία  |  Αφήστε ένα σχόλιο

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Όσοι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών του Γυμνασίου μας έχουν παραλάβει ηλεκτρονικό εξοπλισμό από το σχολείο μας, τον οποίο χρησιμοποίησαν για τις ανάγκες της τηλεκπαίδευσης, παρακαλούμε να τον επιστρέψουν μέχρι την Τρίτη 15 Ιουνίου 2021.

Από την διεύθυνση του Γυμνασίου



Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων